Pokladní systém pro restaurace

25 000

UŽIVATELŮ

Moderní nástroj pro dokonalý přehled

Usnadněte si práci

Ať už jde o snadné přijímání rezervací, parkování účtů, happy hours nebo zrychlení obsluhy díky Mobilnímu číšníkovi, pokladní systém pro restaurace od Dotykačky ušetří vám i vašemu personálu spoustu práce a času.

Odměňte věrné zákazníky

Nabídněte stávajícím zákazníkům zajímavý Věrnostní program nebo dárkové poukazy. Zajistíte si tak jejich opakovanou návštěvu a na základě doporučení k vám mohou přivést i své přátele nebo známé, a tím získáte nové zákazníky.

Akceptujte všechny typy plateb

Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty, elektronické stravenky nebo platby pomocí chytrých hodinek nebo mobilního telefonu.

Rozšiřte nabízené služby

Propojte se přes API s partnery a nabídněte roznáškovou službu nebo prodej přes e-shop. Zaregistrujte se do jednoduchého Objednávkového systému a buďte tak svým zákazníkům ještě blíž.

Pokladní systém pro restaurace pohlídá důležité termíny

Pokladní systém pro restaurace je spolehlivý a pohlídá za vás třeba skladové zásoby, docházku zaměstnanců nebo výkaz pro účetní. Umí vystavovat faktury, umožní rychlou komunikaci s dodavateli a naskladnění z elektronických dodacích listů. Zbaví vás tak přebytečné administrativy a ušetří spoustu času.

Ohlasy zákazníků​

Pivnice Samota
Praha
Dotykačka má řadu vychytávek, které nám hodně zjednodušují práci. Když máte pod palcem celou restauraci, fakt nemáte čas bojovat se složitou pokladnou a hodiny zaškolovat personál. U Dotykačky toto naštěstí řešit nemusíme. Navzdory všem pokročilým funkcím je pořád jednoduchá a naučí se s ní v krátké době pracovat i brigádníci. Propojení s objednávkami přes Vyzvednisi.cz funguje skvěle a navíc je zdarma. Gastro na tom není po covidu zrovna růžově, takže se nám každá ušetřená koruna hodí. Objednávky nám chodí rovnou do pokladny, nikam nic nepřepisujeme, takže se nestává, že se nějaká objednávka někam zatoulá nebo v ní něco chybí. Další praktickou vychytávkou je Bezkontaktní menu. Zákazníci si na něj rychle zvykli a pro nás je to obrovská úspora času a nervů hlavně během poledních meníček. Jakoukoliv úpravu totiž můžeme udělat rychle a bez vysvětlování. Ať už jde o změnu přílohy nebo smazání jídla, které zrovna došlo. Zákazník má tak aktuální nabídku přímo před očima pokaždé, když si načte QR kód na stole.
Ondřej Janeček
majitel
Tajmahal Express
Praha
„Jsme rodinná indická restaurace, které se líbila pokladna Dotykačka a její funkce. Příjemní obchodníci a velký servis od techniků je k nezaplacení a přitom zcela zdarma. Snadná obsluha a příjemný vzhled. Pro restauraci vše potřebné, mapy stolů si můžete upravovat dle svého a připojení na dálku mi dovoluje mít přehled nad svým podnikáním odkudkoliv. Jsme spokojeni.“
Abdullah Al-Mehedi
jednatel
Restaurace AK VŠE
Praha
„Dotykačka mi celkově zjednodušila podnikání a doporučil bych ji ostatním živnostníkům. Webové stránky jsou přehledné, obsahují všechny potřebné informace a užitečné návody. Jednání zaměstnanců bylo profesionální a na úrovni. Vše bylo doručeno v termínu, instalace proběhla bez problémů. Hardware je moderní, kvalitní a odpovídá mým požadavkům. Aplikace Dotykačka je uživatelsky přehledná, jednoduchá a spolehlivá, s funkcemi jsem spokojen. Cena za software je přiměřená a odpovídá poskytovaným funkcím/službám. Technická podpora je dostupná, její pracovníci jsou ochotní a pomohli mi s řešením problému. Oceňuji možnost Vzdálené správy, která umožňuje získávat aktuální přehled nad stavem pokladny odkudkoli. Kladně hodnotím ostatní služby, jako aktualizace, zapůjčení náhradního zařízení zdarma nebo možnost pozastavení licence mimo sezónu.“
Tomáš Podzimek
provozní
Kavkaz restaurant
Brno
„V restauraci používáme dvě pevná a dvě přenosná zařízení a dále dva platební terminály. S Dotykačkou jsme velmi spokojení, systém je milý a jednoduše ovladatelný. Máme licenci NAPLNO, využíváme skladové hospodářství, dostupné reporty a analýzy. Chystáme se nově vyzkoušet i aplikaci rezervačního systému. Oceňujeme operativní technickou podporu, která je neustále k dispozici a velmi vstřícný přístup obchodního zástupce, který nám vše vysvětlil, nainstaloval a zprovoznil. Určitě budeme Dotykačku instalovat i do dalších provozoven.“
Michal Kupský
jednatel
Lesní restaurace Pintovka
Tábor
„Pokladní systém Dotykačka si velmi chválíme, stejně jako přístup obchodní zástupkyně, která je neustále k dispozici, ochotná a připravená kdykoliv pomoci. Na baru máme jednu pokladnu, objednávky zasíláme na tiskárnu do kuchyně a v sezóně přichází na řadu i mobilní číšník, který ušetří personálu čas a kroky. Díky licenci NAPLNO máme ve Vzdálené správě přístup k nejrůznějším reportům a analýzám, děláme si pravidelně měsíční zhodnocení a zpětnou kontrolu. Na provozovně máme také nainstalovaný kamerový systém Netrex, který je integrovaný ve Vzdálené správě Dotykačky. Do budoucna uvažujeme o rozšíření kamer i do salonku. Přiznávám, že vzhledem k nedostatku času nevyužíváme asi Dotykačku na 100 %, což je škoda. Vím, že bych mohl nastudovat i další užitečné funkce, jako třeba nově nainstalovaný rezervační systém, na kterém oceňuji možnost zadání rezervace ze Vzdálené správy, pokud mi zájemce zavolá v době, kdy zrovna nejsem u pokladny.“
Karel Hňup
provozní
Fresh Greek
Praha
„Na všech pobočkách používáme pokladní systém Dotykačka, momentálně máme čtyři pokladny včetně platebních terminálů a zákaznických displejů. Používáme základní funkce licence Snadno, chválíme zejména dostupnost technické podpory a chystáme se Dotykačku používat v budoucnu v každé další otevřené provozovně. Systém hodnotíme jako velmi jednoduchý, spolehlivý a intuitivní na ovládání a celkově jsme velmi spokojení.“
Petr Kuchár
majitel a provozní

Často kladené otázky

Pokladní systém pro gastro od Dotykačky je určený pro restaurace, pro kavárny nebo pro hospody a další malé nebo středně velké gastro provozovny. Využijete ho jak ve vnitřních prostorách, tak i na letní zahrádce. Poradí si i se složitějším provozem, kde obsluha probíhá také v rámci salonků nebo na dvou patrech. A Dotykačku můžete používat i pro stánkový prodej.

Nejčastěji využívané jsou především mapa stolů, rezervační systém, happy hours, take away, parkování nebo přesouvání účtů, rozdělení plateb, mobilní číšník, věrnostní program, dárkové poukazy nebo podrobné analýzy ve Vzdálené správě.

Pokud chcete plnohodnotně využívat všechny funkce, které Dotykačka nabízí, pak vám doporučujeme licenci NAPLNO nebo NEOMEZENĚ.

Naše API je otevřené pro napojení dalších systémů, jakými jsou např. účetní program, e-shop, kamerový systém, vyvolávací systém apod. Podrobný návod najdete v uživatelské příručce pro API.