Pokladní systém pro restaurace a další gastro zařízení

Spolehlivý partner pro vaše podnikání.

Rezervační systém
Platební terminály
Dárkové poukazy
Věrnostní program
Mobilní číšník
Happy hours

Proč si pořídit pokladní systém pro restaurace

1

Přilákejte další zákazníky

Nabídněte stávajícím zákazníkům zajímavý Věrnostní program nebo dárkové poukazy. Zajistíte si tak jejich opakovanou návštěvu a na základě doporučení k vám mohou přivést i své přátele nebo známé, a tím získáte nové zákazníky.

2

Ulehčete si práci

Ať už jde o snadné přijímání rezervací, parkování účtů na stůl nebo pokoj, happy hours nebo zrychlení obsluhy díky Mobilnímu číšníkovi, pokladní systém pro restaurace od Dotykačky vám ušetří spoustu práce a času.

3

Přijímejte všechny typy plateb

Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty, elektronické stravenky nebo platby pomocí chytrých hodinek nebo mobilního telefonu.

4

Rozšiřte nabízené služby

Propojte se přes API s partnery a nabídněte roznáškovou službu nebo prodej přes e-shop. Zaregistrujte si do jednoduchého objednávkového systému a buďte tak svým zákazníkům ještě blíž.

Pokladní systém pro restaurace se stane vaší pravou rukou

Pokladní systém pro restaurace je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla, nápoje i rozvozu a ukládá účty na zaparkované stoly. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.

Pokladní systém pro restaurace od Dotykačky

Efektivní vedení podniku vám přinese vyšší zisk.

Jak pomáhá Pokladní systém pro restaurace v praxi?

Na všech pobočkách používáme pokladní systém Dotykačka, momentálně máme čtyři pokladny včetně platebních terminálů od ČSOB a zákaznických displejů. Používáme základní funkce licence Snadno, chválíme zejména dostupnost technické podpory a chystáme se Dotykačku používat v budoucnu v každé další otevřené provozovně. Systém hodnotíme jako velmi jednoduchý, spolehlivý a intuitivní na ovládání a celkově jsme velmi spokojení.

Petr Kuchár, majitel a provozní Fresh Greek

Ohlasy zákazníků​

Tajmahal Express
Praha
„Jsme rodinná indická restaurace, které se líbila pokladna Dotykačka a její funkce. Příjemní obchodníci a velký servis od techniků je k nezaplacení a přitom zcela zdarma. Snadná obsluha a příjemný vzhled. Pro restauraci vše potřebné, mapy stolů si můžete upravovat dle svého a připojení na dálku mi dovoluje mít přehled nad svým podnikáním odkudkoliv. Jsme spokojeni.“
Abdullah Al-Mehedi
jednatel
Restaurace AK VŠE
Praha
„Dotykačka mi celkově zjednodušila podnikání a doporučil bych ji ostatním živnostníkům. Webové stránky jsou přehledné, obsahují všechny potřebné informace a užitečné návody. Jednání zaměstnanců bylo profesionální a na úrovni. Vše bylo doručeno v termínu, instalace proběhla bez problémů. Hardware je moderní, kvalitní a odpovídá mým požadavkům. Aplikace Dotykačka je uživatelsky přehledná, jednoduchá a spolehlivá, s funkcemi jsem spokojen. Cena za software je přiměřená a odpovídá poskytovaným funkcím/službám. Technická podpora je dostupná, její pracovníci jsou ochotní a pomohli mi s řešením problému. Oceňuji možnost Vzdálené správy, která umožňuje získávat aktuální přehled nad stavem pokladny odkudkoli. Kladně hodnotím ostatní služby, jako aktualizace, zapůjčení náhradního zařízení zdarma nebo možnost pozastavení licence mimo sezónu.“
Tomáš Podzimek
provozní
Kavkaz restaurant
Brno
„V restauraci používáme dvě pevná a dvě přenosná zařízení a dále dva platební terminály. S Dotykačkou jsme velmi spokojení, systém je milý a jednoduše ovladatelný. Máme licenci NAPLNO, využíváme skladové hospodářství, dostupné reporty a analýzy. Chystáme se nově vyzkoušet i aplikaci rezervačního systému. Oceňujeme operativní technickou podporu, která je neustále k dispozici a velmi vstřícný přístup obchodního zástupce, který nám vše vysvětlil, nainstaloval a zprovoznil. Určitě budeme Dotykačku instalovat i do dalších provozoven.“
Michal Kupský
jednatel
Lesní restaurace Pintovka
Tábor
„Pokladní systém Dotykačka si velmi chválíme, stejně jako přístup obchodní zástupkyně, která je neustále k dispozici, ochotná a připravená kdykoliv pomoci. Na baru máme jednu pokladnu, objednávky zasíláme na tiskárnu do kuchyně a v sezóně přichází na řadu i mobilní číšník, který ušetří personálu čas a kroky. Díky licenci NAPLNO máme ve Vzdálené správě přístup k nejrůznějším reportům a analýzám, děláme si pravidelně měsíční zhodnocení a zpětnou kontrolu. Na provozovně máme také nainstalovaný kamerový systém Netrex, který je integrovaný ve Vzdálené správě Dotykačky. Do budoucna uvažujeme o rozšíření kamer i do salonku. Přiznávám, že vzhledem k nedostatku času nevyužíváme asi Dotykačku na 100 %, což je škoda. Vím, že bych mohl nastudovat i další užitečné funkce, jako třeba nově nainstalovaný rezervační systém, na kterém oceňuji možnost zadání rezervace ze Vzdálené správy, pokud mi zájemce zavolá v době, kdy zrovna nejsem u pokladny.“
Karel Hňup
provozní
Fresh Greek
Praha
„Na všech pobočkách používáme pokladní systém Dotykačka, momentálně máme čtyři pokladny včetně platebních terminálů a zákaznických displejů. Používáme základní funkce licence Snadno, chválíme zejména dostupnost technické podpory a chystáme se Dotykačku používat v budoucnu v každé další otevřené provozovně. Systém hodnotíme jako velmi jednoduchý, spolehlivý a intuitivní na ovládání a celkově jsme velmi spokojení.“
Petr Kuchár
majitel a provozní

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.

Často kladené otázky

Pokladní systém pro restaurace od Dotykačky je určený pro malé i středně velké provozovny. Využijete ho jak ve vnitřních prostorách, tak i na letní zahrádce. Poradí si i se složitějším provozem, kde obsluha probíhá také v rámci salonků nebo na dvou patrech.

Nejčastěji využívané jsou především mapa stolů, rezervační systém, happy hours, take away, parkování nebo přesouvání účtů, rozdělení plateb, mobilní číšník, věrnostní program, dárkové poukazy nebo podrobné analýzy ve Vzdálené správě.

Pokud chcete plnohodnotně využívat všechny funkce uvedené v otázce č. 2, pak vám doporučujeme licenci NAPLNO nebo NEOMEZENĚ.

Naše API je otevřené pro napojení dalších systémů, jakými jsou např. účetní program, e-shop, kamerový systém, vyvolávací systém apod. Podrobný návod najdete v uživatelské příručce pro API.