Integrace a rozšíření Dotykačky

Pokladní systém Dotykačka je moderní pokladní systém dalece přesahující funkčnost klasických pokladen. Díky množství rozšíření a napojení na další služby a systémy pomáhá s dalšími aspekty podnikání. Zde najdete přehled hlavních integrací, které vám pomohou zefektivnit podnikání.

Platební terminály za skvělou cenu

Dotykačka funguje s mnoha typy platebních terminálů. Jedním z nich je například terminál Dotypay. Funguje na systému Android, kompletně podporuje hotovostní i bezhotovostní platby a má široké možnosti konektivity. Terminál Dotypay je multifunkční zařízení — platební terminál využitelný jako mobilní číšník pro pokladny Dotykačka s tiskárnou účtenek.

Další platební terminály v nabídce jsou terminály Ingenico od ČSOB nebo populární terminály SumUp.

Vyzvednisi.cz – objednávkový
systém bez provize

Pokladny Dotykačka jsou plně propojené s objednávkovým systémem Vyzvesnisi.cz. Systém je určen pro registrované restaurace, obchody a další provozovny, které nabízejí jídlo či zboží s sebou nebo rozvozem. Objednávky jsou automaticky provázány s pokladnami Dotykačka. Snadno tak přijmete platbu a vystavíte účtenku.

Vyzvednisi.cz funguje i bez Dotykačky či jiné pokladny, takže ji může využít skutečně kterýkoliv podnikatel!

  • Stačí vyplnit několik údajů a po registraci uvést, co nabízíte.
  • Instalaci do Dotykačky provedete stáhnutím aplikace z Marketplace a na mobil stažením aplikace Vyzvednisi.cz z Google Play.
  • Bez smlouvy, bez schvalování, za 5 minut máte hotovo.
  • Registrace i využívání Vyzvednisi.cz je ZDARMA a BEZ PROVIZE.
Objednávkový systém

Propojte svůj e-shop s dotykovou pokladnou

Dotykačka se stala prvním pokladním systémem, který se propojil se Shoptetem – největším poskytovatelem e-commerce řešení v Česku. Platforma Shoptet nabízí množství šablon a rozšíření a momentálně na ní běží přes 20 000 e-shopů. Doplněk umí spárovat produkty a sklady ve vašem e-shopu s těmi v Dotykačce a automaticky je synchronizuje. Díky tomu se pak prodeje na e-shopu přenášejí do Dotykačky jako skladové pohyby. Dostupné pouze v Dotykačce NAPLNO a NEOMEZENĚ.

Jednoduché placení přímo od stolu

Pokladní systém Dotykačka nově podporuje aplikaci Qerko, která nabízí jednoduché a rychlé online placení přímo od stolu. Zároveň z přehledů Qerka můžete zjistit, co vaši zákazníci nejčastěji objednávají, kdy jich máte v podniku nejvíc a další užitečné informace. Díky Qerku získáte:

  • plně bezkontaktní a bezpečný způsob platby pomocí QR kódu umístěného na stole
  • věrnostní program pro všechny vaše zákazníky
  • vhled do zákaznického chování včetně zpětné vazby přímo od platících zákazníků
  • vyšší spropitné pro vaši obsluhu
  • čas na lepší servis a péči o vaše zákazníky
  • digitální účtenky

Objednávkový systém Speedlo

Unikátní systém pro správu objednávek ušetří čas personálu, přivede nové zákazníky a zvýší zisk. Akceptuje online platby, nabízí jedinečnou android aplikaci s vaší grafikou, aplikaci Speedlo driver pro sledování kurýra, objednávky pomocí QR kódů, věrnostní program a cenové akce.

  • Zákazník si objedná jídlo na svém mobilu, tabletu či počítači.
  • Personál v restauraci objednávku potvrdí a ta se zároveň objeví i v Dotykačce.
  • V kuchyni se vytiskne klasický nebo digitální bon a hotová objednávka putuje ke kurýrovi.
  • Pohyb kurýra a objednávky při jejím doručení je sledován pomocí GPS. Zákazník je o stavu své objednávky průběžně informovaný.
  • Po předání objednávky vidí personál v restauraci, že kurýr se vrací zpět a může tak začít postupně chystat další objednávky v pořadí.

Objednávkový systém Bolt

Rozvoz jídla nikdy nebyl snazší. Nyní můžete objednávky přijímat přímo do pokladny a nepotřebujete tak žádný další hardware. Ve Vzdálené správě propojení naleznete pod záložkou Objednávkové systémy.

  • Snadno a rychle zveřejníte nabídku jídel a nápojů pro rozvoz, a ta se automaticky zveřejní přímo na Boltu. 
  • Každému produktu můžete přiřadit fotografii a štítky, které budou popisovat např. alergeny, míru pikantnosti, zda je pokrm vhodný pro vegetariány/vegany apod.
  • Název položky pro rozvoz můžete upravit nezávisle na názvu v pokladně.

Propojte Dotykačku s e-shopem na WooCommerce

Dotykačka je jedním z prvních pokladních systémů na trhu, která je plně propojena s doplňkem WooCommerce, což je nejpoužívanější e-commerce řešení na světě. WooCommerce používá přes 3,5 milionu e-shopů vytvořených na platformě WordPress.

Velkou výhodou WooCommerce je jeho zcela bezplatné používání. Snadno si tak k webu postaveném na WordPressu přidáte e-shopový modul a začnete prodávat nabízené zboží.

Integrace WooCommerce s pokladnou Dotykačka umožňuje propojení produktů a kategorií obou systémů. Už se vám tak nestane, že by při prodeji neseděly stavy skladů mezi e-shopem a pokladnou například kvůli ručně vedeným záznamům. Navíc ceny produktů stačí změnit pouze na jednom místě, buď v e-shopu nebo pokladně a automaticky dojde k jejich přepsání v druhém systému. S importem a párováním produktů vás pomůže intuitivní průvodce. Propojení vám ušetří velké množství času a případných chyb.

Doplněk Dotykačka pro WooCommerce funguje s licencemi NAPLNO a NEOMEZENĚ.

Správa dodavatelů na jednom místě

Uget je česká online platforma propojující podniky s jejich dodavateli. Její software je vyvinut nejen pro gastro podniky, ale také pro odvětví jako jsou pekárny, menší hotely, maloobchody a další provozovny a řetězce.

  1. Odkudkoliv a kdykoliv objednáte to, co vám v podniku chybí.
  2. Dodavatel objednávku obdrží a zpracuje.
  3. Přijde potvrzení o objednávce.
  4. Vaše objednávka je na cestě.
  5. Objednávka přijela. Z dodacího listu se zboží propíše do pokladny.

S Uget bude ve vaší vzájemné komunikaci přehled a řád. Své objednávky budete mít na jednom místě a zbavíte se zbytečné administrativy. Na pár kliknutí v systému najdete své oblíbené produkty, nebo si vyberete předchozí nákup a provedete ho opětovně. Pokud budete chtít objednat úplně nové zboží, jednoduše si ho do objednávky sami doplníte. Výhodou je také rychlé a automatické naskladnění z dodacího listu přímo do Dotykačky.

Hotovostní automaty Albacon

Společnost Albacon System, a.s. je od roku 1990 významným dodavatelem strojů na zpracování hotovosti v České republice. Jejich specializace je zaměřena na zařízení od japonských výrobců GLORY Japan, kteří jsou světovými jedničkami v automatizovaných systémech.

  • Propojení s pokladnou Dotykačka.
  • Automaty Glory CI 10 od japonské společnosti GLORY Japan.
  • Přesné a profesionální počítání hotovosti.
  • Ověřování pravosti a kvality bankovek a mincí.
  • Servisní síť na celém území České republiky.
  • Akceptace cizí měny v eurech.
  • Nastavení práv uživatelů.

Proces integrace je velmi jednoduchý. Personál zadá částku do pokladny, ta se poté zákazníkovi ukáže na displeji automatu. Zákazník vloží bankovky či mince do patřičné přihrádky, automat vše spočítá a ověří pravost hotovosti. Pokud je hotovosti více než má být, přebytek se vyplatí z automatu zpět zákazníkovi. Pak už jen personál získá potvrzení o platbě v pokladně, vytiskne se účtenka a proces je hotový.

Objednávkový systém Adaptee Gastro

Plánujete zvýšit svoje tržby rozvozem jídla? Využijte objednávkový systém Adaptee Gastro propojený s Dotykačkou. Jak integrace s Adaptee Gastro funguje?

  • zákazník si objedná jídlo na svém mobilu, tabletu či počítači
  • v restauraci objednávku potvrdíte a ta se zároveň objeví i v Dotykačce
  • zákazník ihned dostane zprávu o přijetí, zrušení, případném posunutí času objednávky
  • pohyb objednávky při jejím doručení je sledován pomocí GPS
  • zákazník sleduje online pohyb objednávky a dostane SMS zprávu chvilku před předáním, takže řidič nečeká a předá jídlo rychleji
CalcA line styled icon from Orion Icon Library.

Export dat do účetních systémů

V současnosti podporujeme systémy Pohoda, Money S3 a Sečteno. Pokud používáte jiný účetní systém, můžete si data vyexportovat ve formátu .csv a ten pak do vašeho systému nahrát.

Jaká data lze exportovat? Vyexportujete si třeba vystavené účtenky za dané období. Můžete také získat přehled top zákazníků podle výše útraty nebo seznam nejlepších zaměstnanců podle tržeb. A pomoci další sestavy si také snadno připravíte export pro kontrolní hlášení DPH.

Shopping TrolleyA line styled icon from Orion Icon Library.

Propojení s vaším e-shopem

Pokud provozujete e-shop samostatně nebo ve spojení s kamennou prodejnou, propojíte si vše potřebné pomocí našeho detailně strukturovaného aplikačního rozhraní (API). Propojení zvládnete sami nebo vám pomůžeme s nalezením Integračního partnera.

Propojení s ostatními systémy přes API

Pomocí API můžete pokladny Dotykačka propojit s jakýmkoliv dalším účetním systémem, rezervačním systémem nebo jiným ERP či informačním systém. S integrací vám pomůže vlastní programátor nebo vám nabízíme pomoc s nalezením Integračního partnera z naší strany – kontaktujte nás e-mailem na integrace@dotykacka.cz.

V e-mailu nám prosím sdělte následující informace:

  • uveďte na sebe kontakt včetně telefonního čísla
  • popište problematiku, kterou chcete řešit
  • specifikujte, zdali hledáte pomoc s integrací nebo potřebujete pouze podrobnější informace

Další detaily naleznete v kompletním popisu API a také v našem manuálu.

Příjem EDI dodacích listů

Dotykačka podporuje příjem dodacích listů pomocí EDI u těchto společnosti:

Detailní postup přihlášení najdete v tomto článku.

Cash RegisterA line styled icon from Orion Icon Library.

Nejste zákazníci Dotykačky? Pořiďte si jednu z našich pokladen již dnes!

Dotykačka má v Evropě více než 12 tisíc uživatelů. Náš pokladní software si stáhlo již více než 66 tisíc lidí z celého světa. To jsou však jen čísla. Důležité je, že jsme zákaznicky orientovaná firma.

Zákazníci mají spoustu výhod. Poskytujeme NONSTOP technickou podporu zdarma, která funguje i o víkendech. Dáváme všem uživatelům aktualizace pokladního softwaru zdarma. A pořádáme každý měsíc školení pro zákazníky, které je také zdarma. Líbí se vám tyto služby? Staňte se našim zákazníkem.

Můžete si vybrat ze třech pokladen. Dotykačka MOBILNÍ je pro jednoduché malé provozovny. Dotykačka UNIVERZÁLNÍ je pro větší firmy a podnikatele. Vyhoví restauracím, hotelům, obchodům i službám. A Dotykačka KOMPLETNÍ je specificky navržena pro velké firmy, které mají více poboček a tisíce položek na skladu.

TeamA line styled icon from Orion Icon Library.

Rádi předvedeme pokladnu přímo u vás

Přijedeme do sídla vaší společnosti, předvedeme vám pokladnu a seznámíme vás se všemi funkcemi. Domluvte si nezávaznou schůzku již dnes.

Question HelpA line styled icon from Orion Icon Library.

Máte dotazy?

Zavolejte nám na 221 221 331. Jsme tu pro vás ve všedních dnech od 8.00 do 17.00.