Vzdálená správa
Integrace a rozšíření Dotykačky
Pokladní systém Dotykačka je moderní pokladní systém dalece přesahující funkčnost klasických pokladen. Díky množství rozšíření a napojení na další služby a systémy pomáhá s dalšími aspekty podnikání. Zde najdete přehled hlavních integrací, které vám pomohou zefektivnit podnikání.
Dotykačka spolehlivě funguje s platebním terminálem Dotypay. Terminál obsahuje široké množství funkcí, které usnadňují každodenní chod provozovny. Díky podpoře všech běžně využívaných plateb budou mít vaši zákazníci mnohem více možností, jak u vás za produkty zaplatit.
Pokladny Dotykačka jsou plně propojené s objednávkovým systémem Vyzvednisi.cz. Systém je určen pro registrované restaurace, obchody a další provozovny, které nabízejí jídlo či zboží s sebou nebo rozvozem. Objednávky jsou automaticky provázány s pokladnami Dotykačka. Snadno tak přijmete platbu a vystavíte účtenku.
Vyzvednisi.cz funguje i bez Dotykačky či jiné pokladny, takže ji může využít skutečně kterýkoliv podnikatel!
Dotykačka se stala prvním pokladním systémem, který se propojil se Shoptetem – největším poskytovatelem e-commerce řešení v Česku. Platforma Shoptet nabízí množství šablon a rozšíření a momentálně na ní běží přes 20 000 e-shopů. Doplněk umí spárovat produkty a sklady ve vašem e-shopu s těmi v Dotykačce a automaticky je synchronizuje. Díky tomu se pak prodeje na e-shopu přenášejí do Dotykačky jako skladové pohyby. Dostupné pouze v Dotykačce NAPLNO a NEOMEZENĚ.
Pokladní systém Dotykačka nově podporuje aplikaci Qerko, která nabízí jednoduché a rychlé online placení přímo od stolu. Zároveň z přehledů Qerka můžete zjistit, co vaši zákazníci nejčastěji objednávají, kdy jich máte v podniku nejvíc a další užitečné informace. Díky Qerku získáte:
Unikátní systém pro správu objednávek ušetří čas personálu, přivede nové zákazníky a zvýší zisk. Akceptuje online platby, nabízí jedinečnou android aplikaci s vaší grafikou, aplikaci Speedlo driver pro sledování kurýra, objednávky pomocí QR kódů, věrnostní program a cenové akce.
Rozvoz jídla nikdy nebyl snazší. Nyní můžete objednávky přijímat přímo do pokladny a nepotřebujete tak žádný další hardware. Ve Vzdálené správě propojení naleznete pod záložkou Objednávkové systémy.
Dotykačka je jedním z prvních pokladních systémů na trhu, která je plně propojena s doplňkem WooCommerce, což je nejpoužívanější e-commerce řešení na světě. WooCommerce používá přes 3,5 milionu e-shopů vytvořených na platformě WordPress.
Velkou výhodou WooCommerce je jeho zcela bezplatné používání. Snadno si tak k webu postaveném na WordPressu přidáte e-shopový modul a začnete prodávat nabízené zboží.
Integrace WooCommerce s pokladnou Dotykačka umožňuje propojení produktů a kategorií obou systémů. Už se vám tak nestane, že by při prodeji neseděly stavy skladů mezi e-shopem a pokladnou například kvůli ručně vedeným záznamům. Navíc ceny produktů stačí změnit pouze na jednom místě, buď v e-shopu nebo pokladně a automaticky dojde k jejich přepsání v druhém systému. S importem a párováním produktů vás pomůže intuitivní průvodce. Propojení vám ušetří velké množství času a případných chyb.
Doplněk Dotykačka pro WooCommerce funguje s licencemi NAPLNO a NEOMEZENĚ.
Uget je česká online platforma propojující podniky s jejich dodavateli. Její software je vyvinut nejen pro gastro podniky, ale také pro odvětví jako jsou pekárny, menší hotely, maloobchody a další provozovny a řetězce.
S Uget bude ve vaší vzájemné komunikaci přehled a řád. Své objednávky budete mít na jednom místě a zbavíte se zbytečné administrativy. Na pár kliknutí v systému najdete své oblíbené produkty, nebo si vyberete předchozí nákup a provedete ho opětovně. Pokud budete chtít objednat úplně nové zboží, jednoduše si ho do objednávky sami doplníte. Výhodou je také rychlé a automatické naskladnění z dodacího listu přímo do Dotykačky.
Společnost Albacon System, a.s. je od roku 1990 významným dodavatelem strojů na zpracování hotovosti v České republice. Jejich specializace je zaměřena na zařízení od japonských výrobců GLORY Japan, kteří jsou světovými jedničkami v automatizovaných systémech.
Proces integrace je velmi jednoduchý. Personál zadá částku do pokladny, ta se poté zákazníkovi ukáže na displeji automatu. Zákazník vloží bankovky či mince do patřičné přihrádky, automat vše spočítá a ověří pravost hotovosti. Pokud je hotovosti více než má být, přebytek se vyplatí z automatu zpět zákazníkovi. Pak už jen personál získá potvrzení o platbě v pokladně, vytiskne se účtenka a proces je hotový.
Plánujete zvýšit svoje tržby rozvozem jídla? Využijte objednávkový systém Adaptee Gastro propojený s Dotykačkou. Jak integrace s Adaptee Gastro funguje?
Choice je chytrý nástroj, který vám pomůže zrychlit odbavení zákazníka se zachováním maximálního bezpečí. Získáte profesionálního pomocníka, který vám navýší objednávky až o 15 %, bez provize za používání služby.
V současnosti podporujeme systémy Pohoda, Money S3 a Sečteno. Pokud používáte jiný účetní systém, můžete si data vyexportovat ve formátu .csv a ten pak do vašeho systému nahrát.
Jaká data lze exportovat? Vyexportujete si třeba vystavené účtenky za dané období. Můžete také získat přehled top zákazníků podle výše útraty nebo seznam nejlepších zaměstnanců podle tržeb. A pomoci další sestavy si také snadno připravíte export pro kontrolní hlášení DPH.
Pokud provozujete e-shop samostatně nebo ve spojení s kamennou prodejnou, propojíte si vše potřebné pomocí našeho detailně strukturovaného aplikačního rozhraní (API). Propojení zvládnete sami nebo vám pomůžeme s nalezením Integračního partnera.
Pomocí API můžete pokladny Dotykačka propojit s jakýmkoliv dalším účetním systémem, rezervačním systémem nebo jiným ERP či informačním systém. S integrací vám pomůže vlastní programátor nebo vám nabízíme pomoc s nalezením Integračního partnera z naší strany – kontaktujte nás e-mailem na integrace@dotykacka.cz.
V e-mailu nám prosím sdělte následující informace:
Další detaily naleznete v kompletním popisu API a také v našem manuálu.
Dotykačka podporuje příjem dodacích listů pomocí EDI u těchto společnosti:
Detailní postup přihlášení najdete v tomto článku.
Dotykačka má v Evropě více než 12 tisíc uživatelů. Náš pokladní software si stáhlo již více než 66 tisíc lidí z celého světa. To jsou však jen čísla. Důležité je, že jsme zákaznicky orientovaná firma.
Zákazníci mají spoustu výhod. Poskytujeme NONSTOP technickou podporu zdarma, která funguje i o víkendech. Dáváme všem uživatelům aktualizace pokladního softwaru zdarma. A pořádáme každý měsíc školení pro zákazníky, které je také zdarma. Líbí se vám tyto služby? Staňte se našim zákazníkem.
Můžete si vybrat ze třech pokladen. Dotykačka MOBILNÍ je pro jednoduché malé provozovny. Dotykačka UNIVERZÁLNÍ je pro větší firmy a podnikatele. Vyhoví restauracím, hotelům, obchodům i službám. A Dotykačka KOMPLETNÍ je specificky navržena pro velké firmy, které mají více poboček a tisíce položek na skladu.
Přijedeme do sídla vaší společnosti, předvedeme vám pokladnu a seznámíme vás se všemi funkcemi. Domluvte si nezávaznou schůzku již dnes.
Zavolejte nám na 221 221 331. Jsme tu pro vás ve všedních dnech od 8.00 do 17.00.