Aplikace Mobilní číšník

Mobilní číšník je praktická aplikace, která vám přinese víc než jen vyšší zisky.
 

Mobilní číšník od Dotykačky


Aplikace Mobilní číšník je vhodným pomocníkem pro restaurace, kavárny nebo bistra při objednávání a účtování přímo u stolu. Je oblíbená také v provozovnách a prodejnách pro účtování položek během konzultace se zákazníkem. Jednoduché a intuitivní ovládání se také dá plně využít jako přídavná pokladna. 

 

4 důvody, proč využívat aplikaci Mobilní číšník 

 

  1. RYCHLEJŠÍ OBSLUHA – díky aplikaci lze rychleji obsloužit více zákazníků. Navíc objednávka do kuchyně dorazí také rychleji, až 5 minut dříve. Jedna z nejdůležitějších výhod užívání Mobilního číšníka je, že během velké vytíženosti, jako jsou obědové špičky či víkendové večery, jste schopni s přehledem obsloužit všechny vaše hosty rychle a efektivně. 
  2. NIŽŠÍ NÁKLADY NA PERSONÁL – s užíváním této aplikace dosáhnete toho, že méně vašeho personálu zvládne obsloužit více hostů najednou. Například v situaci, kdy jeden objednává a kasíruje a druhý nosí občerstvení. Navíc se všechny objednávky zapisují pouze jednou, protože se přepisují do hlavní spárované pokladny a vy tak už víckrát nemusíte řešit špatně vyúčtované obědy a jinak nespokojené zákazníky vinou špatného přepisu. 
  3. VĚTŠÍ SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ – rychlost a zase rychlost. To je jedna z vašich konkurenčních výhod při používání Mobilního číšníka. Hosté nejenže čekají kratší dobu na objednávku, ale také na donesené občerstvení a platbu.
  4. VYŠŠÍ ZISKY –​ více rychleji obsloužených zákazníků a minimální chybovost zvedne efektivitu vašeho provozu o desítky procent. Tím se využije plného potenciálu během obědové špičky a vám tak porostou tržby nahoru.

 

Mobilní číšník svými funkcemi zastoupí hlavní pokladnu

 

Aplikace je plně synchronizovaná a zobrazuje položky a kategorie z hlavní pokladny. Disponuje vším podstatným, co v "terénu" potřebujete:

– vytvářet nové účty,

– pracovat s mapou stolů,

– parkovat účty, zaplatit účty,

– spravovat stávající otevřené účty,

– vyhledávat položky a přidávat je na účet​,

– tisknout účtenky na hlavní či mobilní tiskárně.

 

Jaké zařízení můžete pro aplikaci používat? 

 

Mobilní číšník funguje na jakémkoliv tabletu či mobilním terminálu, který podporuje systém Android. U cizích zařízení však nelze zaručit správné fungování, kvůli vnějším zásahům. Pro jistotu a správné fungování aplikace doporučujeme kvalitní 8" mobilní terminál za pouhých 2 290 Kč. Tento tablet je osvědčený stovkami obsluhujících. Navíc má praktický držák v ceně, který oceníte nejen při držení v ruce, ale také vám může sloužit jako stojánek na stole. Samotná aplikace je pro zákazníky Dotykačky již v ceně tarifu. Podívejte se na výhodné licence na software Dotykačka.

Komunikace s hlavní pokladnou probíhá jednoduše přes vaší Wi-Fi. Vždy se automaticky připojí k nejbližší předem nastavené pokladně, není tedy nutno řešit nepříjemné mechanické navazování spojení.​

  Chci si koupit 8" mobilní terminál  ​Chci se nezávazně poradit

Mobilní tiskárna - Dotykačka pokladní systémy

Veškeré otevírání a uzavírání pokladny, historie dokladů, tržeb a dalšího nastavení je vždy v režii hlavní pokladny. Tisk účtenek a bonů standardně probíhá také dle nastavení vaší hlavní pokladny. Pokud budete chtít využít mobilní pokladnu při placení rovnou u stolu nebo v prodejně, doporučujeme mobilní Bluetooth tiskárnu. Využijte AKCE a pořiďte si mobilní tiskárnu za pouhých 1 990 Kč. 

Chci mobilní tiskárnu za akční cenu  Chci si koupit 8" mobilní terminál  ​​

Tato investice se vám vyplatí! S Mobilním číšníkem od Dotykačky zjednodušíte práci obsluze, která se pak na zákazníky více usmívá. Zákazníci jsou obslouženi rychleji a díky usměvavému personálu utratí více a vracejí se. Tím také získáte pozitivní reference, nové zákazníky a následně i větší tržby. Jak snadné, že? 

 

Jak pomáhá Mobilní číšník v praxi?
 

Plzeňská restaurace se zahrádkou si pořídila aplikaci Mobilní číšník, aby zefektivnila obsluhování zákazníků při velkém vytížení. V průběhu největších náporu hostů v letním období zvládli obsloužit více hostů na zahrádce než kdykoliv předtím. Díky rychlé a neutahané obsluze se spokojení zákazníci vraceli a restauraci vzrostly tržby o téměř 8 %.

Kulturní dům z Českých Budějovic začal využívat Mobilního číšníka z důvodu zrychlení obsluhy zákazníků během obědové špičky. Ihned po nasazení Mobilního číšníka došlo k výraznému zrychlení provozu, zejména při zasílání objednávek do kuchyně a placení hostů. Díky tomu obsloužili o 24 zákazníků více. Návratnost investice byla pouhé 2 měsíce. 

Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.