Vzdálená správa

Spravujte své podnikání odkudkoliv.

Grafy
Prodejní reporty
Nastavení
Sklady
Inventury
Přehled licencí

K čemu slouží Vzdálená správa

1

Přehled odkudkoliv

Webové rozhraní pro dokonalý přehled a celé podnikání jako na dlani, v pohodlí domova nebo klidně z pláže, z mobilu, tabletu nebo počítače.

2

Kompletní informace o podniku

Díky podrobným reportům a grafům získáte naprosto přesný a aktuální přehled o tom, jak se vašemu podnikání daří.

3

Větší pořádek v pokladně

Jednoduchá práce s podrobným nastavením kategorií a produktů tak, aby vám v pokladně nenastal žádný chaos.

4

Lepší vedení skladů

Přehledné naskladňování zboží a vedení inventur zaručí minimální chybovost v provozu skladů a vy tak předejdete zbytečným ztrátám.

Vždy vím, co se v mém podniku děje. Online a klidně z mobilu.

Získáte nástroj pro dokonalou kontrolu svého podnikání, který vám bude navíc pomáhat v praxi při vedení skladů, evidenci dodavatelů a zákazníků, nebo napojení na účetní a objednávkový systém. které vám v reálném čase zobrazí přehled tržeb, stav skladu nebo docházku zaměstnanců. Můžete zde provádět veškerá nastavení, hromadný import produktů, inventuru nebo kompletní analýzu vašeho podnikání.

Vzdálená správa
od Dotykačky

Pomáhá podnikat s přehledem.

Jak pomáhá Vzdálená správa v praxi?

Aktuální reporty, grafy a tabulky vás přenesou do dění celého podniku. Upravovat můžete jak nastavení kategorií a položek, tak také informace o zákaznících či dodavatelích. Zjistíte jak si vedou vaši zaměstnanci a jaké pohyby v pokladně probíhají. A pokud máte v provozovně sklady, lze si kontrolovat jejich stavy, naskladňovat či přesouvat položky a provádět inventury.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.

Často kladené otázky

Jedná se o webové rozhraní, instalovat se tedy nemusí. Spustíte ji v běžném prohlížeči jakéhokoliv zařízení jako je počítač, tablet nebo mobilní telefon. Jediné co budete potřebovat je dobré připojení k internetu.

Ano, můžete přidat více uživatelských účtů a každému uživateli nastavit/omezit práva k provádění jednotlivých operací. To se hodí právě např. v případě, kdy udělíte přístup své účetní, provozní nebo zaměstnancům.

Ano, najdete zde veškeré přehledy tržeb, které si můžete filtrovat podle data nebo vámi zadaných kritérií. Můžete např. sledovat tržby za danou směnu a porovnat, které směně se dařilo více.

Ano můžete, zboží lze naskladňovat také hromadně nebo přímo z dodacích listů.

Ano, inventury můžete provádět jak částečné tak kompletní. Jednoduše si také zvolíte, jakou kategorii zboží a z jakého skladu chcete kontrolovat.

Ne, touto cestou není možné dělat uzávěrky, ty můžete provádět pouze v pokladně. Uvidíte zde ale veškeré přehledy provedených uzávěrek.