Kde využijete rezervační systém
Rezervační systém je užitečný nástroj pro správu zákaznických rezervací. Šetří velké množství času, odbourává nadbytečnou administrativu a má řadu užitečných funkcí, které ocení jak personál, tak i zákazníci. Své uplatnění najde nejen v restauraci či ubytovacích zařízeních, ale také např. ve službách. Jeho širokospektrální využití z něj činí praktického pomocníka pro téměř jakýkoliv typ podnikání. Ukážeme vám jeho použití na několika konkrétních příkladech.
Rezervační systém pro restauraci
Rezervace stolu v restauraci, kavárně či jiném gastro zařízení je typickým příkladem využití rezervačního systému. Hosté si chtějí zajistit své místo v oblíbeném podniku např. na večeři, víkendový slavnostní oběd nebo oslavu pro větší množství lidí. Rezervační systém od Dotykačky má velmi intuitivní ovládání a umožní obsluze v krátkém čase zaznamenat všechny důležité informace o rezervaci včetně speciálních požadavků. Pokud si nastavíte notifikaci, pokladna zobrazí blížící se rezervaci na mapě stolů a po odchodu zákazníků automaticky upozorní, že je místo opět volné, a tudíž připravené pro další rezervaci.
Rezervační systém pro hotely
Je libo rezervace pokoje nebo rovnou celé chaty? Žádný problém. Rezervační systém od Dotykačky můžete využít také pro hotely, penziony, apartmány, kempy a další ubytovací zařízení. Všechny důležité informace jednoduše zadáte přímo do pokladny a v kalendáři je pak najdete jako na dlani. Stejným způsobem probíhá i případná editace, jako např. přidání dalších hostů, změna termínu nebo zrušení, pokud si zákazník svůj pobyt rozmyslí. Nemusíte tak škrtat a přepisovat v papírovém kalendáři či rezervační knize a luštit nečitelné poznámky svých kolegů. Eliminujete tím případné chyby, vyhnete se nepříjemným nedorozuměním a ušetříte si čas i nervy. Nabízíte v rámci ubytování také doplňkové služby? I tady vám můžeme pomoci.
Rezervační systém pro služby všeho druhu
Rezervační systém od Dotykačky se skvěle hodí také pro služby. Ať už se jedná o kadeřnictví, kosmetické salony, masáže a wellness, autoservisy, lektory, sportovní centra nebo třeba fitness či jiná sportoviště. Můžete přes něj rezervovat prakticky cokoliv. Od pronájmu tenisových kurtů, fotbalového hřiště nebo lední plochy, přes lekce jógy, kondiční jízdy v autoškole, výměnu pneumatik nebo výuku cizích jazyků, kosmetiku až po zapůjčení jízdních kol, lyží a dalšího sportovního vybavení. Pokud si navíc nainstalujete na svůj chytrý mobilní telefon aplikaci Telefonní asistent, můžete přijímat objednávky nebo rezervace odkudkoliv, aniž byste s sebou vláčeli diář.
Využijte rezervační systém na maximum
Pokud máte stálé zákazníky, vyplatí se kombinovat rezervační systém s věrnostním programem. Nejen že získáte nástroj na odměnu hostů, kteří se k vám pravidelně vrací, ale budete mít také dokonalý přehled o jejich nákupní historii a lépe tak zacílíte případnou reklamu. Na zákaznický účet můžete vyplnit základní údaje o každém hostovi, stejně jako jeho preference nebo oblíbené produkty a služby. Každou další rezervaci tak vyřídíte rychleji a s menším množstvím otázek.