Skladový systém

Mějte své zásoby pod kontrolou

zásoby
Inventury
Dodavatelé
Upozornění na nízký stav
Hromadné naskladnění
Stavy skladů
Odtěžování

Proč využít Skladový systém

Přehlednost a flexibilita

Všechny zásoby najdete na jednom místě včetně jejich aktuálního množství. Možnost jednoho centrálního skladu pro všechny prodejny nebo neomezené množství unikátních skladů pro každou provozovnu zvlášť.

Snadná inventura

Přesné a rychlé určení aktuálních skladových zásob (množství na skladě) u každého produktu. Už žádné excelové tabulky nebo čtverečkované sešity.

Efektivita objednávek

Skladový systém vás včas upozorní na to, že vám některé zboží dochází a je vhodný čas ho objednat. Přehledná evidence vašich dodavatelů a hromadné naskladnění zásob pomocí elektronických dodacích listů.

Odtěžování skladu

Pokud vyrábíte produkt z více surovin, Dotykačka při jeho prodeji automaticky odečte ze skladu všechny použité ingredience ve vámi nastaveném množství.

Skladový systém je propojený s pokladnou

Pro zákazníky Dotykačky je skladový systém součástí licencí NAPLNO a NEOMEZENĚ. Pokud používáte licenci SNADNO, stačí jednoduše vyplnit tento formulář a přejít na vyšší typ licence. Změna proběhne okamžitě.

Skladový systém
od Dotykačky

Tato investice se vám vyplatí!

Jak pomáhá Skladový systém v praxi?

Na pokladní systém Dotykačka nemůžu říct špatného slova. Využívám licenci NAPLNO, protože moje podmínka při výběru aplikace byl skladový systém, který u konkurenčního dodavatele prakticky vůbec nefungoval a při porovnání s papírovou evidencí vykazoval nesrovnalosti. Mám menší restauraci typu rychlého občerstvení, kde vaříme klasickou českou kuchyni a pizzerii a nutně potřebuji funkční skladový systém. A ten jsem našel právě u Dotykačky, kde mi také zajistili kompletní převod dat při přechodu od konkurence. Když dva dělají totéž, není to totéž, aneb každý by měl dělat to, čemu rozumí. A za mě to firma Dotykačka dělá skvěle.

Václav Fichtner, majitel Pizzerie na Nábřeží v Železném Brodě.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotyková pokladna 15,6" PREMIUM s dřevěným stojanem se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.

Často kladené otázky

Skladový systém je součástí licencí NAPLNO a NEOMEZENĚ.

Ano, naskladnit si můžete například sud s pivem a pokladna vám poté bude postupně odtěžovat podle prodaných jednotek např. 0,5l.

Správu skladů, správu dodavatelů, inventury, dodací listy, reporty, hromadnou inventuru a hromadné naskladnění.

Ano, inventuru můžete provádět jak kompletní, tak částečnou.