1
Zrychlí obsluhu
Personál se díky přehledné mapě stolů bude mnohem lépe orientovat. Během pár vteřin zjistí, kolik stolů je obsazených a kam mohou usadit nové zákazníky. Také lépe rozezná, ke kterým stolům určité účty patří a zabrání tak zbytečnému chaosu.
2
Zvýší přehlednost
Mapu stolů si vytvoříte podle přesného rozpoložení vaší provozovny. Můžete si vybrat vlastnosti mapy, jako je například název, typ, štítek nebo počet míst. Stoly lze přiřadit samostatnému prodejci, který pak bude mít přístup jen k přiřazeným stolům. Vybrat si také můžete z několika ikon, které mohou reprezentovat stoly, židle, křesla, pokoje či dílny.
3
Rozšíří možnosti
Dejte zákazníkům možnost rozdělit účet stolu, nebo vytvořit více účtů na jednom stole. Přes mapu stolů také jednoduše provedete rezervaci na konkrétní čas.
4
Podpoří rozvoz
Pokud používáte objednávkový systém, do mapy stolů můžete vložit také rozvoz. Získáte tak informace o celkových tržbách za rozvoz podle jednotlivých směn a také rozdělení podle platebních metod.
Mapa stolů je pravou rukou obsluhy
Umožněte svým zaměstnancům jednodušší a rychlejší práci s účty. V mapě stolů se neztratí a při tvorbě objednávek či jejím účtování nenastanou zbytečné chyby.