Integrační partneři Dotykačky

Spolehlivý partner pro vaše podnikání

Jagu

V Jagu se specializujeme na vývoj softwaru na míru a propojení systémů Dotykačky, včetně synchronizace skladů, objednávek, zákaznického kreditu a reportingu. Jsme autory oficiálních doplňků pro Shoptet a WooCommerce, nebo aplikace ReFresh Bistro. Díky zkušenostem s dalšími platformami, jako jsou například Fakturoid či Google Sheets, zvládneme integraci téměř jakéhokoli systému.

ReeGO Development

Zajišťujeme hladkou synchronizaci vašich prodejních dat – od produktů, kategorií, receptur až po správu zákazníků a jejich kreditů. Poskytujeme přesné reporty o prodejích a snadný přístup k účtům, vše s bezchybným napojením na váš systém. Specializujeme se na věrnostní systémy a e-shopy pro restaurace – vše funguje tak plynule, že si ani personál změny nevšimne.

FORTES interactive

Integrovali jsme Dotykačku do Brněnských podniků Pivní Burza, kde se ceny piv mění podle poptávky. Pro obsluhu jsme vytvořili vlastní rozhraní, cenovou logiku a správu produktů, přičemž data v reálném čase zobrazujeme na desítkách stolů. Nabízíme synchronizaci prodejních entit, správu účtů, objednávek, kuchyňských displejů i integraci s REST API. Jsme flexibilní a připraveni na náročné projekty.

Jan Volanský

Zpracováváme data z Dotykačky pomocí Dotypos API a převádíme je do reportingového softwaru Microsoft Power BI, kde poskytujeme přehledný prodejní reporting a analýzu účtů.
avatar_2@2x
avatar_2@2x

Martin Glatz

Mám zkušenosti s obecnou synchronizací prodejních entit (produkty, kategorie, receptury, zákazníci), správou rezervací, zákaznického kreditu a objednávek, zakládáním a vystavováním účtů přes pokladnu, reportingem dat z Dotykačky, propojením s jinými systémy, a také s kuchyňskými a vyvolávacími displeji či vytvářením a zasíláním elektronických dodacích listů.

Proč si vybrat Dotykačku

Péče o zákazníky je u nás na prvním místě

Aby se vám s Dotykačkou dobře pracovalo a využili jste její funkce na maximum, připravili jsme pro vás rozsáhlý online manuál s podrobnými návody a ukázkami. K dispozici máte také portál zákaznické podpory, Youtube kanál nadupaný praktickými videi nebo pravidelná školení, která jsou pro naše zákazníky zcela zdarma.

Technická podpora 24/7 zdarma

Naši specialisté jsou tu pro vás nonstop a vždy vám ochotně poradí a pomohou se správným nastavením. Můžete volat nebo psát ve dne v noci, o víkendech i státních svátcích. V případě, že budete chtít pomoct s instalací nebo zaškolením personálu, můžete si objednat také zpoplatněný výjezd technika až k vám na provozovnu.

Kompletní řešení od jednoho dodavatele

Získáte cenově výhodné řešení pokladny a platebního terminálu od jediného dodavatele. Čím vyšší budete mít obrat na terminálu, tím větší slevu vám dáme na licenci Dotykačka. Můžete tak ušetřit až 4 320 Kč ročně. A s vyšším typem licence se vám navíc sníží výše transakčních poplatků. Vyřízení je jednoduché a s nastavením vám rádi pomůžeme.

Dokonalý přehled kdykoliv a odkudkoliv

Vzdálená správa vám ukáže celé podnikání jako na dlani, v pohodlí domova nebo klidně z pláže, z mobilu, tabletu nebo počítače. V reálném čase zobrazí přehled tržeb, stav skladu nebo docházku zaměstnanců. Umožní vzdáleně provádět veškerá nastavení, hromadné naskladnění, inventuru nebo kompletní analýzu prodejů a ziskovosti.

Ohlasy zákazníků

„Pokladna od Dotykačky má řadu vychytávek, které nám hodně zjednodušují práci.“

Ondřej Janeček
Pivnice Samota

„Dotykačka nám vyhovuje ve všech směrech a i proto jsme si jí na začátku vybrali.“

Kateřina Smejkalová
Pilot Cafe

„Propojení pokladního systému Dotykačka a Boltu nám pomohlo zrychlit odbavení objednávek.“

Hung Le
banh-mi-ba

Často kladené otázky

Samozřejmě! Platební terminál získáte za velmi výhodných podmínek. Našim zákazníkům, kteří začali přijímat bezhotovostní platby, se navíc zvýšil obrat v průměru o 24 – 27%. A při spojení s pokladnou od Dotykačky můžete ušetřit až 4 320 Kč ročně.

Pokladní systém pro gastro od Dotykačky je určený pro restaurace, pro kavárny nebo pro hospody a další malé nebo středně velké gastro provozovny. Využijete ho jak ve vnitřních prostorách, tak i na letní zahrádce. Poradí si i se složitějším provozem, kde obsluha probíhá také v rámci salonků nebo na dvou patrech. A Dotykačku můžete používat i pro stánkový prodej.

Nejčastěji využívané jsou především mapa stolů, rezervační systém, happy hours, take away, parkování nebo přesouvání účtů, rozdělení plateb, mobilní číšník, věrnostní program, dárkové poukazy nebo podrobné analýzy ve Vzdálené správě.

Pokud chcete plnohodnotně využívat všechny funkce, které Dotykačka nabízí, pak vám doporučujeme licenci NAPLNO nebo NEOMEZENĚ.

Naše API je otevřené pro napojení dalších systémů, jakými jsou např. účetní program, e-shop, kamerový systém, vyvolávací systém apod. Podrobný návod najdete v uživatelské příručce pro API.

Ano. Mapa stolů umožňuje vytvoření schéma stolů odpovídajícímu umístění stolů ve vaší provozovně.