Boost.space

Propojte vaše pokladny s ostatními nástroji.

Propojení Vzdálených správ Dotykačky
Synchronizace skladů
Propojení s e-shopy
1100+ integrací
Analýza dat
Synchronizace produktů

Proč využít integrační platformu Boost.space

1

Kontrola nad všemi pobočkami

Boost.space je místo, odkud můžete centrálně spravovat všechny pokladny a jejich Vzdálené správy. Je proto ideální pro franchisy nebo zákazníky s více pobočkami, kterým umožní sdílet data mezi jednotlivými Vzdálenými správami, synchronizovat produkty nebo přeskladňovat zásoby.

2

Úspora času

Synchronizujte data z pokladny s 1100+ různými nástroji jako účetní nebo skladové systémy, e-shop nebo analytické nástroje. Zefektivníte tak řízení celé sítě provozoven a vaši zaměstnanci získají jednoduše využitelný systém, který jim ušetří několik hodin týdně.

3

Centrální správa pokladen

Boost.space vám umožní dělat hromadné změny a automatizovat opakované úkony, které vás stojí čas a úsilí. Úpravy cen, popisů nebo produktových fotografií tak uděláte pohodlně na jednom místě a změny se automaticky projeví ve všech propojených pokladnách, e-shopech nebo Vzdálených správách.

4

Individuální nastavení

Každému uživateli lze nastavit oprávnění, k jakým datům bude mít přístup a která mu naopak zůstanou skrytá. Stejným způsobem lze povolit nebo zakázat jednotlivé operace, přesuny nebo změny, které Boost.space umožňuje.

Co je Boost.space?

Boost.space je platforma, která umožňuje vytvářet centralizované databáze. Ty pak mohou čerpat data a zároveň je odesílat do dalších více než tisíce online nástrojů s důrazem na komplexní ochranu dat. Získáte tak důležité podklady pro jednoduchou automatizaci, snadnou správu a přesnou analýzu.

Integrační platforma Boost.space

Pro snadnou a efektivní správu více poboček.

Jak vypadá integrace systému Boost.space s pokladnou Dotykačka v praxi?

V Boost.space se vytvoří centrální databáze produktů, popřípadě i kontaktů (CRM), nákupů, skladových zásob a mnoho dalšího. Tyto databáze se jednoduše spárují s jednotlivými Vzdálenými správami Dotykačky (např. s několika pobočkami) a e-shopy. Následně když si váš zákazník zakoupí zboží, je tato informace automaticky synchronizována se systémem Boost.space a tím i se všemi vašimi pobočkami, e-shopy a integrovanými nástroji.

Často kladené otázky

Boost.space je vhodný pro středně velké podniky, které mají více poboček, nebo prodávají v kamenných prodejnách a zároveň online. Dále pro ty, kteří potřebují mít nad svými daty maximální kontrolu, a to včetně detailního nastavení uživatelských práv. To vše završené potřebou analyzovat firemní data a integrovat je s ostatními online nástroji, což dává nekonečné možnosti k optimalizaci a zefektivnění firemních procesů.

Není. Výhody centrálních databází produktů, objednávek, CRM, nákupů či skladů doporučujeme začít využívat ve chvíli, kdy používáte více než jednu Vzdálenou správu Dotykačky.

Prostřednictvím Boost.space můžete integrovat přes 1100 oblíbených online nástrojů, mezi které patří například Mailchimp, Google aplikace, Dropbox, Fakturoid, Pohoda, Slack, Facebook Lead Ads, IFTTT, Katana, WordPress, MySQL a mnoho dalších.

Ano! Celý systém Boost.space je navržený tak, aby jeho prostředí mohl využívat běžný uživatel bez znalosti jakýchkoliv programovacích jazyků.

Boost.space obsahuje přednastavené databáze, např. Produkty, Kontakty, Objednávky, Nákupy, Sklady a zároveň i další jako jsou Úkoly, Zakázky, Projekty, Nabídky, Obchodní příležitosti, Datová analýza, Úkoly, Výkazy práce a další. V případě potřeby je možné také vytvořit specifickou databázi přímo na míru.