Speedlo

Moderní objednávkový systém.

Online platby
Vlastní Android aplikace
Tvorba vlastního e-shopu
Objednávky QR kódem
Aplikace pro kurýry
Věrnostní program

Proč využít Speedlo

1

Více času pro zákazníka

Objednávkový systém zákazníkům umožní, aby se mohli předem podívat na nabídku vaší provozovny. Mnoho z nich to ocení a rádo se dopředu připraví.

2

Vyšší prodeje

Díky tomu, že zákazníkům nabídnete více možností, jak si od vás produkty mohou koupit, vaše prodeje se několikanásobně zvýší.

3

Získání nových zákazníků

Používáním objednávkového systému o sobě dáte vědět mnohem širšímu okruhu potenciálních zákazníků.

4

Rozšíření možností

Občas zákazník nemusí mít zrovna čas na návštěvu vašeho výdejního okénka, přesto by si produkty rád koupil, nebo alespoň objednal na určitou dobu. Dejte mu tuto možnost.

Dejte zákazníkům možnost objednat si online

Díky tomu se zvýší vaše celkové tržby, ušetříte spoustu času svému personálu a do provozovny si přivedete nové zákazníky. V dnešní době totiž každý ocení, když má na výběr z více možností, jak si produkty objednat.

Objednávací systém Speedlo

Plně integrováno s pokladnami Dotykačka.

Jak vypadá integrace objednávkového systému Speedlo s pokladnou Dotykačka v praxi?

  1. Zákazník si objedná jídlo na svém mobilu, tabletu či počítači.
  2. Ve vašem podniku personál objednávku potvrdí a ta se automaticky objeví v Dotykačce.
  3. Objednávka dorazí do kuchyně, kde se vytiskne klasický nebo digitální bon.
  4. Kuchař má v rukou objednávku, kterou po vyhotovení předá kurýrovi.
  5. Pohyb objednávky a kurýra je sledován, zákazník je průběžně informován o stavu jeho objednávky.
  6. Kurýr předá objednávku a vrací se do podniku. Personál mezitím vidí, že se řidič vrací a může začít chystat další čekající objednávky.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.