Integrace a rozšíření Dotykačky

Platební terminál Dotypay

Platební terminál Dotypay vám umožní akceptovat všechny druhy plateb, od kreditní karty, přes mobil až po chytré hodinky. Integrace s pokladnou vám umožní mít vše přehledně na jednom místě a v rámci projektu Česko platí kartou ho můžete získat na 6 měsíců zdarma.

Objednávkový systém Foodora

Dotykačka má nyní plnou integraci s oblíbeným objednávkovým systémem Foodora. Díky tomu není potřeba žádné další hardwarové vybavení! Kompletní správu objednávek z Foodory totiž můžete provádět přímo v Dotykačce. To vám ušetří nejen místo, ale i čas, který můžete věnovat samotnému provozu.

dotykacka-integrace-foodora
dotykacka-integrace-Wolt-350

Objednávkový systém Wolt

Dotykačka nabízí plné propojení s moderním objednávkovým systémem Wolt, skrze který si zákazníci mohou jídlo objednat online s doručením až před dveře. Integrace s pokladnou šetří čas, snižuje chybovost a zvyšuje množství objednávek. Integraci můžete využít i v kombinaci s objednávkovým systémem Bolt food. Stačí vytvořit jednu nabídku ve Vzdálené správě a jednoduše ji odeslat do obou služeb. Vše přehledně a z jednoho místa.

Objednávkový systém Bolt food

Rozvoz jídla nikdy nebyl snazší. Nyní můžete objednávky přijímat přímo do pokladny a nepotřebujete tak žádný další hardware. Ve Vzdálené správě propojení naleznete pod záložkou Objednávkové systémy.
pokladna-dotykacka-integrace-bolt-02

Objednávkový systém Speedlo

Unikátní systém pro správu objednávek ušetří čas personálu, přivede nové zákazníky a zvýší zisk. Akceptuje online platby, nabízí jedinečnou android aplikaci s vaší grafikou, aplikaci Speedlo driver pro sledování kurýra, objednávky pomocí QR kódů, věrnostní program a cenové akce.

Objednávkový systém Adaptee Gastro

Plánujete zvýšit svoje tržby rozvozem jídla? Využijte integrace na objednávkový systém Adaptee Gastro propojený s Dotykačkou. Jak integrace s Adaptee Gastro funguje?

Digitální QR menu Choice

Choice je chytrý nástroj, který vám pomůže zrychlit odbavení zákazníka se zachováním maximálního bezpečí. Získáte profesionálního pomocníka, který vám navýší objednávky až o 15 %, bez provize za používání služby.

Qerko – jednoduché placení přímo od stolu

Pokladní systém Dotykačka nově podporuje aplikaci Qerko, která nabízí jednoduché a rychlé online placení přímo od stolu. Zároveň z přehledů Qerka můžete zjistit, co vaši zákazníci nejčastěji objednávají, kdy jich máte v podniku nejvíc a další užitečné informace včetně zpětné vazby od zákazníků.

Dishboard - Správa financí

S aplikací Dishboard máte svůj podnik pod kontrolou kdykoliv a odkudkoliv. Poskytne vám okamžitý přehled o tržbách, výkonnosti a dalších klíčových ukazatelích, abyste se mohli soustředit na důležitá rozhodnutí a efektivní řízení provozu.

Dochádzka.online - Evidence docházky

S docházkovým systémem Dochádzka.online získáte moderní nástroj pro sledování a správu pracovní doby vašich zaměstnanců. Zjednodušíte si evidenci docházky, ať už jste na provozovně, nebo vše spravujete na dálku.

Hotelový systém Previo

Dotykačka má novou platební metodu Previo”, která vám umožní jednoduše přesunout útratu hosta na hotelový účet. Z restaurace, baru, wellness centra, posilovny nebo třeba z tenisového kurtu. Vaši zákazníci tak nemusí nosit po kapsách peníze nebo platební kartu pokaždé, když chtějí čerpat vámi nabízené služby.

Doplněk pro Shoptet

Dotykačka se stala prvním pokladním systémem, který se propojil se Shoptetem – největším poskytovatelem e-commerce řešení v Česku. Shoptet nabízí množství šablon a rozšíření a momentálně na něm běží přes 20 000 e-shopů.

Napojení na WooCommerce

Dotykačka je jedním z prvních pokladních systémů na trhu, která je plně propojena s doplňkem WooCommerce, což je nejpoužívanější e-commerce řešení na světě. WooCommerce používá přes 3,5 milionu e-shopů vytvořených na platformě WordPress.

inSociety - elektronické cenovky

Už žádné složité přeceňování, tisk tisíců cenovek a manuální úpravy v každé jednotlivé provozovně. Elektronické cenovky propojené s pokladnou vám ušetří velké množství administrativy a času. Upevníte je jednoduše na regály a každá změna, kterou provedete ve Vzdálené správě (cena, množství, DPH apod.) se okamžitě projeví na elektronické cenovce. Rychle, jednoduše a bez chyb. Objednávka, kalkulace i instalace jsou prováděny na míru zákazníkovi. Dostupné pro licence Naplno a Neomezeně.

dotykacka-integrace-Insociety

Integrační platforma Boost.space

Integrace Boost.space je platforma, která umožňuje vytvářet centralizované databáze. Ty pak mohou čerpat data a zároveň je odesílat do dalších více než tisíce online nástrojů s důrazem na komplexní ochranu dat. Získáte tak důležité podklady pro jednoduchou automatizaci, snadnou správu a přesnou analýzu.

Hotovostní automaty Albacon

Společnost Albacon System, a.s. je od roku 1990 významným dodavatelem strojů na zpracování hotovosti v České republice. Automat zrychluje celý proces platby, šetří čas, eliminuje chyby a zvyšuje bezpečnost. Odpadá fyzická manipulace s hotovostí, starosti s výčetkou a riziko špatného vrácení či krádeže peněz.

Digitální obrazovky HUGmarket

Rozšíření HUGmarket se zaměřuje na budování nového způsobu digitální komunikace v prostředí fastfoodů, restaurací, jídelen, maloobchodních prodejen a dalších provozoven a je plně integrovaný s Dotykačkou, což značně přispívá k efektivnímu vedení podniku. Nabízí široké spektrum využití a přispívá ke zvýšení počtu objednávek.

Kamerový systém Netrex

S kamerovým systémem se z vaší provozovny stane střežené místo a zvýší se tak její celková bezpečnost. I když zrovna nebudete v provozovně, můžete si ji na dálku zkontrolovat, nebo si pustit konkrétní časový záznam.

iBi STORE – Základní agenda vaší prodejny na jednom místě

iBi STORE digitalizuje skladové pohyby především pro menší a střední živnostníky v segmentu zdravé výživy a BIOpotravin, postupně se přidávají i kavárny. Pomůže vám vybudovat efektivní zásobování pro vaši provozovnu a poradí s výběrem dodavatelů. Snadno ho propojíte s Dotykačkou, můžete si do pokladny přenést celý katalog zboží na pár kliknutí a eliminovat tak chyby, které vznikají při ručním zadávání.

Autset - automatické naskladňování z dodacích listů

Naskladňujte rychle a pohodlně přímo z dodacích listů od více než 200 dodavatelů. Automatické naskladňování z dodacích listů Autset od společnosti Pecosta, a. s. je plně integrované s Dotykačkou. Elektronické dodací listy tak budete mít přehledně na jednom místě ve Vzdálené správě. Integrace je dostupná pro licence Naplno a Neomezeně. 

dotykacka-integrace-Autset
dotykacka-integrace-ucetnictvi-350-300x300

Export dat do účetních systémů

Dotykačka umožňuje pomocí nejrůznějších sestav exportovat důležité údaje do účetních systémů pro váš dokonalý přehled. Od vystavených účtenek za konkrétní období, přes přehled top zákazníků podle výše útraty až po seznam nejlepších zaměstnanců podle tržeb. Ušetříte spoustu času a zbavíte se zbytečné administrativy.

Propojení s ostatními systémy přes API

Pomocí otevřeného API můžete pokladny Dotykačka snadno propojit s jakýmkoliv účetním, rezervačním nebo jiným ERP či informačním systémem. S integrací vám může pomoci váš vlastní programátor, nebo vám nabízíme podporu při hledání integračního partnera. Využijte seznam integračních partnerů, kde si můžete vybrat odborníka a oslovit ho s vaším požadavkem.

dotykacka-integrace-API-350-300x300
dotykacka-integrace-dodaci-listy-EDI

Dodací listy EDI

Detailní postup přihlášení najdete v tomto článku. Dotykačka podporuje příjem dodacích listů pomocí EDI u těchto společnosti:

Proč si vybrat Dotykačku

Péče o zákazníky je u nás na prvním místě

Aby se vám s Dotykačkou dobře pracovalo a využili jste její funkce na maximum, připravili jsme pro vás rozsáhlý online manuál s podrobnými návody a ukázkami. K dispozici máte také portál zákaznické podpory, Youtube kanál nadupaný praktickými videi nebo pravidelná školení, která jsou pro naše zákazníky zcela zdarma.

Technická podpora 24/7 zdarma

Naši specialisté jsou tu pro vás nonstop a vždy vám ochotně poradí a pomohou se správným nastavením. Můžete volat nebo psát ve dne v noci, o víkendech i státních svátcích. V případě, že budete chtít pomoct s instalací nebo zaškolením personálu, můžete si objednat také zpoplatněný výjezd technika až k vám na provozovnu.

Kompletní řešení od jednoho dodavatele

Získáte cenově výhodné řešení pokladny a platebního terminálu od jediného dodavatele. Čím vyšší budete mít obrat na terminálu, tím větší slevu vám dáme na licenci Dotykačka. Můžete tak ušetřit až 4 320 Kč ročně. A s vyšším typem licence se vám navíc sníží výše transakčních poplatků. Vyřízení je jednoduché a s nastavením vám rádi pomůžeme.

Dokonalý přehled kdykoliv a odkudkoliv

Vzdálená správa vám ukáže celé podnikání jako na dlani, v pohodlí domova nebo klidně z pláže, z mobilu, tabletu nebo počítače. V reálném čase zobrazí přehled tržeb, stav skladu nebo docházku zaměstnanců. Umožní vzdáleně provádět veškerá nastavení, hromadné naskladnění, inventuru nebo kompletní analýzu prodejů a ziskovosti.

Ohlasy zákazníků

„Propojení pokladního systému Dotykačka a Boltu nám pomohlo zrychlit odbavení objednávek.“

Hung Le
banh-mi-ba
„Díky napojení na Shoptet rychleji vyřizujeme objednávky a především si držíme synchronní sklady.“

Martin a Karel Kozlové
Nordbeans

„Spojení Dotykačky s kamerovým systémem NetRex je pro naši společnost skutečným přínosem.“

Jiří Zeman
Bistro Boo

Často kladené otázky

Jednoduše! Zavolejte nám na 221 221 331, rádi vám zodpovíme vaše dotazy a provedeme vás procesem objednávky.

Vyzvednisi.cz je jediný zdarma. Dotykačka dále nabízí také propojení s placenými systémy Adaptee Gastro, Bolt Food nebo Speedlo.

Pro všechny, kteří mají e-shop a zároveň odbavují zákazníky i na kamenné provozovně s pokladním systémem Dotykačka.

Po propojení kamerového systému s pokladnou získáte ke každé položce a účtence konkrétní kamerový záznam který vám ukáže, co se v daný čas u pokladny dělo. To je výhodné nejen ve chvílích, kdy vám v pokladně nějaká položka nesedí a potřebujete si zjistit proč, ale také při konfliktech se zákazníkem, kdy budete mít jasné důkazy o průběhu účtování a platby. Kamerový systém je samozřejmě také velmi vhodný kvůli zabezpečení celé provozovny.

Ano! Celý systém Boost.space je navržený tak, aby jeho prostředí mohl využívat běžný uživatel bez znalosti jakýchkoliv programovacích jazyků.

U výběru licence záleží především na tom, jaké funkce pro svůj provoz opravdu potřebujete a bez kterých se obejdete. Podívejte se na přehledný výčet funkcí, kde se ke každé funkci dozvíte také potřebný typ licence.