Uzavřená fitcentra – Zvedněte své zákazníky z gauče

Máte pozastavený chod fitcentra a všichni vaši zákazníci musí být doma? Jistě nechcete, aby se vám zpomalil rozvoj podniku a také zaměstnaných pracovníků. Sportovně aktivní zákazníci, kteří rádi cvičí ve vaší posilovně či na sálových lekcích by zase uvítali pomoc s tím, jak žít zdravě a hýbat se z prostředí svého domova. A právě vy můžete návštěvníkům nabídnout ty správné možnosti a fitcentrum rozpohybovat, i když je dočasně uzavřeno. Jak na to?

  • Nabízejte sálové lekce v online podobě. Domluvte se s vašimi lektorkami a předtočte, nebo živě vysílejte své běžné cvičební lekce. Umístit je můžete na jakékoliv sociální sítě a je jen na vás, zda je necháte volně přístupné širokému okolí, nebo je uzavřete pouze pro své zákazníky. Po proběhlé lekci zajisté obdržíte zpětnou vazbu a tím udržíte a navážete kontakt. Na své webové stránky či sociální sítě můžete vložit odkaz pro dobrovolný příspěvek za provedenou lekci.
  • Prodávejte fitness produkty nebo pronajímejte pomůcky ke cvičení. Můžete nabízet produkty z vašeho skladu – proteiny, nápoje, vitamíny nebo třeba doplňky stravy. Zákazníci si zboží objednají a vyzvednou osobně. Svojí nabídku můžete vložit například na portál Vyzvednisi.cz a celý proces prodeje propojit s vaší Dotykačkou. Nenechte jen tak ležet cvičební pomůcky, nabídněte je za přátelskou cenu k pronájmu do doby, než budete moci znovu otevřít.
  • Zapojte své zaměstnance a vymyslete spolu, jak můžete na základě vašich znalostí naučit své zákazníky něco nového o zdravém životním stylu. Natočte poučné video o stravování, fungování těla a svalů nebo o správném nastavení mysli. Napište zajímavý článek na téma sport, každý den přidejte na sociální sítě sportovní fotografii s motivačním popiskem. Můžete také inspirovat zdravými recepty. Možností je opravdu mnoho a fantazii se meze nekladou.
  • Vytvořte sportovní výzvu. Opět společně se zaměstnanci vymyslete cvičební plán například na jeden měsíc. Plán bude obsahovat týdenní cvičení, které přidáte na sociální sítě a zákaznici poté mohou na základě svých fotografií či videí sdílet své pokroky s ostatními. Na konci výzvy můžete vybrat vítěze, kterému se nejvíce dařilo a obdarovat ho například slevou z permanentky či vašimi fitness produkty. Je to jen na vás.

Ať už si vyberete jakýkoliv postup, nezapomeňte se zákazníky komunikovat a podporovat je v dodržování zdravého životního stylu. A až se vaše fitcentrum opět otevře, budou to právě oni, kdo vám ho pomohou zase rozpohybovat.

Komentáře

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Odeslat