Věrnostní program

Odměňte své zákazníky a motivujte je k vyšší útratě

Zákaznický účet
Čtečka čárových kódů
Věrnostní karty
Přiřazení bodové hodnoty k produktu

Proč využít Věrnostní program

1

Vyšší zisk

Sbírání bodů je u zákazníků velmi oblíbené a motivuje je k vyšší útratě, což vám zajistí vyšší zisk. Spokojení zákazníci se k vám budou opakovaně vracet a navíc vás doporučí ostatním.

2

Cílená reklama

Pomocí personalizovaných zákaznických účtů si vytváříte hodnotnou databázi kontaktů, které můžete později využít k cílenější komunikaci nebo reklamě.

3

Nákupní historie

Ke každému zákazníkovi si na jeho účet zaznamenáte nejen kontaktní údaje, ale formou poznámky si můžete zapsat také jakékoliv jiné a pro vás důležité informace, které vám usnadní komunikaci při příští návštěvě (velikost oděvu, oblíbený odstín barvy na vlasy nebo laku na nehty, nejčastěji navštěvovaná masáž nebo značka potravin, kterou zákazník pravidelně kupuje).

4

Individuální nastavení

Zákaznickému účtu lze nastavit expiraci, stejně jako bonusovým bodům můžete určit časově omezené využití (např. nutnost vyčerpat body do jednoho roku). Věrnostní karty mohou také sloužit jako permanentky s funkcí odečítání bodů, což ocení zejména fitness centra, kadeřnictví, půjčovny a další poskytovatelé služeb.

Věrnostní program vám přivede nové zákazníky

Věrnostní programy jsou v dnešní době velmi oblíbené u zákazníků a současně mohou pomoci živnostníkům k vyšším ziskům. Spokojený zákazník, který se opakovaně vrací je sbíráním bodů motivovaný k vyšší útratě a nasbírané body pak může proměnit za zajímavé odměny nebo slevy na produkty. Navíc vás velmi rád doporučí ostatním a tím k vám přivede nové zákazníky.

Věrnostní program
od Dotykačky

Motivujte zákazníky k vyšší útratě.

Jak pomáhá Věrnostní program v praxi?

Restaurace – Zákazníci mohou sbírat body za každé objednané a zaplacené obědové menu a jako odměnu dostat např. každé desáté menu zdarma.
Obchody – Každé položce můžete přiřadit určitý počet bodů, které zákazník získá jejím nákupem. Jakmile dosáhne pravidelnými nákupy potřebného počtu bodů, vymění je za odměny z katalogu.
Služby – Věrnostní karta zde funguje jako permanentka, na kterou si zákazník nabíjí body, které se mu potom odečítají za jednotlivé návštěvy nebo služby, které u vás vyčerpá.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.

Často kladené otázky

Zákaznický účet lze v pokladně vyhledat také pomocí jiného identifikátoru, kterým je např. jméno, telefonní číslo nebo e-mail konkrétního zákazníka. Zákazník si také může uložit čárový kód své věrnostní karty do mobilního telefonu.

Pro tento účel si ve správě položek jednoduše vytvoříte produkt s názvem Nabití bodů a určíte mu jednotkovou cenu, např. 1 Kč = 1 bod. Zákazník si svoji věrnostní kartu dobije a poté se mu začnou odečítat body za jednotlivé návštěvy nebo služby, které u vás vyčerpá. V případě časové permanentky lze nastavit cenu závislou na čase, např. 1 bod = 1 minuta = 1 Kč. Zákazníkovi se pak odečte stejný počet bodů, kolik minut služby vyčerpal. To lze využít např. na plavání, masáže nebo návštěvu sauny či solária.

Věrnostní program je součástí vaší licence a neplatíte za něj nic navíc!