Vyšší zisk
Sbírání bodů je u zákazníků velmi oblíbené a motivuje je k vyšší útratě, což vám zajistí vyšší zisk. Spokojení zákazníci se k vám budou opakovaně vracet a navíc vás doporučí ostatním.
Cílená reklama
Pomocí personalizovaných zákaznických účtů si vytváříte hodnotnou databázi kontaktů, které můžete později využít k cílenější komunikaci nebo reklamě.
Nákupní historie
Ke každému zákazníkovi si na jeho účet zaznamenáte nejen kontaktní údaje, ale formou poznámky si můžete zapsat také jakékoliv jiné a pro vás důležité informace, které vám usnadní komunikaci při příští návštěvě (velikost oděvu, oblíbený odstín barvy na vlasy nebo laku na nehty, nejčastěji navštěvovaná masáž nebo značka potravin, kterou zákazník pravidelně kupuje).
Individuální nastavení
Zákaznickému účtu lze nastavit expiraci, stejně jako bonusovým bodům můžete určit časově omezené využití (např. nutnost vyčerpat body do jednoho roku). Věrnostní karty mohou také sloužit jako permanentky s funkcí odečítání bodů, což ocení zejména fitness centra, kadeřnictví, půjčovny a další poskytovatelé služeb.
Věrnostní program vám přivede nové zákazníky
Věrnostní programy jsou v dnešní době velmi oblíbené u zákazníků a současně mohou pomoci živnostníkům k vyšším ziskům. Spokojený zákazník, který se opakovaně vrací je sbíráním bodů motivovaný k vyšší útratě a nasbírané body pak může proměnit za zajímavé odměny nebo slevy na produkty. Navíc vás velmi rád doporučí ostatním a tím k vám přivede nové zákazníky.