





25 000
UŽIVATELŮ
25 000
UŽIVATELŮ
Jeden nástroj pro dokonalý přehled
Bez nutnosti přepínání mezi několika programy pohlídá pokladní systém pro ubytovací zařízení vaše rezervace, sklady, zaměstnance i zákazníky a vy tak najdete všechny důležité informace přehledně na jednom místě.
Kontrola odkudkoliv
Pomocí Vzdálené správy se můžete připojit kdykoliv a kdekoliv. Z kanceláře, z domova i z dovolené. Na jednom místě najdete všechny důležité informace, jako např. přehled tržeb, aktuální stav pokladny, prodejní reporty, stav jednotlivých skladů, nejrůznější sestavy a analýzy.
Flexibilně reaguje na přání zákazníků
Pokud hosté v restauraci změní své místo, přesunou se na letní zahrádku, do salonku nebo si budou přát odnést jídlo přímo na pokoj, jednoduše přesunete jejich účet na jinou pokladnu. Konkrétní účty můžete také rozdělit v případě, že si host přeje okamžitě zaplatit pouze část a zbytek např. až při odjezdu nebo pokud se bude platba dělit mezi více hostů.
Návody zdarma a technická podpora 24/7
Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.
Pokladní systém pro ubytovací zařízení funguje na kvalitním hardwaru z naší nabídky, která obsahuje pokladny různých velikostí a veškeré příslušenství, jako např. tiskárny účtenek nebo platební terminály. Pokud je součástí vašeho zařízení také restaurace či bar, využijete funkce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů, happy hours, take away, Mobilního číšníka nebo Věrnostní program a pomocí zákaznických karet odměnit hosty, kteří se k vám pravidelně vracejí.
U výběru licence záleží především na tom, jaké funkce pro svůj provoz opravdu potřebujete a bez kterých se obejdete. Podívejte se na přehledný výčet funkcí, kde se ke každé funkci dozvíte také potřebný typ licence.
Pokud trávíte pracovní dobu na nohou nebo u zákazníka, bude pro vás vhodným řešením Dotykačka MOBILNÍ se zabudovanou tiskárnou. Jestli dáváte přednost klasické stabilní pokladně, kterou můžete postavit na stůl či do většího stánku, vybrat si můžete například Dotykačku UNIVERZÁLNÍ a Dokačku KOMPLETNÍ.
Všechna data máte bezpečně uložená na cloudu a dostanete se k nim pomocí hesla, které si zvolíte. Nikdo jiný k nim nemá přístup. Dotykačka také získala několik certifikátů za kybernetickou bezpečnost pokladen i ochranu osobních údajů.
V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.
V případě technických problémů lze kdykoliv využít naši nonstop technickou podporu. Pomoci vám také mohou podrobné textové a video manuály.