25 000
UŽIVATELŮ
25 000
UŽIVATELŮ
Jeden nástroj pro dokonalý přehled
Bez nutnosti přepínání mezi několika programy pohlídá pokladní systém pro hotely vaše rezervace, sklady, zaměstnance i zákazníky a vy tak najdete všechny důležité informace přehledně na jednom místě.
Kontrola odkudkoliv
Pomocí Vzdálené správy se můžete připojit kdykoliv a kdekoliv. Z kanceláře, z domova i z dovolené. Na jednom místě najdete všechny důležité informace, jako např. přehled tržeb, aktuální stav pokladny, prodejní reporty, stav jednotlivých skladů, nejrůznější sestavy a analýzy.
Flexibilně reaguje na přání zákazníků
Pokud hosté v restauraci změní své místo, přesunou se na letní zahrádku, do salonku nebo si budou přát odnést jídlo přímo na pokoj, jednoduše přesunete jejich účet na jinou pokladnu. Konkrétní účty můžete také rozdělit v případě, že si host přeje okamžitě zaplatit pouze část a zbytek např. až při odjezdu nebo pokud se bude platba dělit mezi více hostů.
Návody zdarma a technická podpora 24/7
Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.
Pokladní systém pro hotely funguje na kvalitním hardwaru z naší nabídky, která obsahuje pokladny různých velikostí a veškeré příslušenství, jako např. tiskárny účtenek, pokladní zásuvku nebo zákaznický displej, na kterém můžete promítat reklamu na své služby. Pro restaurace doporučujeme také mobilního číšníka, který výrazně zrychlí obsluhu zákazníků přímo u stolu a ušetří čas i kroky personálu. Pro provoz věrnostního programu a načítání zákaznických karet potom oceníte čtečku čárových kódů.
Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.
Jednoduše všechny, které potřebují tvořit rezervace. Může se tedy jednat jak o gastro provoz, tak také o různé typy služeb, při kterých se objednává klient na určitý čas.
Hotelový systém sdružuje rezervace, věrnostní program, docházku zaměstnanců, skladový systém, bezkontaktní platby, možnost přesouvání účtů nebo objednávek na pokoj a mnoho dalších užitečných funkcí.
Docházka je dostupná pouze u licence NEOMEZENĚ.