Pokladní systém pro hotely

25 000

UŽIVATELŮ

Efektivní nástroj 5v1 pro dokonalý přehled

Jeden nástroj pro dokonalý přehled

Bez nutnosti přepínání mezi několika programy pohlídá pokladní systém pro hotely vaše rezervace, sklady, zaměstnance i zákazníky a vy tak najdete všechny důležité informace přehledně na jednom místě.

Kontrola odkudkoliv

Pomocí Vzdálené správy se můžete připojit kdykoliv a kdekoliv. Z kanceláře, z domova i z dovolené. Na jednom místě najdete všechny důležité informace, jako např. přehled tržeb, aktuální stav pokladny, prodejní reporty, stav jednotlivých skladů, nejrůznější sestavy a analýzy.

Flexibilně reaguje na přání zákazníků

Pokud hosté v restauraci změní své místo, přesunou se na letní zahrádku, do salonku nebo si budou přát odnést jídlo přímo na pokoj, jednoduše přesunete jejich účet na jinou pokladnu. Konkrétní účty můžete také rozdělit v případě, že si host přeje okamžitě zaplatit pouze část a zbytek např. až při odjezdu nebo pokud se bude platba dělit mezi více hostů.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro hotely je ucelený nástroj pro vaše efektivní podnikání

Pokladní systém pro hotely funguje na kvalitním hardwaru z naší nabídky, která obsahuje pokladny různých velikostí a veškeré příslušenství, jako např. tiskárny účtenek, pokladní zásuvku nebo zákaznický displej, na kterém můžete promítat reklamu na své služby. Pro restaurace doporučujeme také mobilního číšníka, který výrazně zrychlí obsluhu zákazníků přímo u stolu a ušetří čas i kroky personálu. Pro provoz věrnostního programu a načítání zákaznických karet potom oceníte čtečku čárových kódů.

Ohlasy zákazníků

Penzion u Toníčka
Nový Šaldorf
„Ráda bych se podělila o zkušenosti s aplikací Dotykačka. Měla jsem možnost nahlédnout i do jiného systému, který mě však neoslovil. Pokladní systém Dotykačka je mnohem přehlednější, snazší a neustále dostupný. Neznám co je výpadek systému. Při instalaci mě pomáhali operátoři, kteří velmi jasně pochopili, dle mých laických slov, s čím potřebuji poradit. Cena odpovídá kvalitě a nabízeným funkcím. Za mě spokojenost a rozhodně doporučuji.“
Jaroslava Válková
majitelka

Vybráno pro vás

NEOMEZENĚ
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou.
Užitečné funkce:
  • Rezervační systém
  • Happy hours
  • Dárkové poukazy, vouchery
  • Věrnostní program
  • Docházkový systém
  • Inventura, export dat pro účetní systémy
Technická podpora 24/7
Vzdálená správa
Platební terminál výhodně
Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby.
+
Platební terminál Dotypay vám otevírá řadu dalších možností, jako například funkci mobilního číšníka. V košíku ho jako produkt nenajdete, ale aktivaci s vámi vyřeší kolegové po telefonu.

Roční předplatné licence NEOMEZENĚ
 
16092 Kč
Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6"
 
13990 Kč

Celkem
30 082 
Přidat do košíku
Nestačí?
NEOMEZENĚ
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou.
Typicky řešíte
  • Rezervace pokojů
  • Slevové akce
  • Práce s dárkovými poukazy
  • Odměny pro stálé zákazníky
  • Evidence docházky zaměstnanců
  • Inventura a účetnictví
Bonus 3 000 Kč za přechod od konkurence
Sleva 30 % při předplatném licence na 3 roky
25 000 spokojených zákazníků
Nonstop zákaznická podpora včetně svátků

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Jednoduše všechny, které potřebují tvořit rezervace. Může se tedy jednat jak o gastro provoz, tak také o různé typy služeb, při kterých se objednává klient na určitý čas.

Hotelový systém sdružuje rezervace, věrnostní program, docházku zaměstnanců, skladový systém, bezkontaktní platby, možnost přesouvání účtů nebo objednávek na pokoj a mnoho dalších užitečných funkcí.