Obchodní ředitelka Mgr. Lucie Benešová vede společně se svými kolegy síť nejen středoškolských bister. Zatímco na začátku musela školy aktivně oslovovat, dnes už ji se zájmem o spolupráci vyhledávají sami ředitelé. První ReFresh bistro otevřeli v Praze na Dušní, kde v minulosti studovali i majitel firmy Marek Leffler a provozní ředitel Filip Calta. Během pěti let se dynamicky rozrostli a nyní provozují přes 40 školních bister po celé ČR a jejich expanze stále pokračuje. Dotykačka je u toho a vy můžete být taky.
Chcete vést své podnikání opravdu efektivně? Pak zapomeňte na čtverečkovaný sešit nebo excelové tabulky.
V dnešní digitální době je potřeba se přizpůsobit aktuálním trendům. Obzvláště pokud řídíte tak velké množství poboček a zaměstnáváte přes 170 brigádníků ve věku 18–80 let. „Všechny důležité procesy u nás fungují elektronicky. Od náborů, přes online pohovory a školení pro zaměstnance, až po podpis online smlouvy, která se automaticky přenese do Dotykačky a vytvoří zaměstnanecké účty.“ Personální oddělení pak může podle časů otevření/uzavření pokladny snadno kontrolovat, jestli zaměstnanci dodržují pracovní dobu. Pokud nechcete ležet od rána do večera v papírech, pořiďte si pomocníka, který vám naservíruje důležitá data jako na dlani.
Dnes už se nedá podnikat jen se čtverečkovaným sešitem. Dotykačka nám díky analýze prodejů pomáhá správně nastavit otevírací dobu jednotlivých poboček nebo optimalizovat skladové zásoby a tím šetřit čas i peníze. Normálně bychom třeba měli otevřeno do 15 h, ale díky datům z pokladny víme, že můžeme zavřít už ve 13 h. Šetříme tak denně peníze za energie i platy pro brigádníky.
Objednávkové oddělení, které sídlí v pražské centrále je doslova závislé na datech z Dotykačky. Elektronicky totiž probíhají i veškeré objednávky zboží, jeho následné naskladnění a inventury. „Každá pobočka má svůj firemní telefon a interní formulář, do kterého zaměstnanci vypíší počet zboží, které na pobočce mají a co potřebují objednat. Na centrále v Praze pak proběhne kontrola a porovnání se skladovým systémem Dotykačky, případné úpravy a objednání v e-shopech dodavatelů. Díky elektronickým dodacím listům je naskladnění otázkou deseti vteřin.“
Přidejte se do týmu a otevřete si vlastní bistro
ReFresh bistra najdete na mnoha středních školách v Praze, Brně, Jihomoravském nebo Ústeckém kraji a na Vysočině. Dvě bistra fungují také na vysokoškolských kolejích v Brně a Praze, kde si mohou studenti navíc objednat přes objednávkový systém Vyzvednisi a zkrátit si tak dobu čekání na občerstvení. „Našim cílem je otevírat min. 10 poboček ročně. Chceme expandovat i do východní části republiky na Ostravsko a taky na Slovensko. I proto jsme rozjeli systém franšíz, který umožní otevírat pobočky i na menších školách nebo ve vzdálenějších lokalitách.“ Své školní bistro si tak můžete jednoduše otevřít i vy.
Bistra nabízí bohatý svačinový sortiment a denně zapečou více než 11 tisíc toustů, které jsou nejprodávanější položkou. Na obsluhu studentů mají jen krátké přestávky, proto kladou důraz na jednoduchou, a hlavně rychlou obsluhu pokladny. Na jedné z poboček vyzkoušeli i její netradiční využití coby samoobslužný kiosek, aby ulevili personálu a zrychlili odbavení. „Máme prakticky 10 minut na obsluhu všech, kteří přijdou. Ostatní systémy se nám zdály neintuitivní a složité. Dotykačka nás oslovila svou jednoduchostí a přitom propracovaností. Jsme naprosto spokojení a nemáme důvod se dívat jinde. Naopak jsme vyměnili i původní platební terminály za Dotypay.
Mladé a ambiciózní vedení společnosti plánuje do roku 2026 otevřít svou 70. pobočku. Za Dotykačku přejeme hodně štěstí, spokojených strávníků a perfektní vzájemnou spolupráci, jako tomu bylo doposud.