Rezervační systém

Konec nepřehledným rezervačním knihám.

Propojení s pokladnou
Rychlé vytvoření rezervace
Kompletní přehled
Automatická upozornění
Kalendář rezervací
Tisk rezervací

Proč využívat Rezervační systém

1

Už žádný chaos

Předejděte nepřehledným situacím, kdy se lístek s rezervací ztratí a zákazník přijde do již plného podniku. S rezervačním systémem budete mít všechny informace na jednom místě.

2

Rychlejší odbavení

Oproti listování v knihách a sešitech vyřídíte rezervaci v systému během malé chvilky. Navíc můžete rezervace provádět odkudkoliv a kdykoliv bez nošení popsaných papírů.

3

Snížení administrativy

Rezervace se provádí přes pokladnu a přehledně je poté uvidíte v jejím kalendáři. Můžete tak konečně zahodit všechny papírové diáře a lístečky a fungovat bez nich.

4

Zlepšení komunikace

Svému personálu pomůžete od řešení nepříjemných situací se zákazníky, které mohou bez přehledného rezervačního systému nastat.

Rezervační systém nahradí všechny nepřehledné poznámky

Poznámky vám totiž neumí v určitý den samy připomenout vytvořenou rezervaci a po odchodu zákazníka automaticky upozornit, že je místo volné. Rezervační systém ale ano.

Rezervační systém
od Dotykačky

Konec nepřehledným rezervačním knihám.

Jak pomáhá Rezervační systém v praxi?

Aplikace nabízí intuitivní kalendář, kterým lze procházet den po dni a dle potřeby tvořit rezervace. Kdykoliv se můžete podívat na přehledy vytvořených rezervací a libovolně s nimi pracovat. Výhodou je automatické zobrazování mapy stolů a zákaznických účtů z vaší pokladny. A díky automatickému upozornění v mapě stolů, které se zobrazí 30 minut před začátkem rezervace, se vám nemůže stát, že byste na nějakou zapomněli.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.

Často kladené otázky

Jednoduše všechny, které potřebují tvořit rezervace. Může se tedy jednat jak o gastro provoz, tak také o různé typy služeb, při kterých se objednává klient na určitý čas.

Velmi jednoduše. V mapě stolů, nebo přehledu rezervací si zvolíte založení nové rezervace. Vyberete si pokladnu, ze které zjistíte kapacitu vašich míst u stolů. Jeden volný stůl si vyberete, vyplníte počet osob, termín, čas a dobu trvání rezervace. Zobrazí se vám dialog pro výběr zákazníka tj. osobu, na kterou bude stůl rezervován. Vybrat můžete již vytvořeného zákazníka, nebo lze vytvořit zákazníka nového. Poté je rezervace plně vytvořená.

Ano. Na mapě stolů jsou rezervované stoly indikovány fialovým R, a to standardně 30 minut před začátkem a 10 minut po začátku rezervace. Tuto dobu můžete změnit dle svých preferencí v nastavení.

U hotové rezervace můžete měnit pouze její poznámku a zrušit ji. Celková změna již není možná a pro úpravu rezervace je nutné původní zrušit a založit rezervaci novou.

Kapacita rezervací je závislá na typu licence. Rezervace může využívat bez omezení majitel licence NEOMEZENĚ. S licencí SNADNO obdržíte 100 rezervací na rok, licence NAPLNO umožňuje 1000 rezervací na rok.