Markeeta se mění na Dotykačku

Pokladní systém Markeeta už téměř dva roky patří do stejné rodiny jako Dotykačka a nyní dochází k jejich sjednocení do jednoho řešení pokladního systému a z Markeety se stává Dotykačka.

  • Uvědomujeme si, že současné náročné období mění vaše i naše podnikání i chování zákazníků. Proto vyvíjíme nástroje a služby, které vám umožní tyto změny lépe zvládnout.
  • Věříme, že pro vás změna bude přínosem a díky stabilnímu zázemí a společnému know-how budeme poskytovat služby na ještě vyšší úrovni a nadále zlepšovat naše pokladní aplikace.
  • U zákazníků společnosti Markeeta děláme vše proto, aby tato změna a přechod na novou aplikaci Dotykačka byl jednoduchý a bezproblémový. Níže naleznete všechny potřebné informace včetně detailních návodů.

Máte k přechodu na Dotykačku otázky nebo potřebujete pomoc? Naše podpora je vám k dispozici každý den. Pro technickou pomoc s migrací zvolte v hlasovém systému volbu 3.

Specializovaná podpora:
pondělí–pátek, 8–19 hod.
sobota–neděle, 9–17 hod.

Základní podpora běží nonstop.

Hlavní výhody přechodu na Dotykačku

  1. Více funkcí za stejnou cenu. Při převodu vám v Dotykačce zachováme finanční podmínky, jaké jste měli u Markeety. Za stejnou cenu ale dostanete větší množství funkcí a vyšší úrovní služeb.
  2. Můžete nadále používat svoji pokladnu. Dotykačka poběží i na vašem stávajícím zařízení. Můžete tak dál pracovat s pokladnou, kterou už dobře znáte.
  3. Nový hardware získáte levněji. Pokud se přece jen rozhodnete pro nákup nového hardwaru, nabídneme vám pokladny i další příslušenství za zvýhodněné ceny.

Co navíc získáte přechodem na pokladní systém Dotykačka?

Kompletní srovnání funkcí jednotlivých licencí Dotykačka najdete zde.

Přechod ze softwarového produktu (Balíčku) Markeeta na softwarový produkt (Licenci) Dotykačka je v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami, konkrétně popsané v bodě 3, odstavec 10 takto: „V případě, že Společnost plánuje z důvodu technologických změn, rozšíření nebo změn Produktů poskytovaných Společností ukončení nabídky konkrétního typu Balíčku, resp. Softwarového produktu, informuje o tom Zákazníka před touto skutečností a poskytne Zákazníkovi alternativu Produktu, který bude Společnost dále poskytovat.“

Co Dotykačka umí?