Docházkový systém

Evidujte docházku svých zaměstnanců.

Přesná kontrola
Přihlášení čipem
Příchody, odchody, přestávky
Podrobné přehledy
Méně papírování
Propojení s pokladnou

Proč si pořídit Docházkový systém

1

Větší přehled

Můžete přesně evidovat příchod/odchod vašich zaměstnanců do práce, zahájení/ukončení směny či přestávky, a to vše přímo v dotykové pokladně.

2

Zdarma v rámci licence

Docházka je součástí pokladní aplikace, takže získáte profesionální nástroj bez dalších výdajů a bez nutnosti přepínání mezi dvěma různými systémy.

3

Méně papírování, více času

V přehledném reportu najdete evidenci jednotlivých zaměstnanců a jejich docházky. Můžete ho exportovat a použít např. jako podklad pro mzdovou účetní.

4

Kontrola odkudkoliv

Díky připojení přes Vzdálenou správu si nad docházkou svých zaměstnanců můžete sednout kdykoliv a kdekoliv. Třeba večer z pohodlí vašeho domova.

Docházkový systém ušetří čas vám i vašim zaměstnancům.

Zapomeňte na nepřehledné tabulky nebo čtverečkované sešity. Příchod a odchod lze spojit s přihlášením nebo odhlášením do pokladny, které je při použití elektronických čipů velmi rychlé. Report docházky můžete také dodatečně editovat, pokud potřebujete upravit odpracované hodiny konkrétním zaměstnancům.

Docházkový systém
od Dotykačky

Mějte kontrolu nad docházkou svých zaměstnanců.

Jak pomáhá Docházkový systém v praxi?

Příchody a odchody zaměstnanců lze sledovat po jejich přihlášení do pokladny, které provedou prostřednictvím elektronických čipů, nebo zadáním přihlašovacích údajů. Evidence vám nabídne údaje o zahájení a ukončení směny či přestávek a jejich délce. Přehled docházky u jednotlivých zaměstnanců můžete poté nalézt jak v samotné pokladně, tak také ve Vzdálené správě.
V praxi údaje o docházce můžete použít jako měřítko toho, jak zaměstnanci svou pracovní dobu dodržují a zda nemají například větší sklony k častým přestávkám.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.

Často kladené otázky

Docházka je určená na používání přímo v provozovně. Aby byla správně evidována, musí se personál přihlašovat přes hlavní pokladnu.

Zaměstnanec zadává svůj příchod, odchod a také začátek a konec přestávky.

Ano. Lze si zakoupit speciální čtečku RFID čipů, která čipy přijímá. Každý zaměstnanec poté obdrží svůj vlastní čip, kterým se poté bude do pokladny přihlašovat.