Pokladní systém pro specializované prodejny

25 000

UŽIVATELŮ

Kvalitní nástroj pro prodejny s úzce zaměřeným sortimentem

Získejte dokonalý přehled

Ve Vzdálené správě uvidíte přehledy tržeb i prodaného zboží, počty vydaných účtenek, docházku zaměstnanců, nejprodávanější produkty, zisk a mnoho dalších užitečných grafů, které vám zajistí efektivnější podnikání.

Přijímejte všechny typy plateb

Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty, elektronické stravenky nebo platby pomocí chytrých hodinek nebo mobilního telefonu.

Přilákejte další zákazníky

Nabídněte stávajícím zákazníkům zajímavý Věrnostní program nebo dárkové poukazy. Zajistíte si tak jejich opakovanou návštěvu a na základě doporučení k vám mohou přivést i své přátele nebo známé, a tím získáte nové zákazníky.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro specializované prodejny přinese dokonalý přehled nad vaším podnikáním

Pokladní systém pro specializované prodejny je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží, umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.

Ohlasy zákazníků

M0ST Nápoje / Beverages
Praha
Dotykačka nám vyhovuje. Začínali jsme s malou sadou, tiskárna nás zlobila a jak jsme rostli, přestala stíhat. Po výměně za velkou sestavu jsme naprosto spokojení, obchodní zástupce nám pokladnu nainstaloval a zprovoznil, všechno šlape jak hodinky a technická podpora je dostupná kdykoliv potřebujeme. Máme i řešení 3v1, které používáme na různých eventech a počítáme s Dotykačkou na každé další provozovně. Dotykačka má totiž skvělý osobní přístup k zákazníkovi a vyšla mi vždycky vstříc, ať už se jednalo o speciální sestavu pro účetní nebo nastavení api pro rozvozové služby.
Vojtěch Antoš & Ing. Pavel Votava
majitelé
Chovatelské potřeby Brno
Brno
O2 skončilo a to, co mi nabízeli místo e-kasy, byla hrůza. Teď jsme velmi spokojeni. Dotykačka má profesionální servis a můžu se na ni vždy spolehnout. Pokladna má velký displej, nemusíme scrollovat, funkčně je vynikající a rychlá. Obchodní zástupce mi všechno vysvětlil, ukázal, a je vidět, že tomu opravdu rozumí. Stačí jen laicky naznačit, co potřebuju a on hned perfektně vysvětlí, jak to mám udělat.
Ing. Jiří Rohlínek
majitel
Never Enough Ltd.
Praha
Máme malý obchod, ve kterém provozujeme i bar. Oblečení jsme i fyzicky vždycky prodávali přes Shoptet, bar zase obsluhujeme přes Dotykačku. Často se nám tedy stávalo, že nám zákazník musel platit dvakrát. Nebyli jsme totiž schopni dát produkty z obchodu a věci z baru na jednu účtenku. A to díky téhle integraci odpadá.
Daniel Göringer
jednatel
Spirit Beads
Praha
„Dotykačku používáme v našem obchůdku pro prodej oblečení firmy NoBoss a také pro Spirit beads, kde skrz Dotykačku prodáváme naše náramky a náhrdelníky. I když jsem byla na začátku opravdu nešťastná, že budu muset mít nějaký pokladní systém, musím říct že jsem s Dotykačkou spokojená v mnoha ohledech. Nejsem moc technický typ tak jsem se toho bála, ale ovládání je opravdu snadné. Nasklaňování zboží je velmi jednoduché a konečně mám přehled o stavu skladu. Díky velmi detailním reportům prodejů mám daleko větší přehled, který z výrobků daný týden nebo měsíc právě nejvíce prodáváme. Velmi často cestuji do zahraničí a díky Vzdálené správě mám pocit, že jsem stále v obchůdku a mám přehled o prodejích. Skvělé jsou i souhrnné reporty pro účetní. Oceňuji lehké nastavení slev nebo storno dokladů a super zákaznický servis kdy chlapci na help lince jsou vždy velmi ochotní. Za mě musím pokladní systém Dotykačka opravdu jen doporučit.“
Jarmila Vančurová
majitelka
Barf Shop
Kladno
„Jsme prodejna s krmivem a chovatelskými potřebami pro psy a kočky. Potřebovali jsme tedy kompletní řešení. Zvolili jsme Dotykačku KOMPLETNÍ s licencí NAPLNO, která splnila naše očekávání kvalitního pokladního systému. Nejvíce nám vyhovuje vzdálený přístup a podrobný přehled o prodaných produktech. A jejich hotline servis i během víkendu funguje spolehlivě.“
Kateřina Doušová
majitelka
Zdraví konopí
Liberec
„Když jsem před více než rokem stál před rozhodnutím jaký pokladní systém zvolit pro můj malý obchůdek v Liberci, kde se specializuji na prodej produktů z technického konopí, zvolil jsem nakonec Dotykačku. V prvních dnech jsme sice měli problémy se zprovozněním (reklamace prvního tabletu – technická závada) a v tom úplném začátku jsem začal nabývat dojmu, že jsem nezvolil dobře, ale s odstupem času, objektivním hodnocením (učili jsme se a některé problémy jsme si i způsobili sami) a na základě referencí mých kolegů z obchodu, kteří zvolili jiné systémy, musím po roční praxi napsat, že jsem si vybral určitě dobře. Software funguje opravdu dobře, rychle a spolehlivě, má jednoduché uživatelské ovládání, oceňuji i Vzdálenou správu a v neposlední řadě velmi vstřícný a profesionální přístup všech lidiček starajících se o zákazníky, kteří systém nakoupili a provozují. Takže za mě velmi doporučuji!“
Jiří Cerman
majitel
Ozdoba CZ
Praha, Kladno
„Používáme pokladní systém Dotykačka na tří ze čtyř našich poboček prozatím formou pronájmu a jsme velmi spokojení. Do budoucna si pokladnu určitě zakoupíme. Všude máme kompletní sadu, obsahující mimo jiné i pokladní zásuvku a čtečku čárových kódů, která nám velmi usnadňuje práci vzhledem k velkému množství prodejních položek. Tuto sadu jsme ještě rozšířili o platební terminály a na smíchovské pobočce využíváme také zákaznický displej a aplikaci Masterpass, která nám umožňuje přijímat mobilní platby. Všude máme licenci NAPLNO se skladovým hospodářstvím. Oceňujeme možnost Vzdálené správy i jednoduchost celé aplikace, s níž se rychle naučili pracovat i naši brigádnici, kteří na stáncích prodávají. Velmi chválíme skvělý support a výbornou dovolatelnost na linku technické podpory i o víkendech. Neřešili jsme dosud žádné technické problémy. Zúčastnil jsem se i školení pro zákazníky zdarma a Dotykačku můžu opravdu vřele doporučit.“
Richard Walitza
provozní
Madopo socks
Ostrava
„Používáme pokladní systém Dotykačka KOMPLETNÍ s licencí NAPLNO na všech našich prodejnách v Ostravě. Díky zákaznickému displeji vidí naši zákazníci svůj účet, můžeme na něm promítat i reklamu. Pracujeme s dárkovými poukazy, skladovým hospodářstvím a díky platebnímu terminálu můžeme přijímat od zákazníků karty. Ve Vzdálené správě intenzivně využíváme grafy a analýzy, které nám velmi pomáhají při tvorbě objednávek. Aktuálně zvažujeme pořízení kamerového systému Netrex a dolaďujeme propojení s účetním software Money S3. Celkově můžeme Dotykačku určitě doporučit.“
Martina Štefková
jednatelka a provozní
Vinotéka Panorama
Zlín
„S Dotykačkou jsem již od samého začátku využívání maximálně spokojen. Software je opravdu perfektně vyladěný, krásně a rychle funguje, vše dává smysl, jednoduché a intuitivní uživatelské prostředí co se týče ať už samotné pokladny či Vzdálené správy, kde mimochodem máte kompletní přehled a můžete defakto obsluhovat celé vaše podnikání. Jde opravdu vidět, že lidé na Dotykačce neustále pracují, inovují ji a snaží se celé zařízení zlepšovat a posouvat tak, aby uživatel to své podnikání měl zase o kousek jednodušší a komfortnější. Hlavně si také vážím veškeré komunikace, servisu, péče o zákazníky a komplet profi přístupu. Děkuji za vše a velký palec nahoru, jen tak dál.“
Dušan Trčálek
provozní

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Ano. Při pořízení licence NEOMEZENĚ lze používat pokladnu více podnikateli s různými IČO. Každý z uživatelů si v pokladně vytvoří vlastní uživatelský účet se svými informacemi o společnosti a zvolí si nastavení tisku. Při markování se pak jednoduše přihlásí na svůj účet pomocí vlastního PIN kódu, nebo prostřednictvím EM čipu, který přiloží k čtečce čipů. V historii prodejci uvidí vydané účtenky, storna dokladů a faktur, nebo odeslané tržby podle jednotlivých prodejců. Každý uvidí pouze svá data, k ostatním není povolen přístup.

Ano, najdete zde veškeré přehledy tržeb, které si můžete filtrovat podle data nebo vámi zadaných kritérií. Můžete např. sledovat tržby za danou směnu a porovnat, které směně se dařilo více.

Ano, hotelový systém akceptuje bezkontaktní platby. Platební terminály získáte za velmi výhodných podmínek a navíc vám pomohou zvýšit obrat o 12-18 % v porovnání s příjmem pouze hotovosti.