Mapa stolů

Účtujte rychleji a s přehledem.

Schéma provozovny
Řazení účtu ke stolům
Možnost více map stolů
Rychlá obsluha
Rozdělení ůčtů
Výběr z ikon

Proč používat Mapu stolů

1

Zrychlí obsluhu

Personál se díky přehledné mapě stolů bude mnohem lépe orientovat. Během pár vteřin zjistí, kolik stolů je obsazených a kam mohou usadit nové zákazníky. Také lépe rozezná, ke kterým stolům určité účty patří a zabrání tak zbytečnému chaosu.

2

Zvýší přehlednost

Mapu stolů si vytvoříte podle přesného rozpoložení vaší provozovny. Můžete si vybrat vlastnosti mapy, jako je například název, typ, štítek nebo počet míst. Stoly lze přiřadit samostatnému prodejci, který pak bude mít přístup jen k přiřazeným stolům. Vybrat si také můžete z několika ikon, které mohou reprezentovat stoly, židle, křesla, pokoje či dílny.

3

Rozšíří možnosti

Dejte zákazníkům možnost rozdělit účet stolu, nebo vytvořit více účtů na jednom stole. Přes mapu stolů také jednoduše provedete rezervaci na konkrétní čas.

4

Podpoří rozvoz

Pokud používáte objednávkový systém, do mapy stolů můžete vložit také rozvoz. Získáte tak informace o celkových tržbách za rozvoz podle jednotlivých směn a také rozdělení podle platebních metod.

Mapa stolů je pravou rukou obsluhy

Umožněte svým zaměstnancům jednodušší a rychlejší práci s účty. V mapě stolů se neztratí a při tvorbě objednávek či jejím účtování nenastanou zbytečné chyby.

Mapa stolů
od Dotykačky

Zákaznické účty na jednom místě.

Mobilní číšník - mapa stolů

Jak pomáhá Mapa stolů v praxi?

Účet se jednoduše přiřadí ke zvolenému stolu na mapě a s položkami je poté možné manipulovat například při placení, kdy chce zákazník účet rozdělit. Mapa stolů nabízí také možnost více schémat provozovny najednou. Lze do ní tedy nahrát rozmístění uvnitř restaurace, na zahrádce nebo v salonku. Mapa stolů se tedy hodí nejen do menších prostor, ale také do provozů s větším počtem místností. Ve spojení s Rezervačním systémem a jejich přepnutím do hotelového módů může Mapa stolů zobrazovat blížící se aktivní rezervace pokojů.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.

Často kladené otázky

Ano. Mapa stolů umožňuje vytvoření schéma stolů odpovídajícímu umístění stolů ve vaší provozovně.

Ano. Dotykačka umožňuje rezervovat stoly prostřednictvím samostatné aplikace Rezervace. Jakmile tuto aplikaci do dotykové pokladny nainstalujete, budete mít možnost jednoduše pomocí přehledného kalendáře vytvářet rezervace na jednotlivé stoly.

Ano. V mapě stolů si zvolíte konkrétní stůl, na kterém účty jednoduše a kdykoliv rozdělíte podle potřeby.

Ano, do mapy stolů můžete přidat speciální stůl pro rozvoz.