Nový rok je tady a s ním přichází skvělá příležitost bilancovat, co se v minulém roce podařilo, a zároveň položit základy úspěchu pro rok 2025. Možná jste zaznamenali rekordní tržby, možná vás některé situace naučily, kde je prostor pro zlepšení.
Ať už jsou vaše plány jakékoliv, Dotykačka vám poskytne praktické nástroje, které vám pomohou pracovat efektivněji a mít dokonalý přehled o vašem podnikání.
Zhodnocení loňského roku
Pro vstup do nového roku s čistým štítem je důležité uzavřít ten loňský. S pomocí reportů, statistik a inventur v Dotykačce můžete detailně zanalyzovat, co fungovalo, a identifikovat, kde lze vylepšit procesy. Pojďme se společně podívat na konkrétní funkce, které můžete pro revizi loňského roku využít.
Inventura
Naprostým základem pro revizi skladových položek je inventura. Můžete provést kompletní inventuru všech produktů, zaměřit se jen na vybrané kategorie nebo konkrétní položky, případně importovat inventuru z externího souboru. Stačí ve Vzdálené správě založit novou inventuru a Dotykačka automaticky porovná rozdíly mezi evidencí a realitou.
💡 Váženou inventuru snadno vyřešíte s naší Bluetooth váhou.
Prodejní reporty
Prodejní reporty vám poskytnou přehledné informace o tržbách i veškerých pokladních pohybech. Díky tomu můžete snadno analyzovat, které položky se nejlépe prodávají nebo např. určit časy, kdy je váš podnik nejvíce vytížený.
💡 Zjistili jste, že např. pondělí a úterý jsou mezi 14-16 hod. méně vytížené? Zkuste zavést happy hours!
Docházka
Přehled o tom, kdo a kdy pracoval, je základem dobře fungujícího podniku. Funkce docházka vám umožňuje sledovat příchody, odchody, přestávky i celkové odpracované hodiny zaměstnanců.
💡 Exporty docházky mohou sloužit jako podklad pro mzdovou účetní.
Plán na rok 2025
Pro plánování nového roku už máte podklady a je na čase se do toho s vervou pustit. Využijte rok 2025 k růstu a zdokonalení vašeho podnikání. V Dotykačce vám kryjeme záda.
Optimalizace nabídky
Využijte data z prodejních reportů pro optimalizaci nabídky a zaměřte se na nejprodávanější produkty. Zvažte, zda nabídku nerozšířit o podobné položky, nebo naopak vyřadit ty méně úspěšné. Díky přesným statistikám a přehledům můžete rozhodnutí opřít o reálná čísla.
Zákaznický servis
Nový rok je ideální příležitostí posílit digitalizaci a zákaznický servis vašeho podnikání. Integrace Dotykačky s e-shopy, objednávkovými systémy nebo věrnostními programy vám pomohou získat nové zákazníky a posílit vztahy s těmi stávajícími.
💡Zákaznické kartičky můžete zakoupit i na našem e-shopu.
Sezóna
Mnoho podniků má svá období, kdy je potřeba zvládnout vyšší nápor zákazníků. Připravte se na sezónu včas a zvažte zapojení brigádníků. Docházkový systém vám pomůže naplánovat směny, a díky uživatelským rolím můžete každému zaměstnanci nastavit přesná oprávnění pro práci s pokladnou.
💡Pro snazší přihlašování můžete využít čtečku společně s RFID čipy.
Chcete se inspirovat příběhy a novinkami nejen ze světa gastronomie? Poslechněte si Český gastronomický podcast!