Reálné příběhy zákazníků: Integrace pokladního systému s dalšími obchodními nástroji

V dnešním dynamickém podnikatelském prostředí je propojení různých obchodních nástrojů  klíčem k maximální efektivitě a zjednodušení běžných procesů. Integrace pokladního systému Dotykačka s dalšími nástroji pro podnikání přináší úsporu času, snížení administrativy, odstranění chybovosti a řadu dalších výhod. 

Inspirujte se příběhy našich zákazníků, které ilustrují, jak může propojení různých systémů významně přispět k efektivitě, růstu a celkové spokojenosti. Ve světě, kde je čas nejcennějším zdrojem, vám Dotykačka pomáhá tento zdroj maximálně využít.

Integrujte nejpoužívanější objednávkové systémy

V době, kdy většina zákazníků preferuje online objednávání, je funkční objednávkový systém klíčovým prvkem konkurenční výhody. Ukažte svým zákazníkům, že jdete s dobou a nabídněte jim pohodlné a moderní možnosti objednávání. 

Díky integraci není potřeba žádné další hardwarové vybavení! Nemusíte používat oddělené tablety pro každý objednávkový systém. Kompletní správu objednávek totiž můžete provádět přímo v Dotykačce. To vám ušetří nejen místo, ale i čas, který můžete věnovat samotnému provozu. Odpadá také ruční přepisování objednávek do pokladny. Vše probíhá automaticky, od příjmu objednávky, přes její editaci, vydání kurýrovi až po přehledný report tržeb přijatých přes objednávkový systém. To vše pohodlně, z jednoho místa, přímo v pokladně. To znamená méně chyb, méně stresu a více času pro vás a váš tým.

Propojení Dotykačky s Boltem nám denně šetří hodně času. Máme několik poboček a dříve jsme na všech museli přepisovat objednávky z Boltu do Dotykačky. Díky tomu, že se objednávky objeví přímo v Dotykačce už také neděláme zbytečné chyby ve spěchu při zadání objednávky do pokladny. To je pro nás důležité i kvůli surovinám, jejichž množství na skladu musíme průběžně sledovat. Celkově je tedy práce s objednávkami výrazně rychlejší a efektivnější. Je to pro nás velký přínos a úspora času, který můžeme věnovat přípravě objednávek a kontaktu se zákazníky. Takže za nás velká spokojenost.

Azad kebab, Praha

Propojte svůj e-shop s pokladnou

Nesedí vám kvůli ručnímu vypisování stavy skladů mezi e-shopem a pokladnou? Propojte je dohromady a získejte automatickou synchronizaci všech skladových pohybů. Doplněk Shoptet umí spárovat produkty a sklady ve vašem e-shopu s těmi v Dotykačce a automaticky je synchronizuje. Znamená to, že skladové pohyby vytvořené na základě prodeje, naskladnění, odpisu či inventury v e-shopu, budou synchronizované do skladů v pokladním systému Dotykačka a úplně stejně to funguje i naopak.

Máme malý obchod, ve kterém provozujeme i bar. Oblečení jsme i fyzicky vždycky prodávali přes Shoptet, bar zase obsluhujeme přes Dotykačku. Často se nám tedy stávalo, že nám zákazník musel platit dvakrát. Nebyli jsme totiž schopni dát produkty z obchodu a věci z baru na jednu účtenku. A to díky téhle integraci odpadá.

Daniel Göringer, jednatel Never Enough Ltd., Praha

Dotykačka je jedním z prvních pokladních systémů na trhu, který je plně propojen s doplňkem WooCommerce, což je nejpoužívanější e-shopové řešení na světě. WooCommerce používá přes 3,5 milionu e-shopů vytvořených na platformě WordPress. Jestliže k e-shopu na této platformě máte i kamenný obchod s Dotykačkou, přijde vám vhod tento doplněk. Propojení vám ušetří velké množství času a případných chyb.

Když jsme po eshopu otevírali kamennou prodejnu, najednou jsme se setkali s problémem duplicitního skladu. Párkrát se nám stalo, že jsme museli objednávku klienta refundovat, protože se položka ve stejném čase prodala na eshopu i na prodejně. Tento velký problém nám pomohla vyřešit integrace Dotykačky s doplňkem Woocommerce. Díky ní máme sklady velmi jednoduše synchronizované, nemusíme je upravovat ručně a hlavně nemusíme myslet na to, zda jsou položky na prodejně ještě k dispozici nebo ne. Vše je přehledné a srozumitelné, navíc instalace i uživatelské rozhraní jsou opravdu jednoduché.

Michaela Carlini, spolumajitelka Carlini, Brno

Ulehčete práci sobě i vaší účetní

Uzávěrky, inventury, docházka, kontrolní hlášení a další časově náročná administrativa je postrachem všech podnikatelů. Ruční zadávání dat do účetních programů navíc zvyšuje riziko chyb a vyžaduje hodiny manuální práce každý měsíc. 

Díky Dotykačce se můžu věnovat svojí práci naplno. Exporty pro účetní software mi šetří měsíčně spoustu času, nervů i peněz, a proto můžu místo zbytečné administrativy dělat to, co mě nejvíc baví.

Ondřej Pech, svatební a reportážní fotograf

Dotykačka umožňuje pomocí nejrůznějších sestav exportovat důležité údaje do účetních systémů pro váš dokonalý přehled. Od vystavených účtenek za konkrétní období, přes přehled top zákazníků podle výše útraty až po seznam nejlepších zaměstnanců podle tržeb. Díky propojení pokladního systému Dotykačka s účetním softwarem Pohoda, Money S3 nebo Sečteno se výrazně snižuje čas strávený administrativou a minimalizuje riziko chyb. A vy tak můžete věnovat více času zákazníkům a rozvoji podniku.

Všechny pokladny máme propojené, mám přístup do všech cloudů a vidím, co se kde prodalo, co dochází, co musíme objednat atd. To je u tak velkého provozu zásadní. Používáme taky docházku, každý zaměstnanec má svůj vlastní čip, chodí na směny, takže v tom potřebujeme mít přehled. Report pak slouží jako podklad pro naši mzdovou účetní.

Jarmila Polanecká, provozní, Majaland, Praha

Komentáře

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Odeslat