Přejděte na bezkontaktní platby a zažijte léto bez starostí

Koupaliště, zmrzlinové stánky, festivaly a další sezónní provozovny čelí v letních měsících zvýšenému zájmu zákazníků. Moderní platební technologie přispívají k jejich rychlému odbavení, zkrácení front a zlepšení celkového zážitku.

Bezkontaktní platby už dávno nejsou jen o platební kartě. V dnešní době se stále více lidí obrací k moderním platebním metodám pomocí chytrých hodinek, nálepek nebo třeba mobilního telefonu a někteří už s sebou hotovost ani nenosí. Pořiďte si šikovného pomocníka v podobě platebního terminálu a získejte více spokojených zákazníků.

Rychlé platby, kratší fronty a vyšší zákaznický zážitek

Hlavní výhodou bezkontaktních plateb je zrychlení odbavení zákazníka. Bezkontaktní platby jsou mnohem pohodlnější než placení v hotovosti. Zákazníci nemusí pátrat po nejbližším bankomatu nebo lovit po kapsách drobné, obsluze zase odpadá starost s přepočítáváním a vracením. Tím se snižuje i chybovost nebo např. riziko příjmu falešných bankovek. 

Celý proces platby je bezkontaktní, a tudíž více hygienický. Platba kartou je rychlá, bezpečná a u stánku se tak netvoří dlouhé fronty. Bezkontaktní platby jsou zkrátka skvělým způsobem, jak přitáhnout nové zákazníky, zvýšit rychlost obsluhy a obrat vašeho podniku. 

Nedostatek zaměstnanců už vás trápit nemusí

Sezónní provozovny se často potýkají s nedostatkem pracovní síly. Najít spolehlivé a zodpovědné brigádníky může být oříšek a jejich zaučení stojí nemalé peníze, energii i čas. Vaši stálí zaměstnanci ocení posilu, která jim ušetří desítky kroků denně a pomůže zvládnout nápor zákazníků. 

Mobilní číšník je chytrá aplikace, kterou jednoduše nainstalujete na platební terminál a obsluha tak může posílat objednávky od stolu až do kuchyně. Už žádné psaní lístečků a běhání přes celou zahrádku. S Mobilním číšníkem obsloužíte více zákazníků ve stejném čase i při nedostatku personálu. 

S Chytrým spropitným o dýško nepřijdete

Věta “Zaplatím kartou,” je stále ještě pomyslným strašákem mnoha číšníků, kteří se obávají, že přijdou o spropitné. Není tomu tak. Obchodník, který umožňuje moderní způsoby placení, získává náskok před konkurencí a tím i nové zákazníky, kteří jsou ochotni tento komfort náležitě ocenit. Náš průzkum ukazuje, že zákazníci platící kartou jednak utratí více, ale také dávají v průměru vyšší dýško než při platbách hotovostí. 

Funkce Chytré spropitné k udělení dýška přímo motivuje pomocí přednastavených dlaždic na obrazovce platebního terminálu. Málokdo tuto možnost odmítne. Jako majitel provozovny pak v podrobném reportu uvidíte celkovou výši spropitného s možností filtrování podle konkrétního data, směny nebo dokonce jednotlivých zaměstnanců, což vám umožní nastavit spravedlivý systém odměn. 

Komentáře

Odeslat