Přejděte na bezkontaktní platby a zažijte léto bez starostí

Koupaliště, zmrzlinové stánky, festivaly a další sezónní provozovny čelí v letních měsících zvýšenému zájmu zákazníků. Moderní platební technologie přispívají k jejich rychlému odbavení, zkrácení front a zlepšení celkového zážitku.

Bezkontaktní platby už dávno nejsou jen o platební kartě. V dnešní době se stále více lidí obrací k moderním platebním metodám pomocí chytrých hodinek, nálepek nebo třeba mobilního telefonu a někteří už s sebou hotovost ani nenosí. Pořiďte si šikovného pomocníka v podobě platebního terminálu a získejte více spokojených zákazníků.

Rychlé platby, kratší fronty a vyšší zákaznický zážitek

Hlavní výhodou bezkontaktních plateb je zrychlení odbavení zákazníka. Bezkontaktní platby jsou mnohem pohodlnější než placení v hotovosti. Zákazníci nemusí pátrat po nejbližším bankomatu nebo lovit po kapsách drobné, obsluze zase odpadá starost s přepočítáváním a vracením. Tím se snižuje i chybovost nebo např. riziko příjmu falešných bankovek. 

Celý proces platby je bezkontaktní, a tudíž více hygienický. Platba kartou je rychlá, bezpečná a u stánku se tak netvoří dlouhé fronty. Bezkontaktní platby jsou zkrátka skvělým způsobem, jak přitáhnout nové zákazníky, zvýšit rychlost obsluhy a obrat vašeho podniku. 

Nedostatek zaměstnanců už vás trápit nemusí

Sezónní provozovny se často potýkají s nedostatkem pracovní síly. Najít spolehlivé a zodpovědné brigádníky může být oříšek a jejich zaučení stojí nemalé peníze, energii i čas. Vaši stálí zaměstnanci ocení posilu, která jim ušetří desítky kroků denně a pomůže zvládnout nápor zákazníků. 

Mobilní číšník je chytrá aplikace, kterou jednoduše nainstalujete na platební terminál a obsluha tak může posílat objednávky od stolu až do kuchyně. Už žádné psaní lístečků a běhání přes celou zahrádku. S Mobilním číšníkem obsloužíte více zákazníků ve stejném čase i při nedostatku personálu. 

S Chytrým spropitným o dýško nepřijdete

Věta “Zaplatím kartou,” je stále ještě pomyslným strašákem mnoha číšníků, kteří se obávají, že přijdou o spropitné. Není tomu tak. Obchodník, který umožňuje moderní způsoby placení, získává náskok před konkurencí a tím i nové zákazníky, kteří jsou ochotni tento komfort náležitě ocenit. Náš průzkum ukazuje, že zákazníci platící kartou jednak utratí více, ale také dávají v průměru vyšší dýško než při platbách hotovostí. 

Funkce Chytré spropitné k udělení dýška přímo motivuje pomocí přednastavených dlaždic na obrazovce platebního terminálu. Málokdo tuto možnost odmítne. Jako majitel provozovny pak v podrobném reportu uvidíte celkovou výši spropitného s možností filtrování podle konkrétního data, směny nebo dokonce jednotlivých zaměstnanců, což vám umožní nastavit spravedlivý systém odměn. 

Komentáře

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Odeslat