Black Friday se blíží. 5 tipů, jak efektivně využít moderní technologie a zvýšit obrat.

Ačkoliv původně začal jako americká tradice, dnes je čtvrtý pátek v listopadu, tzv. Black Friday globálním fenoménem, který každoročně pomyslně odstartuje předvánoční šílenství. Zákazníci berou obchody útokem a využívají atraktivní slevy k nákupu dárků pro své blízké. Moderní technologie, jakou je bezpochyby Dotykačka, může být vaším nejlepším spojencem, který vám pomůže zvýšit prodeje v obchodě, na stánku nebo přes e-shop. 

Připravte speciální nabídku nebo věrnostní odměny

Dejte o chystaných slevách vědět včas a přilákejte co největší počet zákazníků. Marketingové kreativitě se meze nekladou, technickou stránku pak zabezpečí Dotykačka. V pokladně snadno nastavíte libovolné slevy, odměny za věrnost, limitované nabídky, akce typu 1+1 zdarma nebo happy hours. Pochopitelně můžete také prodávat a následně přijímat nejrůznější dárkové poukazy, slevové kupony a vouchery. Nechte zákazníky sbírat body za nákupy v rámci věrnostního programu a motivujte je tak k opakované návštěvě. Zajistíte si tak jejich přízeň i po skončení slevových akcí.

Neztraťte se mezi krabicemi a zapojte e-shop

Pokud jste se včas předzásobili, je načase zorganizovat sklad. Pro efektivní zvládnutí velkých prodejů je klíčové mít přehledný skladový systém, který vám umožní správu zásob v reálném čase, zejména pokud současně prodáváte v kamenné provozně i na e-shopu. 

Díky tomu budete přesně vědět, kolik zboží máte k dispozici a co musíte případně rychle doobjednat, aby vaši zákazníci neodcházeli s prázdnou. Automatická synchronizace zajistí, že vám budou přesně sedět položky mezi prodejnou a e-shopem, tudíž se nestane, že by si zákazník na e-shopu koupil zboží, které se mezitím prodalo v obchodě. Samozřejmostí je pak rychlé naskladnění přímo z dodacích listů nebo přeskladnění z jiné pobočky. 

Usnadněte zákazníkům nakupování

Black Friday bývá hektickým dnem, a proto je rychlost a pohodlí klíčové. Chcete-li udržet krok s moderní dobou, je třeba se přizpůsobit poptávce po moderních platbách. Už dávno přitom nejde pouze o platbu bankovní kartou nebo mobilem. V pomyslné hitparádě oblíbených způsobů plateb najdete také QR kódy, platby chytrými hodinkami nebo náramky, dárkovými kartami, slevovými vouchery apod. Dotykačka akceptuje všechny uvedené způsoby, a navíc i v cizí měně. Umí také pracovat se zálohou nebo snadno vystavit fakturu a poslat ji zákazníkovi na email. 

Povolejte posily

Předvánoční období vyžaduje větší nasazení personálu, kterého se mnohdy nedostává. Na řadu tak přicházejí brigádníci, a tím pádem i nutnost jejich kontroly. S docházkovým systémem můžete snadno spravovat pracovní dobu zaměstnanců, optimalizovat jejich směny a zařídit, aby byli ve správný čas na správném místě. To vám pomůže zajistit nejen plynulý průběh akce a optimální obsluhu zákazníků, ale i spravedlivé rozdělení odměn mezi jednotlivé zaměstnance. Výstup z docházkového systému totiž může sloužit i jako podklad pro mzdovou účetní.

Vyhodnoťte úspěšnost

Nezapomeňte průběžně sledovat výsledky prodejů. Detailní analýzy ve Vzdálené správě vám umožní rychle reagovat na prodejní trendy a zákaznické reference. V reálném čase z pohodlí vašeho domova či kanceláře okamžitě uvidíte, kterému zboží se daří nejlépe a co už příště raději neobjednávat. Dokážete tak efektivněji řídit své zásoby a správně nastavit cenovou politiku.

S moderním pokladním systémem máte v rukou nástroje, které vám pomohou maximálně využít obchodní příležitosti a zefektivnit prodej nejen během Black Friday. Buďte připraveni na nápor zákazníků a získejte konkurenční výhodu díky inovativním technologiím!

Komentáře

Odeslat