Přemýšlíte nad tím, jak do svého podniku přilákat více zákazníků, kteří na vás budou dlouho vzpomínat a rádi se opět vrátí? Organizace eventu je skvělým způsobem, jak zaujmout nové zákazníky a potěšit ty stávající.
Pro jaký event se rozhodnout?
Zhodnoťte, jaké jsou vaše finanční, časové i prostorové možnosti. Stanovte si rozpočet, který můžete utratit a promyslete také, zda budete za event vybírat vstupné či nikoliv. Vše se odvíjí od typu eventu. Večer pro nezadané nebude finančně tolik náročný, jako například uspořádání comedy večera s hosty.
- TIP! Pokud nemáte prostor pro další finanční náklady, existují různé typy eventů, které stojí prakticky jen čas na přípravu – tematické večery s výzdobou a lehkou úpravou menu, ochutnávky vašich specialit, příprava venkovního pikniku nebo den hraní stolních her.
Na budoucnosti záleží
Myslete dopředu. Co si z eventu účastníci mají odnést a jaké výhody má přivést vašemu podniku? Chcete zvýšit návštěvnost v méně vytížených dnech nebo máte čerstvě otevřený podnik a potřebujete se dostat do většího povědomí? Eventy jsou také skvělé pro budování komunity stálých zákazníků, kteří vás budou doporučovat mezi své známé.
Věnujte přípravám čas
Nejdůležitějším pilířem pro úspěšný event je správná organizace. Za organizaci by měl být zodpovědný nejlépe jeden člověk, který bude mít pod kontrolou komunikaci s dodavateli a hosty, hlídání rozpočtu, přípravu výzdoby, objednávky zásob a další. Čím více lidí do organizace zapojíte, tím vyšší riziko chaosu a nedorozumění nastává.
- TIP! Pro event vytvořte událost na Facebooku a nezapomeňte na ni pozvat sledujicí vašeho podniku i své známé. Event se tak dostane mezi více lidí a vy můžete lépe odhadnout počet účastníků.
Event sdílejte na sítích
Celou událost aktivně komunikujte na sociálních sítích. Foťte a natáčejte průběh příprav a sdílejte s ostatními zajímavosti z backstage. Nezapomeňte zaznamenat a sdílet samotný chod eventu. Emoce účastníků, jejich pocity a názory jsou jedinečné a nevratné. Autentický obsah je žádaný a můžete jím zaujmout další potenciální zákazníky.
- TIP! Pokud máte volné místo v rozpočtu, uzavřete spolupráci s místními influencery, kteří na váš event přijdou a udělají vašemu podniku propagaci. Jejich sledující mohou být vaši budoucí zákazníci.