Dotykačka nám vyhovuje. Začínali jsme s malou sadou, tiskárna nás zlobila a jak jsme rostli, přestala stíhat. Po výměně za velkou sestavu jsme naprosto spokojení, obchodní zástupce nám pokladnu nainstaloval a zprovoznil, všechno šlape jak hodinky a technická podpora je dostupná kdykoliv potřebujeme. Máme i řešení 3v1, které používáme na různých eventech a počítáme s Dotykačkou na každé další provozovně. Dotykačka má totiž skvělý osobní přístup k zákazníkovi a vyšla mi vždycky vstříc, ať už se jednalo o speciální sestavu pro účetní nebo nastavení api pro rozvozové služby.
Vojtěch Antoš & Ing. Pavel Votava
majitelé
S Dotykačkou nemáme žádný problém. Vyhovuje nám ve všech směrech a i proto jsme si jí na začátku vybrali. Hodně oceňuji to, že se nezasekává při větším náporu objednávek. V minulosti jsem pracovala s pokladními systémy, které větší nápor úplně nezvládali. Za nás tedy určitě hodnotíme velmi kladně.
Kateřina Smejkalová
provozní
O2 skončilo a to, co mi nabízeli místo e-kasy, byla hrůza. Teď jsme velmi spokojeni. Dotykačka má profesionální servis a můžu se na ni vždy spolehnout. Pokladna má velký displej, nemusíme scrollovat, funkčně je vynikající a rychlá. Obchodní zástupce mi všechno vysvětlil, ukázal, a je vidět, že tomu opravdu rozumí. Stačí jen laicky naznačit, co potřebuju a on hned perfektně vysvětlí, jak to mám udělat.
Ing. Jiří Rohlínek
majitel
Máme malý obchod, ve kterém provozujeme i bar. Oblečení jsme i fyzicky vždycky prodávali přes Shoptet, bar zase obsluhujeme přes Dotykačku. Často se nám tedy stávalo, že nám zákazník musel platit dvakrát. Nebyli jsme totiž schopni dát produkty z obchodu a věci z baru na jednu účtenku. A to díky téhle integraci odpadá.
Uživatelské rozhraní Dotykačky je velmi příjemné a její ovládání je jednoduché. Každý se s ní hned naučí pracovat a v porovnání s jinými systémy, které jsme v minulosti vyzkoušeli je Dotykačka na míle lepší a za skvělou cenu. Díky automatickému propojení pokladen s platebními terminály Dotypay nedělá personál chyby při přepisování částky z pokladny do terminálu. Konkurenční systémy jsou o mnoho dražší, za vše se platí poplatky navíc a člověk aby byl pomalu ajťák, když s tím chce pracovat.
Matyáš Sichrovský
majitel
Dotykačka nám každý den usnadňuje život v DOKu i kavárně Sweet City. Obě dokážeme řídit na dálku a držet si maximální přehled o jejich fungování. Se začátkem krize jsme se pro DOK rozhodli vytvořit e-shop s rozvozem skrze Shoptet. Spustit e-shop byla otázka jednoho večera a ráno už jsme vyřizovali první objednávky. Časem jsme přidali i možnost platby kartou skrze platební bránu GoPay.
Díky propojení Dotykačky a e-shopu nyní můžeme rychleji vyřizovat objednávky a především si držet synchronní sklady. Například u produktů pekárny nám tak odpadla značná starost s neustálym „chleby došly, musíme je rychle stáhnout z e-shopu“. Rádi bychom ještě vyzdvihli technickou podporu Dotykačky i Shoptetu, kteří nám s celým přechodem na e-shop i propojením obou služeb neuvěřitelným způsobem pomohli.
Martin a Karel Kozlové
majitelé
Propojení pokladního systému Dotykačka a Boltu nám pomohlo výrazně zrychlit odbavení objednávek. Hlavní výhoda je v tom, že už nemusíme mít 2 zařízení (pokladnu a tablet pro příjem objednávek). Objednávky se objevují přímo v Dotykačce. Odpadlo nám tím přepisování objednávek z Boltu do pokladny a tím se nám i snížil počet chyb, které jsme občas udělali. V Dotykačce jsou objednávky přehledně uspořádány a na uzávěrkách pokladny a reportech tržeb ihned vidíme celkový obrat za objednávky z Boltu. Je pro nás tedy i jednodušší analyzovat tržby a máme nad vším výrazně vyšší kontrolu. Propojení máme aktuálně na našich 4 pobočkách v Praze a jsme velmi spokojení.