Pokladní systém pro hospody

25 000

UŽIVATELŮ

Zrychlete obsluhu a získejte přehled nad svým podnikáním

Vytvořte si denní menu

Ve Vzdálené správě si snadno vytvoříte denní nebo týdenní menu, které můžete vyvěsit na vaše webové stránky, sociální sítě nebo přímo k výdejnímu okénku. Vybírat můžete buď z produktů v pokladně, nebo si vytvoříte produkt nový.

Ulehčete si práci

Ať už jde o snadné přijímání rezervací, parkování účtů na stůl, happy hours nebo zrychlení obsluhy díky Mobilnímu číšníkovi, pokladní systém pro hospody od Dotykačky vám ušetří spoustu práce a času.

Přijímejte všechny typy plateb

Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty, elektronické stravenky nebo platby pomocí chytrých hodinek nebo mobilního telefonu.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro hospody vám pomůže zefektivnit podnikání

Pokladní systém pro hospody je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla i nápoje a ukládá účty na zaparkované stoly. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.

Ohlasy zákazníků

Pivnice Samota
Praha
Dotykačka má řadu vychytávek, které nám hodně zjednodušují práci. Když máte pod palcem celou restauraci, fakt nemáte čas bojovat se složitou pokladnou a hodiny zaškolovat personál. U Dotykačky toto naštěstí řešit nemusíme. Navzdory všem pokročilým funkcím je pořád jednoduchá a naučí se s ní v krátké době pracovat i brigádníci. Propojení s objednávkami přes Vyzvednisi.cz funguje skvěle a navíc je zdarma. Gastro na tom není po covidu zrovna růžově, takže se nám každá ušetřená koruna hodí. Objednávky nám chodí rovnou do pokladny, nikam nic nepřepisujeme, takže se nestává, že se nějaká objednávka někam zatoulá nebo v ní něco chybí. Další praktickou vychytávkou je Bezkontaktní menu. Zákazníci si na něj rychle zvykli a pro nás je to obrovská úspora času a nervů hlavně během poledních meníček. Jakoukoliv úpravu totiž můžeme udělat rychle a bez vysvětlování. Ať už jde o změnu přílohy nebo smazání jídla, které zrovna došlo. Zákazník má tak aktuální nabídku přímo před očima pokaždé, když si načte QR kód na stole.
Ondřej Janeček
majitel
Restaurace AK VŠE
Praha
„Dotykačka mi celkově zjednodušila podnikání a doporučil bych ji ostatním živnostníkům. Webové stránky jsou přehledné, obsahují všechny potřebné informace a užitečné návody. Jednání zaměstnanců bylo profesionální a na úrovni. Vše bylo doručeno v termínu, instalace proběhla bez problémů. Hardware je moderní, kvalitní a odpovídá mým požadavkům. Aplikace Dotykačka je uživatelsky přehledná, jednoduchá a spolehlivá, s funkcemi jsem spokojen. Cena za software je přiměřená a odpovídá poskytovaným funkcím/službám. Technická podpora je dostupná, její pracovníci jsou ochotní a pomohli mi s řešením problému. Oceňuji možnost Vzdálené správy, která umožňuje získávat aktuální přehled nad stavem pokladny odkudkoli. Kladně hodnotím ostatní služby, jako aktualizace, zapůjčení náhradního zařízení zdarma nebo možnost pozastavení licence mimo sezónu.“
Tomáš Podzimek
provozní
Kavkaz restaurant
Brno
„V restauraci používáme dvě pevná a dvě přenosná zařízení a dále dva platební terminály. S Dotykačkou jsme velmi spokojení, systém je milý a jednoduše ovladatelný. Máme licenci NAPLNO, využíváme skladové hospodářství, dostupné reporty a analýzy. Chystáme se nově vyzkoušet i aplikaci rezervačního systému. Oceňujeme operativní technickou podporu, která je neustále k dispozici a velmi vstřícný přístup obchodního zástupce, který nám vše vysvětlil, nainstaloval a zprovoznil. Určitě budeme Dotykačku instalovat i do dalších provozoven.“
Michal Kupský
jednatel
Lesní restaurace Pintovka
Tábor
„Pokladní systém Dotykačka si velmi chválíme, stejně jako přístup obchodní zástupkyně, která je neustále k dispozici, ochotná a připravená kdykoliv pomoci. Na baru máme jednu pokladnu, objednávky zasíláme na tiskárnu do kuchyně a v sezóně přichází na řadu i mobilní číšník, který ušetří personálu čas a kroky. Díky licenci NAPLNO máme ve Vzdálené správě přístup k nejrůznějším reportům a analýzám, děláme si pravidelně měsíční zhodnocení a zpětnou kontrolu. Na provozovně máme také nainstalovaný kamerový systém Netrex, který je integrovaný ve Vzdálené správě Dotykačky. Do budoucna uvažujeme o rozšíření kamer i do salonku. Přiznávám, že vzhledem k nedostatku času nevyužíváme asi Dotykačku na 100 %, což je škoda. Vím, že bych mohl nastudovat i další užitečné funkce, jako třeba nově nainstalovaný rezervační systém, na kterém oceňuji možnost zadání rezervace ze Vzdálené správy, pokud mi zájemce zavolá v době, kdy zrovna nejsem u pokladny.“
Karel Hňup
provozní
Pizzerie na Nábřeží
Železný Brod
„Na pokladní systém Dotykačka nemůžu říct špatného slova. Přešel jsem od konkurence, se kterou jsem nebyl spokojený. Využívám licenci NAPLNO, protože moje podmínka při výběru aplikace byla skladová evidence. Mám menší restauraci typu rychlého občerstvení, kde vaříme klasickou českou kuchyni a pizzerii. Využil jsem akční nabídku a rozjel Dotykačku. Prostě když dva dělají totéž, není to totéž. Aneb každý by měl dělat to, čemu rozumí. A za mě to firma Dotykačka dělá skvěle.“
Václav Fichtner
majitel

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Záruční podmínky u zboží zakoupeného na IČO se neřídí občanským zákoníkem, ale všeobecnými obchodními podmínkami dodavatele (v tomto případě Dotykačka ČR s.r.o.). Neplatí zde tedy spotřebitelská záruka 24 měsíců. Standardní záruční doba na novou dotykovou pokladnu a periferie je 1 rok od data nákupu. Pokud si od nás zakoupíte repasované zařízení, vztahuje se na něj záruka 6 měsíců od data nákupu.

V případě technických problémů lze kdykoliv využít naši nonstop technickou podporu. Pomoci vám také mohou podrobné textové a video manuály.

Záleží na velikosti provozu i na tom, jaké funkce budete využívat. Prohlédněte si přehledné srovnání funkcí a zvolte si nejvhodnější variantu pro vaše podnikání.