Pokladní systém pro hospody

25 000

UŽIVATELŮ

Zrychlete obsluhu a získejte přehled nad svým podnikáním

Vytvořte si denní menu

Ve Vzdálené správě si snadno vytvoříte denní nebo týdenní menu, které můžete vyvěsit na vaše webové stránky, sociální sítě nebo přímo k výdejnímu okénku. Vybírat můžete buď z produktů v pokladně, nebo si vytvoříte produkt nový.

Ulehčete si práci

Ať už jde o snadné přijímání rezervací, parkování účtů na stůl, happy hours nebo zrychlení obsluhy díky Mobilnímu číšníkovi, pokladní systém pro hospody od Dotykačky vám ušetří spoustu práce a času.

Přijímejte všechny typy plateb

Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty, elektronické stravenky nebo platby pomocí chytrých hodinek nebo mobilního telefonu.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro hospody vám pomůže zefektivnit podnikání

Pokladní systém pro hospody je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla i nápoje a ukládá účty na zaparkované stoly. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.

Ohlasy zákazníků

Restaurace AK VŠE
Praha
„Dotykačka mi celkově zjednodušila podnikání a doporučil bych ji ostatním živnostníkům. Webové stránky jsou přehledné, obsahují všechny potřebné informace a užitečné návody. Jednání zaměstnanců bylo profesionální a na úrovni. Vše bylo doručeno v termínu, instalace proběhla bez problémů. Hardware je moderní, kvalitní a odpovídá mým požadavkům. Aplikace Dotykačka je uživatelsky přehledná, jednoduchá a spolehlivá, s funkcemi jsem spokojen. Cena za software je přiměřená a odpovídá poskytovaným funkcím/službám. Technická podpora je dostupná, její pracovníci jsou ochotní a pomohli mi s řešením problému. Oceňuji možnost Vzdálené správy, která umožňuje získávat aktuální přehled nad stavem pokladny odkudkoli. Kladně hodnotím ostatní služby, jako aktualizace, zapůjčení náhradního zařízení zdarma nebo možnost pozastavení licence mimo sezónu.“
Tomáš Podzimek
provozní
Vinotéka Panorama
Zlín
„S Dotykačkou jsem již od samého začátku využívání maximálně spokojen. Software je opravdu perfektně vyladěný, krásně a rychle funguje, vše dává smysl, jednoduché a intuitivní uživatelské prostředí co se týče ať už samotné pokladny či Vzdálené správy, kde mimochodem máte kompletní přehled a můžete defakto obsluhovat celé vaše podnikání. Jde opravdu vidět, že lidé na Dotykačce neustále pracují, inovují ji a snaží se celé zařízení zlepšovat a posouvat tak, aby uživatel to své podnikání měl zase o kousek jednodušší a komfortnější. Hlavně si také vážím veškeré komunikace, servisu, péče o zákazníky a komplet profi přístupu. Děkuji za vše a velký palec nahoru, jen tak dál.“
Dušan Trčálek
provozní
Vingl – vinný bar
Praha
„Dotykačka nám pomáhá od samého začátku. Jednoduchá a přehledná aplikace nám usnadňuje především "papírování" spojené s podnikáním. Automatické zasílání dat do Pohody zase velmi ocení naše paní účetní, která ušetří čas a práci a jednoduchý import obsahuje vše potřebné. Díky licenci NAPLNO využíváme skladové hospodářství, rezervační systém a téměř všechny nabízené prodejní analýzy, díky kterým hned vidíme, jak si náš podnik vede, což je skvělé.“
Ivona Páleníková a Denisa Knížková
společnice a provozní
Lesní restaurace Pintovka
Tábor
„Pokladní systém Dotykačka si velmi chválíme, stejně jako přístup obchodní zástupkyně, která je neustále k dispozici, ochotná a připravená kdykoliv pomoci. Na baru máme jednu pokladnu, objednávky zasíláme na tiskárnu do kuchyně a v sezóně přichází na řadu i mobilní číšník, který ušetří personálu čas a kroky. Díky licenci NAPLNO máme ve Vzdálené správě přístup k nejrůznějším reportům a analýzám, děláme si pravidelně měsíční zhodnocení a zpětnou kontrolu. Na provozovně máme také nainstalovaný kamerový systém Netrex, který je integrovaný ve Vzdálené správě Dotykačky. Do budoucna uvažujeme o rozšíření kamer i do salonku. Přiznávám, že vzhledem k nedostatku času nevyužíváme asi Dotykačku na 100 %, což je škoda. Vím, že bych mohl nastudovat i další užitečné funkce, jako třeba nově nainstalovaný rezervační systém, na kterém oceňuji možnost zadání rezervace ze Vzdálené správy, pokud mi zájemce zavolá v době, kdy zrovna nejsem u pokladny.“
Karel Hňup
provozní

Vybráno pro vás

NAPLNO
Vhodné pro rostoucí podnikání, více provozoven, jeden či více skladů, restaurace se zahrádkou.
Užitečné funkce:
  • Přehled tržeb v pokladně
  • Přehled stavů a správa skladů
  • Happy Hours
  • Provádění inventur
  • Napojení na kamerový systém NetRex
  • Podpora platebních terminálů
Podpora, na kterou se můžete spolehnout
Funguje i při výpadku internetu
Snadná práce s účty a pokladnou
Dotykačka KOMPLETNÍ 14″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby.
+
Platební terminál Dotypay vám otevírá řadu dalších možností, jako například funkci mobilního číšníka. V košíku ho jako produkt nenajdete, ale aktivaci s vámi vyřeší kolegové po telefonu.

Roční předplatné licence NAPLNO
7080 Kč 
6372 Kč
Dotykačka KOMPLETNÍ 14"
 
9990 Kč

Celkem
16 362 
Přidat do košíku
Nestačí?
NEOMEZENĚ
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou.
Typicky řešíte
  • Více prodejců na jedné pokladně
  • Mobilní terminál / číšník
  • Odtěžování skladu
  • Rezervační systém stolů, pokojů, služeb
  • Export dat pro účetní systémy
Bonus 3 000 Kč za přechod od konkurence
Sleva 30 % při předplatném licence na 3 roky
25 000 spokojených zákazníků
Nonstop zákaznická podpora včetně svátků

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Záruční podmínky u zboží zakoupeného na IČO se neřídí občanským zákoníkem, ale všeobecnými obchodními podmínkami dodavatele (v tomto případě Dotykačka ČR s.r.o.). Neplatí zde tedy spotřebitelská záruka 24 měsíců. Standardní záruční doba na novou dotykovou pokladnu a periferie je 1 rok od data nákupu. Pokud si od nás zakoupíte repasované zařízení, vztahuje se na něj záruka 6 měsíců od data nákupu.

V případě technických problémů lze kdykoliv využít naši nonstop technickou podporu. Pomoci vám také mohou podrobné textové a video manuály.

Záleží na velikosti provozu i na tom, jaké funkce budete využívat. Prohlédněte si přehledné srovnání funkcí a zvolte si nejvhodnější variantu pro vaše podnikání.