Jak dočasně vypnout evidování tržeb

V souvislosti s rozšířením onemocnění COVID-19 vyhlásila Vláda České republiky nouzový stav a dočasně pozastavila povinnost evidovat tržby bez ohledu na to, do které fáze evidence tržeb vaše podnikání spadá, a to do konce roku 2022.

Návod s postupem

Často kladené otázky v souvislosti s vypnutím EET v pokladně

Jak ovlivní dočasné vypnutí funkce evidence tržeb chod pokladny?

Nijak. Pokladna bude fungovat stejně jako dosud, pouze nebude odesílat tržby na servery Finanční správy. Stejně jako pokladna, tak budou fungovat i ostatní aplikace a vzdálená správa.

Musím dočasně přestat evidovat tržby?

Nemusíte, tržby můžete evidovat jako dosud. Pozastavení evidence je na Vašem rozhodnutí.

Kdy musím znovu začít evidovat tržby?

Prozatím je EET odloženo do 1. 1. 2023. Toto datum se však ještě může změnit.

Jak poté začnu znovu s evidencí tržeb?

Stejně jednoduše, jako jste provedli dočasné vypnutí elektronické evidence tržeb. 

Pokud budete potřebovat s dočasným vypnutím funkce EET pomoci, neváhejte a kontaktujte nás na infolince 221 221 331, která funguje NONSTOP.

Komentáře

Odeslat