V nejnovějším díle našeho podcastu jsme přivítali inspirativní hostku Karolínu Čumrikovou, šéfredaktorku projektu heyfomo.cz. Ponořili jsme se do jejích zkušeností ze zahraničí, přístupu k trendům a práci v médiu zaměřeném na Gen Z.
Vždycky mi přijde dobré, když si firma na to najme někoho mladého, protože když se snaží boomer dělat nové trendy, většinou to dělá špatně. Dát prostor mladým lidem a nesnažit se dělat vše seniorními marketéry je klíčem k úspěchu v online prostředí.
Během rozhovoru se Karolína s Lubošem dotkli mnoha témat, včetně mezigeneračních rozdílů, které se projevují v přístupu k práci i podnikání. Jako klíčový prvek dnešního marketingu a vedení týmů vidí autenticitu, která pomáhá budovat důvěru značky a podporuje otevřenou komunikaci v týmech. Karolína zdůraznila, že mladá generace zároveň přináší důležitá témata, jako je hledání rovnováhy mezi pracovním a osobním životem, což je téma, které stále více rezonuje napříč společností.
Na co dalšího se můžete těšit:
- Proč je TikTok nejvlivnější platformou pro mladé publikum.
- V čem jsou inspirativní zahraniční koncepty.
- Jak propojit digitální svět s reálným podnikáním.
- Jaké překážky stojí v cestě mladým podnikatelům.
Pokud nechcete, aby vám unikly novinky, praktické tipy a inspirace, sledujte nás na našich kanálech! Najdete nás na Spotify, Apple Podcast, YouTube a nově i na Instagramu a TikToku.