Jak můžete zvýšit ziskovost vašeho podnikání

Kdo by nechtěl mít úspěšnou firmu, která vydělává. Jak ale zjistit, které zboží jde na dračku a co naopak můžeme s klidným srdcem ze skladu vyškrtnout? Jde porovnat, která směna v restauraci je prodejně úspěšnější? Za vším stojí správně nastavené reporty, které zajistí dokonalý přehled nad vaším podnikáním, pomohou zvýšit jeho ziskovost a ušetří spoustu času a nervů.

Naučte se pracovat s čísly efektivně

Dotykačka má detailně propracované datové sestavy (reporty), které vám odpoví na všechny výše uvedené otázky. Ve Vzdálené správě si snadno sestavíte jednoduchou tabulku dle vámi zadaných kritérií (období, sazba DPH, konkrétní pobočka/pokladna/zaměstnanec, produkt, platební metoda atd.) a ihned vidíte, co vás zajímá. Jednotlivé sloupce si můžete libovolně upravovat, měnit jejich pořadí, přidávat nové hodnoty apod. Vše je variabilní a uživatelsky přívětivé, aby se vám se získanými údaji dobře pracovalo.
Podobných sestav můžete mít hned několik, podle toho, co zrovna potřebujete sledovat. Každou z nich si pojmenujete a snadno uložíte jako šablonu pro příště, bez nutnosti opětovné konfigurace. Samozřejmostí je také export v Excelu nebo ve formátech .csv a .pdf., což ocení např. vaše účetní. Takto můžete průběžně kontrolovat všechny faktory, které ovlivňují ziskovost vašeho podnikání a nastavit správně systém objednávek, cenovou politiku nebo vytížení jednotlivých směn. Pojďme si to ukázat na konkrétních příkladech.

Jak si vést přehled tržeb a dostat z něj maximum

To, co každého podnikatele zajímá nejvíce jsou pochopitelně tržby. Dotykačka umožňuje jejich filtrování nejen podle zadaného data, ale také podle konkrétních produktů a kategorií. Můžete tak velmi snadno zjistit, jaké zboží se prodává dobře a jaké je naopak potřeba podpořit např. slevovou akcí. Pro tyto účely může skvěle posloužit funkce Happy hours, kdy vám v určené hodiny pokladna automaticky sama zlevní konkrétní zboží, podle vašeho nastavení.
Pokud vás zajímá, který zaměstnanec, příp. která směna je prodejně úspěšnější, můžete si nastavit filtrování tržeb podle jednotlivých prodejců. Snadno tak nastavíte lepší systém odměňování a zvýšíte motivaci zaměstnanců. A tuto sestavu využijete také v případě, kdy na jedné pokladně pracuje více uživatelů, každý pod svým vlastním IČO, typicky např. v kadeřnictví.
Pro podnikatele s více pokladnami v rámci jedné provozovny, nabízí Dotykačka filtrování tržeb podle jednotlivých pokladen.

Noční můra jménem kontrolní hlášení

V České republice je kontrolní hlášení povinné od 1. ledna 2016 a slouží jako nástroj na odhalování daňových podvodů a efektivnější výběr daně. Obsah kontrolního hlášení vychází ze vzorového formuláře, jehož vyplnění je pro mnoho živnostníků noční můrou. Pokyny k vyplnění jsou dvacetistránkový román a někteří odborníci se shodují na tom, že kontrolní hlášení zatěžuje malé a střední podnikatele další byrokracií. S Dotykačkou získáte veškeré podklady pro kontrolní hlášení na pár kliknutí. Prodejní sestava filtruje tržby a počet vystavených dokladů za vámi vybrané časové období, podle sazby DPH i podle platební metody.

Vzdálená správa nabízí nespočet možností, jak dostat maximum důležitých dat, se kterými můžete následně pracovat. Abychom vám, našim zákazníkům, pomohli podnikat ještě efektivněji, připravujeme pro vás během léta a na podzim školení zdarma. Ukážeme vám podrobně jednotlivé sestavy a zodpovíme otázky, které vás nejvíce zajímají. Sledujte naše webové stránky a přihlaste se včas.

Komentáře

Odeslat