Rozvozové služby

Už žádné další tablety na baru

„Mít na každou rozvozovou službu vlastní tablet bylo šílené. Když nám přišly objednávky z různých systémů, museli jsme hledat, na který tablet nám objednávka vlastně přišla. Následně jsme každou přijatou objednávku přepisovali do Dotykačky.“

Díky naší integraci není potřeba žádné další hardwarové vybavení! Už nemusíte používat oddělené tablety pro každý objednávkový systém. Kompletní správu objednávek z Foodory, Woltu nebo Bolt food můžete provádět přímo ve Vzdálené správě. To vám ušetří nejen místo, ale i čas, který můžete věnovat samotnému provozu. 

Konec manuálnímu přepisování

„Spolupracujeme s více rozvozovými službami. Dřív jsme měli na každý systém jiný tablet a navíc jsme museli každou přijatou objednávku ručně přepisovat do Dotykačky, aby nám v kuchyni vyjel bon. Občas se obsluha nechtěně překlikla a nastal chaos, co kam vlastně patří.“

Už nemusíte každou objednávku ručně přepisovat do pokladny. Vše probíhá automaticky, od příjmu objednávky, přes její editaci, vydání kurýrovi až po přehledný report tržeb přijatých přes objednávkové systémy. Vše pohodlně, z jednoho místa, přímo ve vaší pokladně. To znamená méně chyb, méně stresu a více času pro vás a vaše zákazníky.

Chile y Limón
Praha
Integrace platforem jednoznačně pomáhá, zjednodušuje správu objednávek a šetří čas. Obsluha přijímá, potvrzuje a mění stav objednávek na jednom zařízení. Každý jeden tablet na pracovišti dříve představoval starost o dobíjení, opatrnost při manipulaci, úschovu. Jakoukoliv změnu v jídelním lístku musela obsluha zvlášť přepisovat v adminech každé platformy, stejně jako nedostupnost položek. Za náš provoz mohu potvrdit, že integrace přinesla pozitivní dopad při správě externích objednávek v každém směru.
Mária Extier
Majitelka
Azad kebab
Praha
Propojení Dotykačky s Boltem nám denně šetří hodně času. Máme několik poboček a dříve jsme na všech museli přepisovat objednávky z Boltu do Dotykačky. Díky tomu, že se objednávky objeví přímo v Dotykačce už také neděláme zbytečné chyby ve spěchu při zadání objednávky do pokladny. To je pro nás důležité i kvůli surovinám, jejichž množství na skladu musíme průběžně sledovat. Celkově je tedy práce s objednávkami výrazně rychlejší a efektivnější. Je to pro nás velký přínos a úspora času, který můžeme věnovat přípravě objednávek a kontaktu se zákazníky. Takže za nás velká spokojenost.
Azad kebab