Pokladní systém pro umělecké a kulturní organizace

25 000

UŽIVATELŮ

Výhody Dotykačky

Přijímejte bezkontaktní platby

Umožněte zákazníkům bezhotovostní platby, díky kterým se budou cítit v bezpečí nejen oni, ale také váš personál. Z nabídky lze využít Dotykačku Platební, která je pokladnou, platebním terminálem, tiskárnou účtenek a mobilním číšníkem v jednom. Ušetříte tak za několik zařízení najednou.

Spravujte své podnikání odkudkoliv

Mějte neustále a odkudkoliv přehled o tom, jak se vaší kulturní organizaci daří a co vše se v pokladně děje. Využijte přínos analytických nástrojů, které vám ukážou podrobné grafy a tabulky pohybů tržeb, skladů nebo třeba různé úkony zaměstnanců.

Vyjádřete zákazníkům své díky

Nabídněte zákazníkům věrnostní program, ve kterém získají za každý uskutečněný nákup body. Ty pak mohou využít na výběr odměn, třeba jeden extra vstup zdarma.

Dejte rezervacím řád

Rezervační systém vám přinese perfektní přehled nad všemi rezervacemi. Budete přesně vědět, na kterou hodinu zákazník přijde, jak dlouho se zdrží, nebo například co přesně bude předmětem jeho návštěvy.

Pořiďte si dalšího pomocníka do své organizace

Pokladny od Dotykačky jsou snadno ovladatelné a intuitivní. Zprovozníte je do pár minut a v případě jakéhokoliv problému vám pomůže nonstop technická podpora. Nad svou organizací budete mít přehled kdykoliv a odkudkoliv a to díky Vzdálené správě. Ta vám ukáže podrobná data prostřednictvím analytických nástrojů.

Ohlasy zákazníků

designSUPERMARKET
Praha
„V minulých letech jsme pořádali designSUPERMARKET s tužkou a papírem v ruce. Letošní ročník jsme se rozhodli vsadit na jistotu a pořídit si něco "modernějšího". Volba padla na společnost Dotykačka, která nám byla doporučena od jedné z organizátorky. Ráda bych tímto jménem celého festivalu MOC poděkovala za Dotykačku. Všem nám moc usnadnila práci. Její jednoduché a intuitivní ovládání je velikou výhodou. Navíc se skvělým servisem a instruktáží předem. Bylo to bezva!“
Natálie Krausová
produkční
Ex Post – kulturní centrum
Praha
„Hledali jsme pro naše kultruní centrum adekvátní řešení pokladny. Náš galerijní pop-up obchod bývá v provozu nárazově, nepotřebovali jsme tedy žádné robustní řešení, ale vlastnosti profesionálních aplikací jako je on-line editace zboží potřeba byla. Díky Dotykačce máme i skvělý přehled o tom, kolik dětí měsíčně absolvuje naše výtvarné vzdělávací kurzy, a to nám dělá radost. Dotykačka byla adekvátní volbou splňující všechny naše potřeby – snadnou obsluhu pro často měnící se personál, přehlednost a technickou stabilitu.“
Prokop Bartoníček
provozní
Reklamní agentura NoGup
Praha
„Máme 4 MOBILNÍ Dotykačky, používáme všechny na 100% a jsme s Dotykačkou velice spokojeni. Zařízení používáme na muzikálech Ať žijí duchové, Rocky a Mamma Mia! Pokladna má jednoduché ovládání, přehlednou nabídku produktů i statistiky na internetových stránkách (Vzdálená správa)“
Tomáš Špůr
provozní manager
Event agency
Bratislava
„S vašimi pokladňami sa pracovalo na našej akcii bezchybne. Inštalácia bola jednoduchá (kasa, tlačiareň, router), nastavenie samotnej pokladne bolo rýchle a ľahké (porovnávam to s pokladňami na SR, kde ten postup je oveľa zložitejší) a počas akcie nenastal žiadny problém. Zabudli sme nahodiť ešte do ponuky nealko pivo, dohodil som ho tam a veľmi ma potešilo, že všetky pokladne sú spárované , čiže mal som to hneď uložené v každej pokladni na všetkých baroch. Barmanom bolo vysvetlené ako majú blokovať na pokladni a celý postup pochopili veľmi rýchlo, je to naozaj jednoduchý a dobrý systém.“
Marian Žilinek
Event manager
Wild Diana
„Měla jsem zapůjčenou mobilní verzi Dotykačky pro prodej mé knihy na stánku. Co k tomu říct? Fungovalo to. Nevím jak a proč, protože i když chápu teorii, tak v praktických krocích naprosto tápu, ale to bylo na celém pronájmu to nejlepší. Řekli mi, co přesně potřebuji (a byli mi to dokonce schopni vysvětlit i "česky"), pak to celé nastavili (i přes to, že jsem jim to zapomenutím hesla moc neusnadnila) a vysvětlili jak aplikace funguje (což byla chvilička, protože ta aplikace je vážně jednoduchá). To všechno s úsměvem a maximální snahou vyhovět tomu, co potřebuji. S Dotykačkou bylo celé zapůjčení a uvedení do provozu opravdu snadné, rychlé a hlavně bezproblémové! Takže za mě určitě vřele doporučuji!“
Diana Průšová
spisovatelka/umělkyně
Velký sál Lucerny
Praha
„Hlavním kritériem pro výběr pokladny byla spolehlivost, jednoduchost a rychlost celého systému, který musí během akce v krátkém čase bez problémů odbavit stovky až tisíce návštěvníků. Dotykačka úspěšně vyvrátila obavy z dlouhých front a zbytečného zdržování. Dosud jsme nezaznamenali větší technické potíže, které by ohrozily provoz nějaké akce. Pro všechny případy máme jednu pokladnu určenou jako náhradní. Jelikož nepotřebujeme vést skladové hospodářství, vystačíme si s licencí SNADNO na všech zařízeních. V celé budově je umístěno celkem 17 pokladen – 11 pevných, které jsou po dvojicích rozmístěné na hlavních barech a ve výčepu a 6 mobilních pro obsluhu mezi diváky na nápojových vozících. Oceňujeme možnost Vzdálené správy, kterou využíváme pro nastavení nových produktů, pro jejich úpravu a synchronizaci s ostatními pokladnami. Používáme sofistikované dělení kategorií a položek, jelikož nabízený sortiment se na jednotlivých prodejních místech liší. Přínosem jsou také pravidelná školení. Dotykačku můžeme určitě doporučit.“
Tomáš Vodrážka
provozní
CHILLárna
Brno
„Na základě kladných hodnocení jsme si vybrali spolehlivý pokladní systém od Dotykačky. Lidi jsou u nás neustále v pohybu, funguje systém objednávání a platby přímo na baru, kde máme 8“ tablet s 80 mm tiskárnou a bezdrátový platební terminál. Používáme licenci SNADNO a celý systém si velmi chválíme. Za celou dobu jsme se nesetkali s žádným technickým problémem, vše funguje, jak má. Přestože se provozovna nachází ve sklepních prostorách, nemáme žádný problém se signálem. Dotykačku můžeme 100 % doporučit.“
Michal Bejček
provozní

Vybráno pro vás

NAPLNO
Vhodné pro rostoucí podnikání, více provozoven, jeden či více skladů, restaurace se zahrádkou.
Užitečné funkce:
  • Dárkové poukazy, vouchery
  • Rezervační systém
  • Inventura
  • Inventura
  • Export dat pro účetní systémy
  • Napojení na kamerový systém
Nonstop technická podpora
Platební terminál výhodně
Vzdálená správa
Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby.
+
Zákaznická karta určená pro věrnostní program, evidenci objednávek, zaměstnanců nebo dalších vstupů prostřednictvím čárového a QR kódu.

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6"
 
13 990 
Předplatné NAPLNO
8 316 
Pronájem platebního terminálu
Měsíční obrat plateb kartou:
Zákaznické karty s čárovým kódem
10 

Celkem
22 316 
Vybrat jinou kombinaci
Přidat do košíku
Nestačí?
NEOMEZENĚ
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou.
Typicky řešíte
  • Sdílení pokladny s kolegy
  • Práce s dárkovými poukazy
  • Inventura a účetnictví
  • Slevové akce
  • Zabezpečení prodejny
Bonus 3 000 Kč za přechod od konkurence
30 dní na vyzkoušení aplikace zdarma
Nonstop zákaznická podpora včetně svátků
25 000 spokojených zákazníků

Často kladené otázky

Výběr pokladny vždy záleží na velikosti provozu a jeho potřebách. Pokud vlastníte menší provozovnu s minimem místa, ve které probíhá především výroba, hodit se vám bude jedno z našich odolných mobilních zařízení – Dotykačka MOBILNÍ. Jestli máte provozovnu spojenou také s prodejnou či kavárnou, oceníte nejen mobilní řešení, ale také ta stabilní, jako je například Dotykačka UNIVERZÁLNÍ nebo Dotykačka KOMPLETNÍ.

Ano, hotelový systém akceptuje bezkontaktní platby. Platební terminály získáte za velmi výhodných podmínek a navíc vám pomohou zvýšit obrat o 12-18 % v porovnání s příjmem pouze hotovosti.

V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.

Záleží na velikosti provozu i na tom, jaké funkce budete využívat. Prohlédněte si přehledné srovnání funkcí a zvolte si nejvhodnější variantu pro vaše podnikání.

Ano. Faktury můžete velmi jednoduše zaplatit online prostřednictvím zabezpečené platební brány.