Pokladní systém pro pekárny, cukrárny a řeznictví

25 000

UŽIVATELŮ

Výhody Dotykačky

Mějte své zboží pod kontrolou

Díky Skladovému systému zajistíte ve svých skladech plynulý chod a povedete je opravdu s přehledem. A co váš segment jistě ocení? Tvorbu receptur, která vám při výrobě jednoho produktu z více surovin automaticky odečete ze skladu všechny použité ingredience.

Dejte svým zakázkám řád

Rezervační systém vám přinese perfektní přehled nad všemi objednávkami zákazníků. Budete přesně vědět, na kterou hodinu je potřeba zakázku připravit, kdo si ji má vyzvednout a do poznámky můžete uvést také obsah celé objednávky.

Přijímejte bezkontaktní platby

Umožněte zákazníkům bezhotovostní platby, díky kterým se budou cítit v bezpečí nejen oni, ale také váš personál. Z nabídky lze využít Dotykačku Platební, která je pokladnou, platebním terminálem, tiskárnou účtenek a mobilním číšníkem v jednom. Ušetříte tak za několik zařízení najednou.

Vyjádřete zákazníkům své díky

Nabídněte zákazníkům věrnostní program, ve kterém získají za každý uskutečněný nákup body. Ty pak mohou využít na výběr odměn, třeba dortík nebo krkovici zdarma.

Pořiďte si do své provozovny dalšího pracanta

Pokladny od Dotykačky jsou intuitivní a snadno ovladatelné. Zprovozníte je do pár minut a v případě jakéhokoliv problému vám pomůže nonstop technická podpora. Nad svým provozem budete mít dohled kdykoliv a odkudkoliv díky Vzdálené správě. Ta vám ukáže podrobná data prostřednictvím analytických nástrojů.

Ohlasy zákazníků

Carlini
Brno
Když jsme po eshopu otevírali kamennou prodejnu, najednou jsme se setkali s problémem duplicitního skladu. Párkrát se nám stalo, že jsme museli objednávku klienta refundovat, protože se položka ve stejném čase prodala na eshopu i na prodejně. Tento velký problém nám pomohla vyřešit aplikace od Dotykačky. Díky ní máme sklady velmi jednoduše synchronizované, nemusíme je upravovat ručně a hlavně nemusíme myslet na to, zda jsou položky na prodejně ještě k dispozici nebo ne. Vše je přehledné a srozumitelné, navíc instalace i uživatelské rozhraní jsou opravdu jednoduché.
Michaela Carlini
spolumajitelka
Café au Chat Noir
České Budějovice
„Již od začátku podnikání máme jasně rozdělené role. Kuchyně je královstvím manželky, zatímco o bar a přípravu kávy se starám já. Fungujeme na dvě IČ, která jsou vyznačena u jednotlivých položek v nabídkovém listu. Jelikož na toto náš původní pokladní systém nebyl připravený a nevyhovoval ani finančně, rozhodli jsme se přejít na Dotykačku. Díky možnosti evidence v pověření šetříme náklady, protože si vystačíme s jedním zařízením. S technickými problémy se nepotýkáme a Dotykačku můžeme vřele doporučit. Že vše funguje tak jak má, potvrdila i kontrola z finanční správy, která naši kavárnu navštívila v rámci kontrolního nákupu. Při výběru pro nás byla rozhodující cena. Jsme malý podnik, musíme si hlídat náklady. V kavárně jsme jen s manželkou, máme malý sklad a nevyužíváme ani prodejní reporty a další různé analýzy. Vystačíme si ze základními funkcemi, proto je pro nás přínosem nízký tarif nebo možnost slevy za dlouhodobé předplatné.“
Pavel Teska
majitel a provozní
Mansson's Bakery
Praha
„Při výběru pokladního systému bylo důležité uvědomit si, co přesně od něj očekávat. Jsou totiž úplně základní řešení, která řeší vyloženě evidenci tržeb a nic víc. Jiná řešení toho zase umí tolik, že bych v pekárně našich rozměrů neměl možnost všechny funkce využít. Uvítal jsem, že jsem si mohl v showroomu společnosti Dotykačka prohlédnout jednotlivá řešení. Oceňuji i to, že poskytují 24 hodinovou technickou podporu pro případ, že by se vyskytl jakýkoliv problém. Na Dotykačce se mi líbí, že ji mohu využít i k lepší kontrole a efektivnějšímu řízení celého podnikání. Umožňuje propojení s účetnictvím a skladovým hospodářstvím, což je rozhodně cenný benefit. Také se mi líbí, že je možné pokladnu obsluhovat i vzdáleně a získávat z ní nejrůznější analýzy pro reporty. V rámci každodenního chodu kavárny zase ocením funkce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů či možnost nastavení happy hours, kdy automaticky platí výhodnější ceny a obsluha nikde nemusí nic složitě zadávat. Pochopitelně je pro mě zásadní, že je celý systém jednoduchý a intuitivní a snadno se s ním pracuje.“
Lars Mansson
majitel

Vybráno pro vás

NAPLNO
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou.
Užitečné funkce:
  • Naskladňování z el. dodacích listů
  • Export dat pro účetní systémy
  • Věrnostní program
  • EAN, PLU a vážený kód
  • Různé platební metody
  • Napojení na kamerový systém
Technická podpora 24/7
Vzdálená správa
Platební terminál výhodně
Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby.
+
Obchodní váha s výpočtem ceny do 6 kg v nízkém provedení s provozem na baterii i ze sítě.

Roční předplatné licence NAPLNO
 
9612 Kč
Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6"
 
13990 Kč
Váha 3/6 kg, 1/2 g s LCD se stativem
 
5990 Kč

Celkem
29 592 
Přidat do košíku
Nestačí?
NEOMEZENĚ
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou
Typicky řešíte
  • Přehled skladových zásob
  • Reporty pro účetnictví
  • Odměny pro stálé zákazníky
  • Vážené zboží
  • Platba elektronickými stravenkami
  • Zabezpečení prodejny
Bonus 3 000 Kč za přechod od konkurence
Sleva 30 % při předplatném licence na 3 roky
25 000 spokojených zákazníků
Nonstop zákaznická podpora včetně svátků

Často kladené otázky

Výběr pokladny vždy záleží na velikosti provozu a jeho potřebách. Pokud vlastníte menší provozovnu s minimem místa, ve které probíhá především výroba, hodit se vám bude jedno z našich odolných mobilních zařízení – Dotykačka MOBILNÍ či Dotykačka PLATEBNÍ. Jestli máte provozovnu spojenou také s prodejnou či kavárnou, oceníte nejen mobilní řešení, ale také ta stabilní, jako je například Dotykačka UNIVERZÁLNÍ nebo Dotykačka KOMPLETNÍ.

Záleží na velikosti provozu i na tom, jaké funkce budete využívat. Prohlédněte si přehledné srovnání funkcí a zvolte si nejvhodnější variantu pro vaše podnikání.

Ano, hotelový systém akceptuje bezkontaktní platby. Platební terminály získáte za velmi výhodných podmínek a navíc vám pomohou zvýšit obrat o 12-18 % v porovnání s příjmem pouze hotovosti.

Jednoduše všechny, které potřebují tvořit rezervace. Může se tedy jednat jak o gastro provoz, tak také o různé typy služeb, při kterých se objednává klient na určitý čas.