





25 000
UŽIVATELŮ
25 000
UŽIVATELŮ
Přijímejte rezervace rychle a jednoduše
Součástí pokladního systému pro fitcentra a posilovny je Rezervační systém zdarma, který umožní snadné a rychlé přijímání rezervací, jejich editaci nebo zrušení. Vše online a bez zbytečného papírování.
Přilákejte další zákazníky
Nabídněte stávajícím zákazníkům zajímavý Věrnostní program nebo dárkové poukazy. Zajistíte si tak jejich opakovanou návštěvu a na základě doporučení k vám mohou přivést i své přátele nebo známé, a tím získáte nové zákazníky.
Rozšiřte platební možnosti
Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty nebo platby pomocí chytrých hodinek či mobilního telefonu.
Návody zdarma a technická podpora 24/7
Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.
Pokladní systém pro fitcentra a posilovny je rychlý, spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží a služby, umožní vám snadnou práci se zákaznickými účty, dárkovými poukazy, přehledné řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv.
Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.
Ano, hotelový systém akceptuje bezkontaktní platby. Platební terminály získáte za velmi výhodných podmínek a navíc vám pomohou zvýšit obrat o 12-18 % v porovnání s příjmem pouze hotovosti.
Jednoduše všechny, které potřebují tvořit rezervace. Může se tedy jednat jak o gastro provoz, tak také o různé typy služeb, při kterých se objednává klient na určitý čas.
V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.