Pokladní systém pro farmáře a výrobce

25 000

UŽIVATELŮ

Výhody Dotykačky

Přijímejte bezkontaktní platby

Umožněte zákazníkům bezhotovostní platby, díky kterým se budou cítit v bezpečí nejen oni, ale také vy a váš personál. Z nabídky lze využít Dotykačku Platební, která je pokladnou, platebním terminálem, tiskárnou účtenek a mobilním číšníkem v jednom. Ušetříte tak za několik zařízení najednou.

Mějte své zboží pod kontrolou

Díky Skladovému systému zajistíte ve svých skladech plynulý chod a povedete je opravdu s přehledem. Všechny své zásoby najdete na jednom místě včetně jejich aktuálního množství. Provádět můžete jak hromadné, tak částečné inventury, nebo třeba odtěžování skladu.

Spravujte své podnikání odkudkoliv

Mějte neustále a odkudkoliv přehled o tom, jak se vaší službě daří a co vše se v pokladně děje. Využijte přínos analytických nástrojů, které vám ukážou podrobné grafy a tabulky pohybů tržeb, skladů nebo třeba různé úkony zaměstnanců.

Pořiďte si další pomocníky k pokladně

Vyberte si doplňující příslušenství ke své pokladně. Může se jednat o čtečku čárových kódů, jenž rychle načte sortiment, nebo třeba váhu pro přesné určení hmotnosti zboží. V hotovosti vám zase udělá pořádek uzamykatelná pokladní zásuvka.

Pořiďte si správného pomocníka

Pokladny od Dotykačky jsou snadno ovladatelné a odolné i v náročnějších podmínkách. Zprovozníte je do pár minut a v případě jakéhokoliv problému vám pomůže nonstop technická podpora. Nad svým provozem budete mít přehled kdykoliv a odkudkoliv a to díky Vzdálené správě. Ta vám ukáže podrobná data prostřednictvím analytických nástrojů.

Ohlasy zákazníků

Mansson's Bakery
Praha
„Při výběru pokladního systému bylo důležité uvědomit si, co přesně od něj očekávat. Jsou totiž úplně základní řešení, která řeší vyloženě evidenci tržeb a nic víc. Jiná řešení toho zase umí tolik, že bych v pekárně našich rozměrů neměl možnost všechny funkce využít. Uvítal jsem, že jsem si mohl v showroomu společnosti Dotykačka prohlédnout jednotlivá řešení. Oceňuji i to, že poskytují 24 hodinovou technickou podporu pro případ, že by se vyskytl jakýkoliv problém. Na Dotykačce se mi líbí, že ji mohu využít i k lepší kontrole a efektivnějšímu řízení celého podnikání. Umožňuje propojení s účetnictvím a skladovým hospodářstvím, což je rozhodně cenný benefit. Také se mi líbí, že je možné pokladnu obsluhovat i vzdáleně a získávat z ní nejrůznější analýzy pro reporty. V rámci každodenního chodu kavárny zase ocením funkce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů či možnost nastavení happy hours, kdy automaticky platí výhodnější ceny a obsluha nikde nemusí nic složitě zadávat. Pochopitelně je pro mě zásadní, že je celý systém jednoduchý a intuitivní a snadno se s ním pracuje.“
Lars Mansson
majitel
Fresh Greek
Praha
„Na všech pobočkách používáme pokladní systém Dotykačka, momentálně máme čtyři pokladny včetně platebních terminálů a zákaznických displejů. Používáme základní funkce licence Snadno, chválíme zejména dostupnost technické podpory a chystáme se Dotykačku používat v budoucnu v každé další otevřené provozovně. Systém hodnotíme jako velmi jednoduchý, spolehlivý a intuitivní na ovládání a celkově jsme velmi spokojení.“
Petr Kuchár
majitel a provozní

Vybráno pro vás

NAPLNO
Vhodné pro rostoucí podnikání, více provozoven, jeden či více skladů, restaurace se zahrádkou.
Užitečné funkce:
  • Přehled tržeb v pokladně
  • Přehled stavů a správa skladů
  • Happy Hours
  • Provádění inventur
  • Napojení na kamerový systém NetRex
  • Podpora platebních terminálů
Podpora, na kterou se můžete spolehnout
Funguje i při výpadku internetu
Snadná práce s účty a pokladnou
Dotykačka KOMPLETNÍ 14″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby.
+
Obchodní váha s výpočtem ceny do 6 kg v nízkém provedení s provozem na baterii i ze sítě.

Roční předplatné licence NAPLNO
7080 Kč 
6372 Kč
Dotykačka KOMPLETNÍ 14"
 
9990 Kč
Váha 3/6 kg, 1/2 g s LCD se stativem
 
5990 Kč

Celkem
22 352 
Přidat do košíku
Nestačí?
NEOMEZENĚ
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou.
Typicky řešíte
  • Více prodejců na jedné pokladně
  • Mobilní terminál / číšník
  • Docházková evidence zaměstnanců
  • Odtěžování skladu
  • Rezervační systém stolů, pokojů, služeb
  • Export dat pro účetní systémy
Bonus 3 000 Kč za přechod od konkurence
Sleva 30 % při předplatném licence na 3 roky
25 000 spokojených zákazníků
Nonstop zákaznická podpora včetně svátků

Často kladené otázky

Pokud trávíte pracovní dobu na nohou nebo u zákazníka, bude pro vás vhodným řešením Dotykačka MOBILNÍ se zabudovanou tiskárnou  nebo Dotykačka PLATEBNÍ, která obsahuje navíc také platební terminál. Jestli dáváte přednost klasické stabilní pokladně, kterou můžete postavit na stůl či do většího stánku, vybrat si můžete například  Dotykačku UNIVERZÁLNÍ a Dokačku KOMPLETNÍ.

U výběru licence záleží především na tom, jaké funkce pro svůj provoz opravdu potřebujete a bez kterých se obejdete. Podívejte se na přehledný výčet funkcí, kde se ke každé funkci dozvíte také potřebný typ licence.

V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.

Záruční podmínky u zboží zakoupeného na IČO se neřídí občanským zákoníkem, ale všeobecnými obchodními podmínkami dodavatele (v tomto případě Dotykačka ČR s.r.o.). Neplatí zde tedy spotřebitelská záruka 24 měsíců. Standardní záruční doba na novou dotykovou pokladnu a periferie je 1 rok od data nákupu. Pokud si od nás zakoupíte repasované zařízení, vztahuje se na něj záruka 6 měsíců od data nákupu.