Pokladní systém pro farmáře a výrobce

25 000

UŽIVATELŮ

Výhody Dotykačky

Přijímejte bezkontaktní platby

Umožněte zákazníkům bezhotovostní platby, díky kterým se budou cítit v bezpečí nejen oni, ale také vy a váš personál. Z nabídky lze využít Dotykačku Platební, která je pokladnou, platebním terminálem, tiskárnou účtenek a mobilním číšníkem v jednom. Ušetříte tak za několik zařízení najednou.

Mějte své zboží pod kontrolou

Díky Skladovému systému zajistíte ve svých skladech plynulý chod a povedete je opravdu s přehledem. Všechny své zásoby najdete na jednom místě včetně jejich aktuálního množství. Provádět můžete jak hromadné, tak částečné inventury, nebo třeba odtěžování skladu.

Spravujte své podnikání odkudkoliv

Mějte neustále a odkudkoliv přehled o tom, jak se vaší službě daří a co vše se v pokladně děje. Využijte přínos analytických nástrojů, které vám ukážou podrobné grafy a tabulky pohybů tržeb, skladů nebo třeba různé úkony zaměstnanců.

Pořiďte si další pomocníky k pokladně

Vyberte si doplňující příslušenství ke své pokladně. Může se jednat o čtečku čárových kódů, jenž rychle načte sortiment, nebo třeba váhu pro přesné určení hmotnosti zboží. V hotovosti vám zase udělá pořádek uzamykatelná pokladní zásuvka.

Pořiďte si správného pomocníka

Pokladny od Dotykačky jsou snadno ovladatelné a odolné i v náročnějších podmínkách. Zprovozníte je do pár minut a v případě jakéhokoliv problému vám pomůže nonstop technická podpora. Nad svým provozem budete mít přehled kdykoliv a odkudkoliv a to díky Vzdálené správě. Ta vám ukáže podrobná data prostřednictvím analytických nástrojů.

Ohlasy zákazníků

Carlini
Brno
Když jsme po eshopu otevírali kamennou prodejnu, najednou jsme se setkali s problémem duplicitního skladu. Párkrát se nám stalo, že jsme museli objednávku klienta refundovat, protože se položka ve stejném čase prodala na eshopu i na prodejně. Tento velký problém nám pomohla vyřešit aplikace od Dotykačky. Díky ní máme sklady velmi jednoduše synchronizované, nemusíme je upravovat ručně a hlavně nemusíme myslet na to, zda jsou položky na prodejně ještě k dispozici nebo ne. Vše je přehledné a srozumitelné, navíc instalace i uživatelské rozhraní jsou opravdu jednoduché.
Michaela Carlini
spolumajitelka
designSUPERMARKET
Praha
„V minulých letech jsme pořádali designSUPERMARKET s tužkou a papírem v ruce. Letošní ročník jsme se rozhodli vsadit na jistotu a pořídit si něco "modernějšího". Volba padla na společnost Dotykačka, která nám byla doporučena od jedné z organizátorky. Ráda bych tímto jménem celého festivalu MOC poděkovala za Dotykačku. Všem nám moc usnadnila práci. Její jednoduché a intuitivní ovládání je velikou výhodou. Navíc se skvělým servisem a instruktáží předem. Bylo to bezva!“
Natálie Krausová
produkční
Wild Diana
„Měla jsem zapůjčenou mobilní verzi Dotykačky pro prodej mé knihy na stánku. Co k tomu říct? Fungovalo to. Nevím jak a proč, protože i když chápu teorii, tak v praktických krocích naprosto tápu, ale to bylo na celém pronájmu to nejlepší. Řekli mi, co přesně potřebuji (a byli mi to dokonce schopni vysvětlit i "česky"), pak to celé nastavili (i přes to, že jsem jim to zapomenutím hesla moc neusnadnila) a vysvětlili jak aplikace funguje (což byla chvilička, protože ta aplikace je vážně jednoduchá). To všechno s úsměvem a maximální snahou vyhovět tomu, co potřebuji. S Dotykačkou bylo celé zapůjčení a uvedení do provozu opravdu snadné, rychlé a hlavně bezproblémové! Takže za mě určitě vřele doporučuji!“
Diana Průšová
spisovatelka/umělkyně
Spirit Beads
Praha
„Dotykačku používáme v našem obchůdku pro prodej oblečení firmy NoBoss a také pro Spirit beads, kde skrz Dotykačku prodáváme naše náramky a náhrdelníky. I když jsem byla na začátku opravdu nešťastná, že budu muset mít nějaký pokladní systém, musím říct že jsem s Dotykačkou spokojená v mnoha ohledech. Nejsem moc technický typ tak jsem se toho bála, ale ovládání je opravdu snadné. Nasklaňování zboží je velmi jednoduché a konečně mám přehled o stavu skladu. Díky velmi detailním reportům prodejů mám daleko větší přehled, který z výrobků daný týden nebo měsíc právě nejvíce prodáváme. Velmi často cestuji do zahraničí a díky Vzdálené správě mám pocit, že jsem stále v obchůdku a mám přehled o prodejích. Skvělé jsou i souhrnné reporty pro účetní. Oceňuji lehké nastavení slev nebo storno dokladů a super zákaznický servis kdy chlapci na help lince jsou vždy velmi ochotní. Za mě musím pokladní systém Dotykačka opravdu jen doporučit.“
Jarmila Vančurová
majitelka
Ozdoba CZ
Praha, Kladno
„Používáme pokladní systém Dotykačka na tří ze čtyř našich poboček prozatím formou pronájmu a jsme velmi spokojení. Do budoucna si pokladnu určitě zakoupíme. Všude máme kompletní sadu, obsahující mimo jiné i pokladní zásuvku a čtečku čárových kódů, která nám velmi usnadňuje práci vzhledem k velkému množství prodejních položek. Tuto sadu jsme ještě rozšířili o platební terminály a na smíchovské pobočce využíváme také zákaznický displej a aplikaci Masterpass, která nám umožňuje přijímat mobilní platby. Všude máme licenci NAPLNO se skladovým hospodářstvím. Oceňujeme možnost Vzdálené správy i jednoduchost celé aplikace, s níž se rychle naučili pracovat i naši brigádnici, kteří na stáncích prodávají. Velmi chválíme skvělý support a výbornou dovolatelnost na linku technické podpory i o víkendech. Neřešili jsme dosud žádné technické problémy. Zúčastnil jsem se i školení pro zákazníky zdarma a Dotykačku můžu opravdu vřele doporučit.“
Richard Walitza
provozní
Laura Coffee
Ostrava
„S Dotykačkou jsme spokojení od samého začátku. Objednávka byla doručena v termínu, zásilka dorazila v nepoškozeném balení a obsah byl kompletní. Komunikace s operátory na infolince je vždy příjemná a profesionální. Aplikace Dotykačka je uživatelsky přehledná, jednoduchá a spolehlivá. Cena za software je přiměřená a odpovídá poskytovaným funkcím a službám. Kladně hodnotím služby, jako např. aktualizace, zapůjčení náhradního zařízení zdarma nebo možnost pozastavení licence mimo sezónu. Technická podpora je dostupná, její pracovníci jsou ochotní a pomohli mi s řešením problému. Navíc mě pravidelně informují o novinkách a změnách v aplikaci.“
Ivo Ptáčník
majitel, jednatel

Vybráno pro vás

NAPLNO
Vhodné pro rostoucí podnikání, více provozoven, jeden či více skladů, restaurace se zahrádkou.
Užitečné funkce:
  • Naskladňování z el. dodacích listů
  • Export dat pro účetní systémy
  • Věrnostní program
  • Věrnostní program
  • EAN, PLU a vážený kód
  • Napojení na kamerový systém
Nonstop technická podpora
Platební terminál výhodně
Vzdálená správa
Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby.
+
Obchodní váha s výpočtem ceny do 15 kg se zákaznickým displejem na stopce s provozem na akumulátor i ze sítě.

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6"
 
13 990 
Předplatné NAPLNO
8 316 
Pronájem platebního terminálu
Měsíční obrat plateb kartou:
Váha 6/15 kg, 2/5 g s LCD se stativem
6 490 

Celkem
28 796 
Vybrat jinou kombinaci
Přidat do košíku
Nestačí?
NEOMEZENĚ
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou.
Typicky řešíte
  • Přehled skladových zásob
  • Reporty pro účetnictví
  • Odměny pro stálé zákazníky
  • Vážené zboží
  • Platba elektronickými stravenkami
Bonus 3 000 Kč za přechod od konkurence
30 dní na vyzkoušení aplikace zdarma
Nonstop zákaznická podpora včetně svátků
25 000 spokojených zákazníků

Často kladené otázky

Pokud trávíte pracovní dobu na nohou nebo u zákazníka, bude pro vás vhodným řešením Dotykačka MOBILNÍ se zabudovanou tiskárnou. Jestli dáváte přednost klasické stabilní pokladně, kterou můžete postavit na stůl či do většího stánku, vybrat si můžete například  Dotykačku UNIVERZÁLNÍ a Dokačku KOMPLETNÍ.

U výběru licence záleží především na tom, jaké funkce pro svůj provoz opravdu potřebujete a bez kterých se obejdete. Podívejte se na přehledný výčet funkcí, kde se ke každé funkci dozvíte také potřebný typ licence.

V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.

Záruční podmínky u zboží zakoupeného na IČO se neřídí občanským zákoníkem, ale všeobecnými obchodními podmínkami dodavatele (v tomto případě Dotykačka ČR s.r.o.). Neplatí zde tedy spotřebitelská záruka 24 měsíců. Standardní záruční doba na novou dotykovou pokladnu a periferie je 1 rok od data nákupu. Pokud si od nás zakoupíte repasované zařízení, vztahuje se na něj záruka 6 měsíců od data nákupu.