25 000
UŽIVATELŮ
25 000
UŽIVATELŮ
Přijímejte bezkontaktní platby
Umožněte zákazníkům bezhotovostní platby, díky kterým se budou cítit v bezpečí nejen oni, ale také vy a váš personál. Z nabídky lze využít Dotykačku Platební, která je pokladnou, platebním terminálem, tiskárnou účtenek a mobilním číšníkem v jednom. Ušetříte tak za několik zařízení najednou.
Mějte své zboží pod kontrolou
Díky Skladovému systému zajistíte ve svých skladech plynulý chod a povedete je opravdu s přehledem. Všechny své zásoby najdete na jednom místě včetně jejich aktuálního množství. Provádět můžete jak hromadné, tak částečné inventury, nebo třeba odtěžování skladu.
Spravujte své podnikání odkudkoliv
Mějte neustále a odkudkoliv přehled o tom, jak se vaší službě daří a co vše se v pokladně děje. Využijte přínos analytických nástrojů, které vám ukážou podrobné grafy a tabulky pohybů tržeb, skladů nebo třeba různé úkony zaměstnanců.
Pořiďte si další pomocníky k pokladně
Vyberte si doplňující příslušenství ke své pokladně. Může se jednat o čtečku čárových kódů, jenž rychle načte sortiment, nebo třeba váhu pro přesné určení hmotnosti zboží. V hotovosti vám zase udělá pořádek uzamykatelná pokladní zásuvka.
Pokladny od Dotykačky jsou snadno ovladatelné a odolné i v náročnějších podmínkách. Zprovozníte je do pár minut a v případě jakéhokoliv problému vám pomůže nonstop technická podpora. Nad svým provozem budete mít přehled kdykoliv a odkudkoliv a to díky Vzdálené správě. Ta vám ukáže podrobná data prostřednictvím analytických nástrojů.
Pokud trávíte pracovní dobu na nohou nebo u zákazníka, bude pro vás vhodným řešením Dotykačka MOBILNÍ se zabudovanou tiskárnou. Jestli dáváte přednost klasické stabilní pokladně, kterou můžete postavit na stůl či do většího stánku, vybrat si můžete například Dotykačku UNIVERZÁLNÍ a Dokačku KOMPLETNÍ.
U výběru licence záleží především na tom, jaké funkce pro svůj provoz opravdu potřebujete a bez kterých se obejdete. Podívejte se na přehledný výčet funkcí, kde se ke každé funkci dozvíte také potřebný typ licence.
V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.
Záruční podmínky u zboží zakoupeného na IČO se neřídí občanským zákoníkem, ale všeobecnými obchodními podmínkami dodavatele (v tomto případě Dotykačka ČR s.r.o.). Neplatí zde tedy spotřebitelská záruka 24 měsíců. Standardní záruční doba na novou dotykovou pokladnu a periferie je 1 rok od data nákupu. Pokud si od nás zakoupíte repasované zařízení, vztahuje se na něj záruka 6 měsíců od data nákupu.