Pokladní systém pro bistro

25 000

UŽIVATELŮ

Spolehlivý partner pro stánky rychlého občerstvení

Vytvořte si denní menu

Ve Vzdálené správě si snadno vytvoříte denní nebo týdenní menu, které můžete vyvěsit na vaše webové stránky, sociální sítě nebo přímo k výdejnímu okénku. Vybírat můžete buď z produktů v pokladně, nebo si vytvoříte produkt nový.

Nabízejte jídlo na váhu

Pokladní systém pro bistro umožňuje rychlý prodej vážené zboží díky používání tár včetně jejich uchování v paměti pro opakované použití. Od zadané váhy zboží pak bude automaticky odečtena váha obalu (talíř, miska, box).

Přijímejte všechny typy plateb

Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty, elektronické stravenky nebo platby pomocí chytrých hodinek nebo mobilního telefonu.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro bistro zrychlí obsluhu většího množství zákazníků

Pokladní systém pro bistro je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla i nápoje a ukládá účty na zaparkované stoly. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.

Ohlasy zákazníků

KA-PA food s.r.o
Zlín
S novou pokladnou se naši zaměstnanci seznámili a spřátelili velmi rychle, pokladna je rychlá, intuitivní a spolehlivá. Jsme nadšení. Kolektivně jsme se shodli, že jsme s novou pokladnou velmi spokojení. Naše předchozí pokladna od O2 byla ve srovnání s vaší Dotykačkou již programově i pracovně velmi zaostalá. Proto mi dovolte touto cestou poděkovat Vám, kteří trpělivě a vstřícně na telefonní lince technické podpory odpovídáte na otázky, ať už méně či více důležité, ale vždy ochotní maximálně pomoci se zprovozněním i samotným provozem pokladny. Zvláštní poděkování pak patří technikovi Markovi, který nám pomohl „rozjet“ tiskárnu a byl ochotný nám se vším poradit a pomoci i v nepracovní den.
Karla Pavlíková
majitelka a jednatelka
ReFresh Bistro
Praha
„Provozujeme síť moderních školních bister ReFresh bistro. Aktuálně jich je šest a ve všech používáme Dotykačku. Počáteční strach a obavy zaměstnanců se ukázaly jako naprosto zbytečné. Během jediného dne, troufám si tvrdit, že i během první hodiny si zaměstnanci Dotykačku osvojili a spolupráce s ní je na jedničku. Systém je přehledný, intuitivní, jednoduchý, snadno ovladatelný a má široké možnosti využití. Nadšené je i vedení, které využívá Vzdálenou správu. Díky Dotykačce si hlídáme tržby, prodeje jednotlivých produktů, stav skladů, využité slevy, storna, inventury a využíváme mnoho dalších užitečných funkcí. Dodržujeme všechna zákonná nařízení s naprostou pohodou a klidem.“
Lucie Benešová
Obchodní ředitelka
Fresh Greek
Praha
„Na všech pobočkách používáme pokladní systém Dotykačka, momentálně máme čtyři pokladny včetně platebních terminálů a zákaznických displejů. Používáme základní funkce licence Snadno, chválíme zejména dostupnost technické podpory a chystáme se Dotykačku používat v budoucnu v každé další otevřené provozovně. Systém hodnotíme jako velmi jednoduchý, spolehlivý a intuitivní na ovládání a celkově jsme velmi spokojení.“
Petr Kuchár
majitel a provozní
Veget bistro café
Praha
„Téměř od začátku používáme pokladní systém Dotykačka, je spolehlivý a především jednoduše ovladatelný. Nevedeme skladové hospodářství, stačí nám základní licence Snadno. O instalaci a pomoc se správným nastavením se postarala ochotná obchodní zástupkyně a zatím jsme nemuseli řešit žádný technický problém. Platby kartou přijímáme na platebním terminálu, který máme s Dotykačkou propojený. Spolehlivost pokladního systému potvrdily už tři kontroly z Finanční správy, které vždy dopadly na výbornou. Pouze při jedné z nich nás upozornil úředník na špatný čas uvedený na účtence, ale žádnou pokutu jsme za to nedostali.“
Barbora Helíková
provozní

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Záleží na velikosti provozu i na tom, jaké funkce budete využívat. Prohlédněte si přehledné srovnání funkcí a zvolte si nejvhodnější variantu pro vaše podnikání.

V případě technických problémů lze kdykoliv využít naši nonstop technickou podporu. Pomoci vám také mohou podrobné textové a video manuály.

Samozřejmě! Platební terminál získáte za velmi výhodných podmínek. Našim zákazníkům, kteří začali přijímat bezhotovostní platby, se navíc zvýšil obrat v průměru o 24 – 27%. A při spojení s pokladnou od Dotykačky můžete ušetřit až 4 320 Kč ročně.