Pokladní systém pro bistro

25 000

UŽIVATELŮ

Spolehlivý partner pro stánky rychlého občerstvení

Vytvořte si denní menu

Ve Vzdálené správě si snadno vytvoříte denní nebo týdenní menu, které můžete vyvěsit na vaše webové stránky, sociální sítě nebo přímo k výdejnímu okénku. Vybírat můžete buď z produktů v pokladně, nebo si vytvoříte produkt nový.

Nabízejte jídlo na váhu

Pokladní systém pro bistro umožňuje rychlý prodej vážené zboží díky používání tár včetně jejich uchování v paměti pro opakované použití. Od zadané váhy zboží pak bude automaticky odečtena váha obalu (talíř, miska, box).

Přijímejte všechny typy plateb

Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty, elektronické stravenky nebo platby pomocí chytrých hodinek nebo mobilního telefonu.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro bistro zrychlí obsluhu většího množství zákazníků

Pokladní systém pro bistro je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla i nápoje a ukládá účty na zaparkované stoly. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.

Ohlasy zákazníků

Kavárna a mléčný bar
Praha
„Na začátku jsme snili o tom, že naše kavárna bude pro široké spektrum návštěvníků – chtěli jsme se stát podnikem pro "místní", prodávat skvělé zákusky a kávu za ceny, které by našim zákazníkům nebránily chodit k nám každý den. Díky našemu přístupu se poptávka brzy natolik zvýšila, že náš starý pokladní a evidenční systém nestíhal. Potřebovali jsme rychle kvalitní náhradu, kterou budeme moci okamžitě zapojit do provozu. Dotykačku jsme přes víkend nainstalovali a v pondělí již plně fungovali. Zákazníci nic nepoznali a my si díky novým funkcím aplikace Dotykačka usnadnili podnikání.“
Lubomír Zamrazil
majitel
ReFresh Bistro
Praha
„Provozujeme síť moderních školních bister ReFresh bistro. Aktuálně jich je šest a ve všech používáme Dotykačku. Počáteční strach a obavy zaměstnanců se ukázaly jako naprosto zbytečné. Během jediného dne, troufám si tvrdit, že i během první hodiny si zaměstnanci Dotykačku osvojili a spolupráce s ní je na jedničku. Systém je přehledný, intuitivní, jednoduchý, snadno ovladatelný a má široké možnosti využití. Nadšené je i vedení, které využívá Vzdálenou správu. Díky Dotykačce si hlídáme tržby, prodeje jednotlivých produktů, stav skladů, využité slevy, storna, inventury a využíváme mnoho dalších užitečných funkcí. Dodržujeme všechna zákonná nařízení s naprostou pohodou a klidem.“
Lucie Benešová
Obchodní ředitelka
Fresh Greek
Praha
„Na všech pobočkách používáme pokladní systém Dotykačka, momentálně máme čtyři pokladny včetně platebních terminálů a zákaznických displejů. Používáme základní funkce licence Snadno, chválíme zejména dostupnost technické podpory a chystáme se Dotykačku používat v budoucnu v každé další otevřené provozovně. Systém hodnotíme jako velmi jednoduchý, spolehlivý a intuitivní na ovládání a celkově jsme velmi spokojení.“
Petr Kuchár
majitel a provozní
Veget bistro café
Praha
„Téměř od začátku používáme pokladní systém Dotykačka, je spolehlivý a především jednoduše ovladatelný. Nevedeme skladové hospodářství, stačí nám základní licence Snadno. O instalaci a pomoc se správným nastavením se postarala ochotná obchodní zástupkyně a zatím jsme nemuseli řešit žádný technický problém. Platby kartou přijímáme na platebním terminálu, který máme s Dotykačkou propojený. Spolehlivost pokladního systému potvrdily už tři kontroly z Finanční správy, které vždy dopadly na výbornou. Pouze při jedné z nich nás upozornil úředník na špatný čas uvedený na účtence, ale žádnou pokutu jsme za to nedostali.“
Barbora Helíková
provozní

Vybráno pro vás

NAPLNO
Vhodné pro rostoucí podnikání, více provozoven, jeden či více skladů, restaurace se zahrádkou.
Užitečné funkce:
  • Přehled tržeb v pokladně
  • Přehled stavů a správa skladů
  • Happy Hours
  • Provádění inventur
  • Napojení na kamerový systém NetRex
  • Podpora platebních terminálů
Nonstop technická podpora
Připraveno na EET
30 dní na vyzkoušení
Kvalitní 10″ dotyková pokladna se stabilním stojanem a množstvím praktických funkcí a 80 mm tiskárnou.
+
Platební terminál Dotypay vám otevírá řadu dalších možností, jako například funkci mobilního číšníka. V košíku ho jako produkt nenajdete, ale aktivaci s vámi vyřeší kolegové po telefonu.

Roční předplatné licence NAPLNO
7080 Kč 
6372 Kč
Dotykačka UNIVERZÁLNÍ 10"
 
7990 Kč

Celkem
14 362 
Přidat do košíku
Nestačí?
NEOMEZENĚ
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou.
Typicky řešíte
  • Více prodejců na jedné pokladně
  • Mobilní terminál / číšník
  • Docházková evidence zaměstnanců
  • Odtěžování skladu
  • Rezervační systém stolů, pokojů, služeb
  • Export dat pro účetní systémy
Bonus 3 000 Kč za přechod od konkurence
Sleva 30 % při předplatném licence na 3 roky
25 000 spokojených zákazníků
Nonstop zákaznická podpora včetně svátků

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Záleží na velikosti provozu i na tom, jaké funkce budete využívat. Prohlédněte si přehledné srovnání funkcí a zvolte si nejvhodnější variantu pro vaše podnikání.

V případě technických problémů lze kdykoliv využít naši nonstop technickou podporu. Pomoci vám také mohou podrobné textové a video manuály.

Ano, hotelový systém akceptuje bezkontaktní platby. Platební terminály získáte za velmi výhodných podmínek a navíc vám pomohou zvýšit obrat o 12-18 % v porovnání s příjmem pouze hotovosti.