Vylepšená inventura ve Vzdálené správě

Konec zadávání inventury do systému ve dvě ráno

„Naši zaměstnanci dělají inventuru v pátek po směně a já ji zadávám do Dotykačky až v pondělí večer. Dělat to takto doposud bylo nereálné. Musel jsem si stáhnout Skladovou Sestavu prodaného množství a tu od výsledku inventury ještě odečíst a následně zadat do systému, aby vše sedělo.“

„Jednou týdně v neděli děláme velkou inventuru. Až zaměstnanci spočítají zboží na papíře, musím vše zadat do systému, aby nám seděly sklady. Kolikrát jsem u toho seděla do dvou hodin do rána a na devátou už jsem zase musela být zpátky v podniku.“

S novou inventurou je to mnohem jednodušší. Stačí zaměstnancům vytisknout list zboží k inventarizaci a nechat je to vyplnit. Hotovou inventuru zadáte do systému až na to budete mít čas. Hned, za dva dny nebo klidně za týden. Žádný problém.

Začněte v kanceláři, dokončete doma

„Nikdy se mi nechtělo do zadávání inventur v práci. Věděla jsem, že když začnu, tak to i v práci budu muset dodělat a domů přijdu šíleně pozdě, jelikož inventura šla dodělat jen na počítači na kterém se začala.“

Tak to už také neplatí. Klidně si inventuru rozpracujte v kanceláři a dodělejte v klidu doma na svém počítači. Inventura totiž zůstane uložená ve Vzdálené správě, takže ji můžete dokončit kdykoliv a odkudkoliv.

Inventura podle vlastního gusta

„Dříve jsem mohl ve Vzdálené správě dělat inventuru buď jen kompletní, tzn. celého skladu, po kategoriích nebo si udělat import. Nebylo možné udělat inventuru jen na položky, o kterých jsem věděl, že mi aktuálně nebudou sedět.”

Nyní si můžete vybrat, zda uděláte inventuru kompletní, po kategoriích, štítcích nebo produktech, které si najdete pomocí vyhledávání. Hlavní výhodou je možnost tvorby listu pro inventuru, který vytisknete a předáte zaměstnancům k doplnění. Pak už jen stačí otevřít rozpracovanou inventuru a dopsat vyplněné hodnoty. Jednoduše a bez nervů.

Inventura se čtečkou čárových kódů přímo ve skladu

„Pokud jsem dřív chtěla dělat inventuru načítáním zboží čtečkou, abych nemusela zboží hledat podle názvu, musela jsem to dělat pouze na pokladně v aplikaci Sklad - Hromadná inventura. Vždycky jsem ale musela přenášet věci ze skladu k pokladně, abych to byla schopná načíst, což mi trvalo šíleně dlouho.“

Konec složitého přenášení zboží. Vemte si s sebou do skladu notebook a načítejte zboží pomocí čtečky připojené k počítači. Pokud některé zboží načtete víckrát, inventura vám k němu automaticky vyplní +1. Celý proces tak bude mnohem jednodušší a hlavně rychlejší.

Už žádný chaos v inventuře

„Inventuru mi vyplňují ve Vzdálené správě zaměstnanci. Mají omezená práva a nevidí při zadávání inventury reálný stav, který na skladu má být, takže doplňují jen to co spočítali. Občas se jim ale stane, že prohodí produkty a místo jednoho nápoje dají ten samý ale bez cukru a naopak. V detailu inventury jsem pak složitě hledal které produkty zaměnili.“

Teď máte k dispozici vlastní sloupec pro manka a přebytky a hned na první pohled tak uvidíte, že i když vám sedí celková bilance, neboli rozdíl v nákupní ceně, tak máte velmi vysoká manka a přebytky. Podle těchto sloupců si můžete seřadit zboží a snadno odhalit, jakých položek se to týká. Pomocí vyhledávacího okna, do kterého zadáte název produktu nebo kategorie si také můžete vyhledat, jak vám vyšla inventura u konkrétního zboží.