logo něcojako limonády

Něcojako: Dva Ondrové a jejich poctivé české limonády

Seznamte se s Ondrou a Ondrou a jejich značkou Něcojako. Něcojako je mladá česká firma, která stojí za výrobou poctivých limonád. Záměrem Ondrů bylo vytvořit chuťově vyvážené limonády, které budou kvalitní a vyráběné v České republice. A my věříme, že přesně tohle se jim povedlo!

Proč něco jako?

Jak by řekli Ondrové „podobnost s jinými produkty čistě náhodná“. Tento hravý název nám napovídá, jaké chutě můžete od jejich limonád očekávat. Všechny jejich produkty jsou navíc 100% veganské, což je skvělý bonus. Vlajkovou lodí této značky je Něcojako cola. Najdete u nich ale mnoho dalších příchutí. Ať už vás osloví jejich atraktivní design, jedinečná chuť nebo lokální původ, rozhodně si přijdete na své!

A proč ne?!

Limonády Něcojako se hodí všude tam, kde si cení kvalitních lokálních produktů. Jsou ideální nejen jako osvěžení během horkých dnů, ale i pro přípravu skvělých letních drinků!

Limonády Něcojako jsme poprvé zahlédli na Instagramu. Zaujal nás na nich jejich design a celkově nápad na názvy jednotlivých příchutí. Navíc jsou lokální, takže skvěle zapadají do konceptu našeho obchodu. Objednali jsme několik lahví na vyzkoušení a moc chutnaly nám i našim dětem, takže jsme je zařadili do prodeje.

Miroslava Stajková, Náš Konzum

Pokud jste ještě neochutnali limonády od Něcojako, je čas to napravit. Navštivte jejich e-shop a objevte chuťově vyvážené limonády, které jsou vyráběny s láskou v České republice.

Ondrové v Českém gastronomickém podcastu

Zajímá vás více o příběhu Ondry a Ondry a jejich cestě k vytvoření značky Něcojako? Chcete vědět, co je inspirovalo a s jakými výzvami se potýkali? Poslechněte si náš Český GASTRONOMICKÝ podcast, kde jsme společně s Lubošem Kastnerem oba Ondry přivítali.

Poslechněte si jejich inspirativní příběh a nechte se inspirovat jejich odhodláním a vášní pro poctivé limonády. Podcast najdete na Spotify, Apple Podcasts a YouTube.

Dozvíte se nejen o jejich inspiraci a motivaci, ale také o jejich pohledu na to, jak vybudovat úspěšnou značku v konkurenčním prostředí. Podělí se o své zkušenosti s marketingem a jak se jim podařilo oslovit zákazníky pomocí sociálních sítí. Zjistíte, jak náročný je samotný vývoj produktu nebo třeba jaké mají plány do budoucna.

Komentáře

Odeslat