Kdybyste mezi své zákazníky vznesli dotaz, jak moc se těší na otevření vaší letní zahrádky, nejednou zazní věta „Nemůžu se dočkat.“ Teplé dny jsou za rohem, připravte na ně svůj personál, zahrádku i nabídku. Zákazníci už čekají!
Začněte s organizací venkovní zahrádky
Důležité je především rozmístění stolů. To by mělo být pohodlné nejen pro zákazníky, ale také pro váš personál. Prohlédněte si dopředu venkovní nábytek. Není potřeba některý kus dokoupit či opravit? Se zaměstnanci můžete ve volné chvíli zdokonalit venkovní výzdobu, aby se u vás zákazníci cítili příjemně.
TIP! Aby se na place obsluze dobře orientovalo, nezapomeňte si rozmístění stolů aktualizovat také v mapě stolů svého pokladního systému.
Připravte se na nápor, pořiďte obsluze Mobilního číšníka
S teplými dny bude přibývat také hostů na vaší zahrádce. A ačkoliv je váš personál zkušený a šikovný, bude rád za jakékoliv urychlení práce. S mobilním číšníkem objednají od stolu přímo do kuchyně a u vedlejšího stolu stihnou ještě zkasírovat.
TIP! Podívejte se, jak Mobilní číšník funguje v praxi.
Každý zaměstnanec by měl znát svou roli
Udělejte si chvilku se svým personálem a domluvte si strategii fungování obsluhy. Kdo bude u baru čepovat pivo a míchat drinky? Komu jde naopak lépe roznášení jídla a komunikace se zákazníkem? Můžete se také domluvit na střídání těchto rolí, důležitá je především pořádná organizace práce.
Přidejte do své nabídky atmosféru teplých dní
Každá sezóna skrývá své poklady mezi surovinami. Využijte toho na maximum a přizpůsobte se sezóní zelenině, ovoci a bylinkám. Zpestřete svou nabídku nápojů o studené limonády, drinky a kávu. Do menu nezapomeňte zařadit lehčí jídla plná svěžesti, například saláty a grilovanou zeleninu.
TIP! Chcete vylepšit své menu a nevíte jak na to? Přečtěte si našich 5 kroků, které vám pomohou ke skvělému menu.