V nové epizodě jsme přivítali Martina Smejkala, nového marketingového ředitele Pivovarů Staropramen. Ten se vrací ke značce, ke které měl pozitivní vztah už od mládí.
Mluví o tom, v čem je síla vyvážené chuti značky a prozrazuje, proč ho osobně nadchla právě desítka, kterou považuje za jednu z nejlepších na trhu.
Co na mě strašně pozitivně dýchlo, byla atmosféra v tom pivovaru. Ve výrobě jsou lidi, kteří tam jsou třeba deset, patnáct, dvacet let.
Řeč přišla i na zajímavá čísla. Věděli jste, že Staropramen loni uvařil pro export 850 000 hektolitrů piva a že technologie v O2 areně umí načepovat 30 000 piv za pouhých 15 minut?
Kromě pohledu do zákulisí se také dozvíte, proč je pivo živý organismus, který neustále pracuje. Ale i to, jaký obrovský vliv má na finální chuť přístup hospodského.
Nechcete, aby vám utekly novinky, praktické tipy nebo inspirace z provozu? Sledujte nás na našich kanálech – jsme na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, Instagramu a TikToku.