Co se vám vybaví jako první, když se řekne Brno? Nám jednoznačně špičkové gastro! A právě proto jsme si do podcastu nemohli pozvat nikoho jiného než Michaelu Luňáčkovou, kterou můžete znát z instagramového profilu Food Lover Brno anebo marketingové agentury Cognito.
S Míšou jsme si povídali o tom, proč Brno stagnuje poté, co v předešlých letech zažívalo gastronomický boom, a jak z této krize ven. Přestože je gastro v Brně na vysoké úrovni, v posledním roce nevznikly téměř žádné nové originální koncepty, které by se odlišovaly od osvědčené klasiky. Proud nových konceptů se přesunul do Prahy a Vídně, kde naopak v posledním roce vzniklo několik zajímavých projektů.
Člověk musí občas vzít odvahu, riskovat a jít do toho, protože bez toho v podnikání nezjistí, jestli mu to vyjde nebo nevyjde.
V druhé části rozhovoru jsme navázali na díl s Martinem Vymětalem a zaměřili se na marketing v gastronomii. Proč je klíčovou součástí úspěšných podniků a nevyplatí se ho opomenout? A co nás čeká v roce 2025? Štafetu gastro boomu pomalu, ale jistě přebírá Ostrava a míří k nám, doufejme, spousta nových konceptů ze zahraničí.
Na co dalšího se můžete těšit:
- Proč je potřeba inovovat.
- Jaké koncepty u nás chybí.
- Kde se nechat inspirovat.
- Proč se vyplatí investovat do dobrého marketéra.
Pokud nechcete, aby vám unikly novinky, praktické tipy a inspirace, sledujte nás na našich kanálech! Najdete nás na Spotify, Apple Podcast, YouTube a nově i na Instagramu a TikToku.