„Naši zaměstnanci dělají inventuru v pátek po směně a já ji zadávám do Dotykačky až v pondělí večer. Dělat to takto doposud bylo nereálné. Musel jsem si stáhnout Skladovou Sestavu prodaného množství a tu od výsledku inventury ještě odečíst a následně zadat do systému, aby vše sedělo.“
„Jednou týdně v neděli děláme velkou inventuru. Až zaměstnanci spočítají zboží na papíře, musím vše zadat do systému, aby nám seděly sklady. Kolikrát jsem u toho seděla do dvou hodin do rána a na devátou už jsem zase musela být zpátky v podniku.“
„Nikdy se mi nechtělo do zadávání inventur v práci. Věděla jsem, že když začnu, tak to i v práci budu muset dodělat a domů přijdu šíleně pozdě, jelikož inventura šla dodělat jen na počítači na kterém se začala.“
„Dříve jsem mohl ve Vzdálené správě dělat inventuru buď jen kompletní, tzn. celého skladu, po kategoriích nebo si udělat import. Nebylo možné udělat inventuru jen na položky, o kterých jsem věděl, že mi aktuálně nebudou sedět.”
„Pokud jsem dřív chtěla dělat inventuru načítáním zboží čtečkou, abych nemusela zboží hledat podle názvu, musela jsem to dělat pouze na pokladně v aplikaci Sklad - Hromadná inventura. Vždycky jsem ale musela přenášet věci ze skladu k pokladně, abych to byla schopná načíst, což mi trvalo šíleně dlouho.“
„Inventuru mi vyplňují ve Vzdálené správě zaměstnanci. Mají omezená práva a nevidí při zadávání inventury reálný stav, který na skladu má být, takže doplňují jen to co spočítali. Občas se jim ale stane, že prohodí produkty a místo jednoho nápoje dají ten samý ale bez cukru a naopak. V detailu inventury jsem pak složitě hledal které produkty zaměnili.“