Pokladní systém pro bary

25 000

UŽIVATELŮ

Výhody Dotykačky

Přijímejte bezkontaktní platby

Umožněte zákazníkům bezhotovostní platby, díky kterým se budou cítit v bezpečí nejen oni, ale také váš personál. Z nabídky lze využít Dotykačku Platební, která je pokladnou, platebním terminálem, tiskárnou účtenek a mobilním číšníkem v jednom. Ušetříte tak za několik zařízení najednou.

Objednávání přímo od stolu

Zrychlete proces odbavování zákazníků a pořiďte své obsluze efektivního pomocníka, který jim ušetří spoustu času. Mobilní číšník zobrazuje položky a kategorie z hlavní pokladny a všechny další potřebné funkce, které k odbavení hosta potřebujete.

Mějte své zboží pod kontrolou

Díky Skladovému systému zajistíte ve svých skladech plynulý chod a povedete je opravdu s přehledem. Všechny své zásoby najdete na jednom místě včetně jejich aktuálního množství. Provádět můžete jak hromadné, tak částečné inventury, nebo třeba odtěžování skladu.

Začněte s objednávkovým systémem

Pokud zákazníkům nabídnete více možností, jak si od vás produkty koupit, zvýší se mnohonásobně vaše celkové prodeje. Používáním objednávkového systému o sobě také dáte vědět mnohem širšímu okruhu potenciálních zákazníků.

Pořiďte si do svého baru dalšího pomocníka

Pokladny od Dotykačky jsou snadno ovladatelné a odolají i těžším podmínkám. Zprovozníte je do pár minut a v případě jakéhokoliv problému vám pomůže nonstop technická podpora. Nad svým provozem budete mít dohled kdykoliv a odkudkoliv díky Vzdálené správě. Ta vám ukáže podrobná data prostřednictvím analytických nástrojů.

Ohlasy zákazníků

Never Enough Ltd.
Praha
Máme malý obchod, ve kterém provozujeme i bar. Oblečení jsme i fyzicky vždycky prodávali přes Shoptet, bar zase obsluhujeme přes Dotykačku. Často se nám tedy stávalo, že nám zákazník musel platit dvakrát. Nebyli jsme totiž schopni dát produkty z obchodu a věci z baru na jednu účtenku. A to díky téhle integraci odpadá.
Daniel Göringer
jednatel
Radost FX
Praha
Uživatelské rozhraní Dotykačky je velmi příjemné a její ovládání je jednoduché. Každý se s ní hned naučí pracovat a v porovnání s jinými systémy, které jsme v minulosti vyzkoušeli je Dotykačka na míle lepší a za skvělou cenu. Díky automatickému propojení pokladen s platebními terminály Dotypay nedělá personál chyby při přepisování částky z pokladny do terminálu. Konkurenční systémy jsou o mnoho dražší, za vše se platí poplatky navíc a člověk aby byl pomalu ajťák, když s tím chce pracovat.
Matyáš Sichrovský
majitel
Prague City Golf
Praha
„Dotykačka nám byla doporučena od jednoho našeho hráče. Líbila se nám možnost měsíční zkušební verze i 3 měsíce provozu zdarma. Měli jsme tak možnost vše si osahat a zjistit, zda je pro nás právě toto řeší to pravé. Nyní máme pokladnu jak v restauraci, tak i na hřišti. Systémy jsou propojeny, stejně tak i sklady. Takže máme dokonalou kontrolu tržeb i možnost Vzdálené správy odkudkoliv.“
Pavel Mraček
provozní
Velký sál Lucerny
Praha
„Hlavním kritériem pro výběr pokladny byla spolehlivost, jednoduchost a rychlost celého systému, který musí během akce v krátkém čase bez problémů odbavit stovky až tisíce návštěvníků. Dotykačka úspěšně vyvrátila obavy z dlouhých front a zbytečného zdržování. Dosud jsme nezaznamenali větší technické potíže, které by ohrozily provoz nějaké akce. Pro všechny případy máme jednu pokladnu určenou jako náhradní. Jelikož nepotřebujeme vést skladové hospodářství, vystačíme si s licencí SNADNO na všech zařízeních. V celé budově je umístěno celkem 17 pokladen – 11 pevných, které jsou po dvojicích rozmístěné na hlavních barech a ve výčepu a 6 mobilních pro obsluhu mezi diváky na nápojových vozících. Oceňujeme možnost Vzdálené správy, kterou využíváme pro nastavení nových produktů, pro jejich úpravu a synchronizaci s ostatními pokladnami. Používáme sofistikované dělení kategorií a položek, jelikož nabízený sortiment se na jednotlivých prodejních místech liší. Přínosem jsou také pravidelná školení. Dotykačku můžeme určitě doporučit.“
Tomáš Vodrážka
provozní
CHILLárna
Brno
„Na základě kladných hodnocení jsme si vybrali spolehlivý pokladní systém od Dotykačky. Lidi jsou u nás neustále v pohybu, funguje systém objednávání a platby přímo na baru, kde máme 8“ tablet s 80 mm tiskárnou a bezdrátový platební terminál. Používáme licenci SNADNO a celý systém si velmi chválíme. Za celou dobu jsme se nesetkali s žádným technickým problémem, vše funguje, jak má. Přestože se provozovna nachází ve sklepních prostorách, nemáme žádný problém se signálem. Dotykačku můžeme 100 % doporučit.“
Michal Bejček
provozní
Vinotéka Panorama
Zlín
„S Dotykačkou jsem již od samého začátku využívání maximálně spokojen. Software je opravdu perfektně vyladěný, krásně a rychle funguje, vše dává smysl, jednoduché a intuitivní uživatelské prostředí co se týče ať už samotné pokladny či Vzdálené správy, kde mimochodem máte kompletní přehled a můžete defakto obsluhovat celé vaše podnikání. Jde opravdu vidět, že lidé na Dotykačce neustále pracují, inovují ji a snaží se celé zařízení zlepšovat a posouvat tak, aby uživatel to své podnikání měl zase o kousek jednodušší a komfortnější. Hlavně si také vážím veškeré komunikace, servisu, péče o zákazníky a komplet profi přístupu. Děkuji za vše a velký palec nahoru, jen tak dál.“
Dušan Trčálek
provozní
Vingl – vinný bar
Praha
„Dotykačka nám pomáhá od samého začátku. Jednoduchá a přehledná aplikace nám usnadňuje především "papírování" spojené s podnikáním. Automatické zasílání dat do Pohody zase velmi ocení naše paní účetní, která ušetří čas a práci a jednoduchý import obsahuje vše potřebné. Díky licenci NAPLNO využíváme skladové hospodářství, rezervační systém a téměř všechny nabízené prodejní analýzy, díky kterým hned vidíme, jak si náš podnik vede, což je skvělé.“
Ivona Páleníková a Denisa Knížková
společnice a provozní

Často kladené otázky

Výběr pokladny vždy záleží na velikosti provozu a jeho potřebách. Pokud vlastníte menší provozovnu s minimem místa, ve které probíhá především výroba, hodit se vám bude jedno z našich odolných mobilních zařízení – Dotykačka MOBILNÍ. Jestli máte provozovnu spojenou také s prodejnou či kavárnou, oceníte nejen mobilní řešení, ale také ta stabilní, jako je například Dotykačka UNIVERZÁLNÍ nebo Dotykačka KOMPLETNÍ.

Záleží na velikosti provozu i na tom, jaké funkce budete využívat. Prohlédněte si přehledné srovnání funkcí a zvolte si nejvhodnější variantu pro vaše podnikání.

V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.

Nikoliv. Pokladní systém Dotykačka funguje pouze na platformě Android.

V případě technických problémů lze kdykoliv využít naši nonstop technickou podporu. Pomoci vám také mohou podrobné textové a video manuály.