25 000
UŽIVATELŮ
25 000
UŽIVATELŮ
Sdílejte s kolegy jedno zařízení
Pokud se v rámci jednoho provozu dělíte o náklady na pronájem prostor, společné vybavení či výdaje za energie, nyní můžete společně sdílet i jednu pokladnu. Přepínání mezi jednotlivými uživatelskými účty je rychlé a zabezpečené pinem, takže si vzájemně neuvidíte do vašich tržeb či zákaznických databází.
Přijímejte rezervace rychle a jednoduše
Součástí pokladního systému pro masáže a wellness je Rezervační systém zdarma, který umožní snadné a rychlé přijímání rezervací, jejich editaci nebo zrušení. Vše online a bez zbytečného papírování.
Přilákejte další zákazníky
Nabídněte stávajícím zákazníkům zajímavý Věrnostní program nebo dárkové poukazy. Zajistíte si tak jejich opakovanou návštěvu a na základě doporučení k vám mohou přivést i své přátele nebo známé, a tím získáte nové zákazníky.
Návody zdarma a technická podpora 24/7
Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.
Pokladní systém pro masáže a wellness je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží a služby, umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.
Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.
Především v menších provozech jako jsou například kadeřnice, kosmetičky, fitness trenéři, masérská studia, lektoři nebo autoopraváři. U těchto a mnoha dalších oborů je typické, že více podnikatelů užívá společnou provozovnu.
Pokladnu pro více IČO lze využívat pouze s licencí NEOMEZENĚ.
Záruční podmínky u zboží zakoupeného na IČO se neřídí občanským zákoníkem, ale všeobecnými obchodními podmínkami dodavatele (v tomto případě Dotykačka ČR s.r.o.). Neplatí zde tedy spotřebitelská záruka 24 měsíců. Standardní záruční doba na novou dotykovou pokladnu a periferie je 1 rok od data nákupu. Pokud si od nás zakoupíte repasované zařízení, vztahuje se na něj záruka 6 měsíců od data nákupu.
V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.