1
Kontrola nad všemi pobočkami
Boost.space je místo, odkud můžete centrálně spravovat všechny pokladny a jejich Vzdálené správy. Je proto ideální pro franchisy nebo zákazníky s více pobočkami, kterým umožní sdílet data mezi jednotlivými Vzdálenými správami, synchronizovat produkty nebo přeskladňovat zásoby.
2
Úspora času
Synchronizujte data z pokladny s 1100+ různými nástroji jako účetní nebo skladové systémy, e-shop nebo analytické nástroje. Zefektivníte tak řízení celé sítě provozoven a vaši zaměstnanci získají jednoduše využitelný systém, který jim ušetří několik hodin týdně.
3
Centrální správa pokladen
Boost.space vám umožní dělat hromadné změny a automatizovat opakované úkony, které vás stojí čas a úsilí. Úpravy cen, popisů nebo produktových fotografií tak uděláte pohodlně na jednom místě a změny se automaticky projeví ve všech propojených pokladnách, e-shopech nebo Vzdálených správách.
4
Individuální nastavení
Každému uživateli lze nastavit oprávnění, k jakým datům bude mít přístup a která mu naopak zůstanou skrytá. Stejným způsobem lze povolit nebo zakázat jednotlivé operace, přesuny nebo změny, které integrační platforma Boost.space umožňuje.
Co je Boost.space?
Boost.space je platforma, která umožňuje vytvářet centralizované databáze. Ty pak mohou čerpat data a zároveň je odesílat do dalších více než tisíce online nástrojů s důrazem na komplexní ochranu dat. Získáte tak důležité podklady pro jednoduchou automatizaci, snadnou správu a přesnou analýzu.