Pokladní systém pro jídelny

restaurace a jidelna

25 000

UŽIVATELŮ

Odbavte velké množství zákazníků v krátkém čase a bez zbytečných front

Vytvořte si denní menu

Ve Vzdálené správě si snadno vytvoříte denní nebo týdenní menu, které můžete vyvěsit na vaše webové stránky, sociální sítě nebo přímo k výdejnímu okénku. Vybírat můžete buď z produktů v pokladně, nebo si vytvoříte produkt nový.

Nabízejte jídlo na váhu

Pokladní systém pro jídelny umožňuje rychlý prodej vážené zboží díky používání tár včetně jejich uchování v paměti pro opakované použití. Od zadané váhy zboží pak bude automaticky odečtena váha obalu (talíř, miska, box).

Přijímejte všechny typy plateb

Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty, elektronické stravenky nebo platby pomocí chytrých hodinek nebo mobilního telefonu.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro jídelny rychle odbaví velké množství zákazníků

Pokladní systém pro jídelny je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla i nápoje a ukládá účty na zaparkované stoly. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.

Ohlasy zákazníků

KA-PA food s.r.o
Zlín
S novou pokladnou se naši zaměstnanci seznámili a spřátelili velmi rychle, pokladna je rychlá, intuitivní a spolehlivá. Jsme nadšení. Kolektivně jsme se shodli, že jsme s novou pokladnou velmi spokojení. Naše předchozí pokladna od O2 byla ve srovnání s vaší Dotykačkou již programově i pracovně velmi zaostalá. Proto mi dovolte touto cestou poděkovat Vám, kteří trpělivě a vstřícně na telefonní lince technické podpory odpovídáte na otázky, ať už méně či více důležité, ale vždy ochotní maximálně pomoci se zprovozněním i samotným provozem pokladny. Zvláštní poděkování pak patří technikovi Markovi, který nám pomohl „rozjet“ tiskárnu a byl ochotný nám se vším poradit a pomoci i v nepracovní den.
Karla Pavlíková
majitelka a jednatelka
Restaurace AK VŠE
Praha
„Dotykačka mi celkově zjednodušila podnikání a doporučil bych ji ostatním živnostníkům. Webové stránky jsou přehledné, obsahují všechny potřebné informace a užitečné návody. Jednání zaměstnanců bylo profesionální a na úrovni. Vše bylo doručeno v termínu, instalace proběhla bez problémů. Hardware je moderní, kvalitní a odpovídá mým požadavkům. Aplikace Dotykačka je uživatelsky přehledná, jednoduchá a spolehlivá, s funkcemi jsem spokojen. Cena za software je přiměřená a odpovídá poskytovaným funkcím/službám. Technická podpora je dostupná, její pracovníci jsou ochotní a pomohli mi s řešením problému. Oceňuji možnost Vzdálené správy, která umožňuje získávat aktuální přehled nad stavem pokladny odkudkoli. Kladně hodnotím ostatní služby, jako aktualizace, zapůjčení náhradního zařízení zdarma nebo možnost pozastavení licence mimo sezónu.“
Tomáš Podzimek
provozní
ReFresh Bistro
Praha
„Provozujeme síť moderních školních bister ReFresh bistro. Aktuálně jich je šest a ve všech používáme Dotykačku. Počáteční strach a obavy zaměstnanců se ukázaly jako naprosto zbytečné. Během jediného dne, troufám si tvrdit, že i během první hodiny si zaměstnanci Dotykačku osvojili a spolupráce s ní je na jedničku. Systém je přehledný, intuitivní, jednoduchý, snadno ovladatelný a má široké možnosti využití. Nadšené je i vedení, které využívá Vzdálenou správu. Díky Dotykačce si hlídáme tržby, prodeje jednotlivých produktů, stav skladů, využité slevy, storna, inventury a využíváme mnoho dalších užitečných funkcí. Dodržujeme všechna zákonná nařízení s naprostou pohodou a klidem.“
Lucie Benešová
Obchodní ředitelka
Veget bistro café
Praha
„Téměř od začátku používáme pokladní systém Dotykačka, je spolehlivý a především jednoduše ovladatelný. Nevedeme skladové hospodářství, stačí nám základní licence Snadno. O instalaci a pomoc se správným nastavením se postarala ochotná obchodní zástupkyně a zatím jsme nemuseli řešit žádný technický problém. Platby kartou přijímáme na platebním terminálu, který máme s Dotykačkou propojený. Spolehlivost pokladního systému potvrdily už tři kontroly z Finanční správy, které vždy dopadly na výbornou. Pouze při jedné z nich nás upozornil úředník na špatný čas uvedený na účtence, ale žádnou pokutu jsme za to nedostali.“
Barbora Helíková
provozní

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Nikoliv. Pokladní systém Dotykačka funguje pouze na platformě Android.

U výběru licence záleží především na tom, jaké funkce pro svůj provoz opravdu potřebujete a bez kterých se obejdete. Podívejte se na přehledný výčet funkcí, kde se ke každé funkci dozvíte také potřebný typ licence.

Na začátku každého licenčního období obdrží zákazník fakturu. Licenční období je doba, na kterou je vystavena faktura za používání licence. Zákazník si může zvolit délku licenčního období. Minimální délka licenčního období je 1 kalendářní měsíc, maximální 36 měsíců. Faktury zasíláme pouze e-mailem na fakturační e-mail zákazníka. Zodpovědnost za správnost zadaného e-mailu nese zákazník. Licence lze také snadno upravit a zaplatit na portálu Moje Dotykačka.