Novinky v Dotykačce

Vylepšená inventura ve Vzdálené správě

„U nás dělají zaměstnanci inventuru v pátek po směně a já jí zadávám do Dotykačky až v pondělí. Dělat to takto doposud bylo nereálné. Musel jsem si stáhnout Skladovou Sestavu prodaného množství a to od výsledku inventury ještě odečíst a následně zadat do systému, aby vše sedělo.“

S novou inventurou je to mnohem jednodušší. Stačí vytisknout zaměstnancům list zboží k inventarizaci, oni ho vyplní a vy ho zadáte do systému, až budete mít čas. Hned, za dva dny nebo klidně až za týden. Nová inventura si s tím poradí. Co dalšího umí nová inventura? 

  • Zadání inventury do systému kdykoliv, klidně i zpětně. Rozpracování v kanceláři, dokončení doma
  • Přehlednější report pro manka a přebytky
  • Rozdělení na kategorie, štítky nebo konkrétní položky, rychlejší načítání pomocí čtečky čárových kódů připojené k počítači.

Připravili jsme pro vás přehlednou stránku, která na praktických příkladech vysvětlí, jak vám nová inventura ušetří čas a námahu.

Stručný a přehledný bon namísto eseje

„Pizzu Salami pro mě, já si dám Prosciutto, pro mě taky tu Salami... Klasická situace, která se děje dnes a denně. Na objednávkovém bonu nám vyjedou položky ve stejném pořadí, neslučují se. U nás se to dá ještě přežít, ale nedokážu si představit bar s míchanými nápoji, kam může přijít velká objednávka a každá položka je takto zvlášť.“

Nová aktualizace Dotykačky přináší možnost nastavení slučování položek tak, aby se sčítali na objednávkovém bonu stejně, jako je tomu např. u účtenek. V kuchyni už tak nebude vyjíždět bon o délce roličky toaletního papíru, ale u jednotlivých položek bude přehledně vyobrazený počet ks.

Už žádné plýtvání papírem

„V našem podniku zákazníci občas nechtějí vytisknout účtenku, bohužel ji aktuálně tiskneme vždy, což znamená spoustu spotřebovaného papíru.“

„Máme malou lokální hospodu, kam chodí většinou hosté, kteří se dobře znají. Nikdo z nich nepotřebuje účtenku když platí, nicméně občas se objeví někdo cizí, kdo si účtenku vyžádá. Z toho důvodu aktuálně musíme tisknout účtenku ke všem uzavřeným účtům.“

S novou funkcí, která se nachází jako poslední krok v platebním dialogu, se můžete zákazníků jednoduše zeptat, zdali účtenku chtějí vytisknout či nikoliv. Nově máte také možnost netisknout účtenky vůbec. Pokud si někdo účtenku přece jen vyžádá, pak ji vytisknete pomocí tlačítka které se nachází na “Posledním dokladu”.