Do našeho pražského showroomu na Andělu hledáme na poloviční úvazek v dopoledních hodinách pravou ruku naší Alenky!
Čeká vás pestrá práce od logistiky, přes administrativu, technickou přípravu našich pokladen až po komunikaci se zákazníky i napříč firmou. Pokud máte chuť zapojit ruce i hlavu, učit se nové věci a růst společně s námi, jste na správném místě!
Co vás u nás čeká?
Logistika a sklad
- Příprava, balení, vybalování a předávání objednávek (zákazníci, kurýři)
- Práce s pokladnou – příjem plateb
- Posouzení funkčnosti/kompletnosti reklamací a jejich evidence v systému
- Naskladnění, přeskladnění a inventury skladu
Administrativa
- Evidence a administrativa spojená s expedicí objednávek
- Správa skladových pohybů a dokumentace
- Práce s CRM systémem
Showroom (zástup)
- Zajištění chodu showroomu a recepce
- Komunikace se zákazníky a pokud budete mít zájem, zasvětíme vás i do obchodu
Technická příprava zařízení (nárazově)
- Základní kompletace platebních terminálů a pokladen pro CZ a SK trh
- Expedice zařízení do centrálního skladu v Kladně
- Drobné servisní úkony
Co by vám nemělo chybět?
- SŠ vzdělání s maturitou (technický nebo ekonomický směr výhodou)
- Zájem o technologie a schopnost s nimi pracovat (naše pokladny běží na Androidu)
- Znalost Google Workspace a MS Office – primárně Excel (běžná znalost stačí)
- Schopnost komunikace v angličtině
- Pečlivost, zodpovědnost a schopnost určit si priority
- Manuální a fyzická zdatnost
- Komunikační schopnosti a obchodní duch výhodou
- Řidičský průkaz výhodou (není podmínkou)
- Zkušenost s prací s Dotykačkou je velké plus
Co vám můžeme nabídnout?
- Dlouhodobou spolupráci s možností profesního růstu
- Stabilní práci na poloviční úvazek (4 h/den) v moderní technologické firmě
- Neformální a přátelské prostředí s otevřenou komunikací
- Týden dovolené navíc a 3 sick days
- Stravenkový paušál, MultiSportka, příspěvek na DIP i online platformu pro psychickou pohodu
Tak co, jdete do toho s námi? Pošlete nám CVčko a pár vět o sobě a můžeme to rozjet!